February Favourites ~ 2017


   Heyy, lovelies! Много съм нещастна, защото през февруари почти не носих грим, а когато го правих залагах само на малко коректор, гел за вежди, руж и евентуално спирала. Кожата ми се беше побъркала и имах доста несъвършенства, а като добавим, че и аз влошавах ситуацията(рядко), положението никак не бе розово. Добрата новина е че разбрах какъв е проблема - почти всяка вечер пропусках да почистя лицето си. Не е от мързел, а просто заспивах от умора, преди да успея да си свърша задачите. Ситуацията вече се подобрява и се върнах към рутината си. Е, това беше "кратката" предистория на февруарските ми любимци.

1. Konjac гъбка
Бях забравила колко обожавам тази гъбка. Определено е незаменим помощник в почистването и грижата за кожата. Не знам за вас, но при мен действа безотказно и помага за по-бързото справяне с несъвършенствата. 

2. Bioderma Sébium почистващ гел
Преди време бях получила този гел и крема от една кампания на Bioderma(няма общо с блога), и реших че сега е момента да ги пробвам. Почистващият продукт ми допадна доста - измива страхотно, без да изсушава, има нежен аромат и регулира омазняването. 

3. Bioderma Sébium Global крем за лице
Може би е заради интензивната му прочистваща формула, но понякога щипеше след нанасяне на дадени места. Не ми пречи, но ми стана интересно. Определено ми помогна с несъвършенствата и се замислям, дали да не си го взема... Чудя се още?! О, между другото, това е първият ми досег с марката и съм заинтригувана.

4. Maybelline Brow Drama спирала за вежди/Medium Brown
Предполагам знаете мнението ми за този продукт - хубава формула, гадна четка, но през февруари се възползвах от това, че ако не натискам не получавам много цвят. Резултата беше идеален за ежедневието ми без грим, а именно фиксиращ гел.

5. Wet'n'Wild Coloricon руж/Rosé Champagne
Ревю. Освен нежният му и естествен нюанс, посягах към него често и заради формулата. Повече информация ще намерите в публикацията за него, но ви съветвам да го пробвате.

Кой е най-любимият ви продукт за февруари?


   I'm very unhappy because in February I hardly wore any makeup, and when I did it was a little concealer, eyebrow gel, blush and eventually mascara. My skin was going crazy and I had a lot of imperfections, and keep in mind that I was worsening the situation(on rare occasions but still). The good news is that I found out what the problem is - almost every night I was skipping myskincare routine. It's not because of laziness, but simply from exhaustion I was falling asleep, before I could finish my tasks. The situation has improved and I went back to my routine. Well, that was "brief" prequel to my February favorites.


1. Konjac Sponge
I had forgotten how much I love this sponge. It definitely is invaluable in cleansing and skin care. I don't know about you, but for meit works withous a fail and helps the imperfections to disappear more quickly.


2. Bioderma Sébium Gel Moussant
Some time ago I received this gel and the cream from a Bioderma campaign(nothing to do with the blog) and I decided that now is the time to try them. I liked a lot the cleansing product - it washes well without drying, has a delicate scent and regulates oiliness.


3. Bioderma Sébium Global Cream
Maybe it's because of its intense cleansing formula, but sometimes it stings after application on certain areas. It doesn't bother me, but it was interesting. It definitely helped with imperfections and I made me think if I should buy it ... I'm still?! Oh, by the way, this is my first touch with the brand and I'm intrigued.


4. Maybelline Brow Drama Sulpting Brow Mascara/Medium Brown
I guess you know my opinion of this product - nice formula but nasty brush, but in February I took advantage of the fact that if I don't push I won't get a lot of color. The result was perfect for my daily life without makeup, namely fixing gel.


5. Wet'n'Wild Coloricon Blush/Rosé Champagne
Review. Besides its gentle and natural shade, I was reaching for it often because of the formula. You can find more information in its review, but I suggest you try it.


Which is your most favorite product for February?



1 коментара:

  1. По повод мнението Ви за спиралата за вежди. Имах подобен проблем с един такъв продукт - нанасяше твърде много цвят. След като при всяко нанасяне първо отделях ненужното количество върху салфетка реших, че мога да махна по-голямата част от продукта и да го заменя с фиксиращ гел (за коса). Идеята ми беше косъмчетата на веждите да стоят добре загладени през целия ден. Е, това беше страхотна идея! Опитайте.

    ОтговорИзтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg