Rimmel Fresher Skin Foundation ~ Review


   Heyy, lovelies! Още когато видях първите снимки на този фон дьо тен, останах заинтригувана. Опаковката ме привлече, но името "Fresher Skin", ме накара да мисля, че това ще е чудесен ежедневен продукт, също така и да го пожелая. Естествено, веднага щом пристигна в България, изтичах да го взема, но дали ми допадна и какво ме накара да спра да го ползвам известно време, ще разберете по-надолу.



   As I saw the first photos of this foundation, I was intrigued. The packaging attracted me, but the name "Fresher Skin", made me think it would be a great everyday product, also to put it on my wishlist. Of course, as soon as it lunched in Bulgaria, I ran out to buy it, but whether I liked it or not and what made me stop using it for a while, you will find out below.



   Окей! Вече разбрахте за афинитета ми към опаковката на фон дьо тен-а на Rimmel. Определено отговаря на името на продукта. Да не говорим, че стъкленото бурканче е доста компактно. Вътре пък има и защитно капаче, което определено е от полза. Фон дьо тен-ът е с типичния силен, но свеж аромат за марката, а консистенцията му е гелообразна и лека. Има защитен фактор 15 и се предлага в 4 нюанса. Да, въобще не са много, но поне има разнообразие в подтоновете им. Аз се спрях на 103 True Ivory, който ми пасна много добре. Ето и едно интересно твърдение за формулата - би трябвало да помогне за намаляване зачервяването на кожата и да изравни тена, благодарение на алоето, лайката и морските водорасли в състава си. Цена: 17.99лв, 25ml



   Okay! I already shared my affinity for the package of Rimmel's foundation. Definitely corresponds to the name of the product. Not to mention that the glass jar is quite compact. Inside there's a protective lid, which is definitely helpful. The foundation has the typical strong, but fresh fragrance of the these from the brand and the texture is light and gel like. It has SPF15 and is available in 6 shades. Yes, they it's not much, but at least there is variety in their undertones. I chose 103 True Ivory, which matched me pretty well. Here is an interesting statement for the formula - it should help reduce redness and even out the complexion thanks to  the aloe, chamomile and sea algae in the ingredients. Price: €9.95, 25ml



   Fresher Skin не се усеща на кожата и има леко покритие. Не мисля, че нанасянето му с пръсти е опция(не че за какъвто и да е е) и залагам на гъбката на RT. Хубаво е, че позволява наслояване, без да компрометира естествения си финиш. Бързо и лесно получавам средно покритие със Skin Perfecting четката на Ecotools. Не ми допада, че трябва да го нанасям на зони, защото иначе изсъхва бързо и остава на черти. Имайте предвид и че оксидира. Нещото, което успява да изпълни перфектно е, че не запушва порите и позволява на кожата да диша. Определено разликата не само се усеща, но и може да се види. Кожата ми не лъсва, нито пък изглежда мазна, от което се опасявах, но от друга страна - не съм го тествала през лятото. Що се отнася до благоприятните му свойства в грижата на лицето, не забелязах подобряване на зачервяването.
   До тук мнението ми беше по-скоро положително, но едно откритие ме накара да се зачудя и да спра да използвам фон дьо тен-а за известно време. Става въпрос, че при намокряне на лицето, продукта изсветлява на даденото място и става на петна. Носила съм го с праймър и без, пробвала съм да го запечатвам с различни пудри, но резултата е един и същ. Не ми се рискуваше да го нанасям есента/зимата и да се притеснявам дали ще завали. Забравих да снимам този ефект, но намерих клип, на който ясно се вижда какво имам предвид.



   You can't feel Fresher Skin on the skin and has a natural finish. I don't think applying it with fingers is an option(not that for anyone is) and I bet on my RT Miracle Complexion Sponge. It's nice that allows layering without compromising its natural finish. Quickly and easily I get a medium coverage with my Skin Perfecting brush from Ecotools. I don't like that I have to apply it zone by zone, otherwise it dries quickly and remains streaky. Keep in mind that it oxidizes. The thing that manages to perfectly execute is that it does not clog pores and allows the skin to breathe. Definitely the difference can not only be felt but can be seen too. My skin doesn't look greasy which I feared, but on the other hand - I haven't tested it in the summer. As for the beneficial skincare properties - I haven't noticed an improvement on my redness.
   So far my opinion was more on the positive side, but one discovery made me wonder and stop using the foundation for a while. It's that when I wet my face, the product lightens the given place and it looks patchy. I wore it with primer and without, I have tried to seal it with different powders, but the result is the same. I don't want to risk wearing it in the autumn/winter worried whether it's going to rain ot not. I forgot to photograph this effect, but I found a video which clearly shows what I mean.




Още съм на кантар за Rimmel Fresher Skin. Харесва ми концепцията, финиша и колко леко се усеща на кожата, но пък ме притеснява проблема му с водата. Всъщност, ако се остави да изсъхне, без да се бута, ситуацията се подобрява... но остава леко да личи. Сигурна съм, че ако кожата ми не изглежда мазна с него през лятото, ще е супер за носене. От друга страна не съм съгласна с цената му и за тези пари предпочитам да си избера друг.

В чудене съм! Защо не ми споделите вашите впечатления и какво мислите след написаното?!




I'm still so so about Rimmel Fresher Skin foundation. I like the concept, the finish and how light it feels on the skin, but it bothers me its problem with water. In fact, if left to dry without touching it, the situation is improving... but still slightly evident. I'm sure if my skin does not look greasy with it in the summer it would be great to wear. On the other hand I don't agree with the price and I prefer to choose another for the money.

So confused! Why don't you share your experience and what you think after reading this?!



2 коментара:

  1. От бедния си опит с фон дьо тени на Rimmel съм силно разочарована. Кожата ми не се нуждае от плътно покритие, но и двата, които съм пробвала от марката, са твърде непокривни и според мен не се справят добре дори с изравняването на тена на лицето.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Освен този, съм пробвала още един на марката и май има нещо вярно в думите ти. Не знам какво е при тях, но нещо куца. Нещо, което им пречи да са наистина страхотни.

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg