Order from Enzo.bg

       Good evening, lovelies! Дълго време се чудих дали да поръчам от Enzo, защото цените им са нереално ниски. Особено на нещата които си избрах, защото дори при официалния дистрибутор за България на единия продукт цената беше доста висока. Честно казано, за момент си помислих, че са китайски реплики. Е, не са!! 100% оригинални  :D Груба грешка от моя страна, но не можех да повярвам колко са достъпни и изгодни.
       Пакетчето, което получих беше добре облепено с тиксо, а вътре - продуктите бяха старателно увити в защитна обвивка с балончета въздух ( неомръзващо удоволствие ). 

Имат много добра опция за застраховка на пратката, в случай че стане нещо с нея. Също така много ми допада това, че изпращат подарък - мостра към пратката. Даже имате възможност да изберете от няколко вариянта.

      Първо ще ви запозная с така хвалената Tangle Teezer. Моята е Salon Elite в розов цвят. По принцип не си падам по толкова момичешки изглеждащ цвят, но за тази четка бонбонения цвят си пасва идеално. 

Четката е с много меки бодлички, удобна за държане, макар и без дръжка, а и се предлага в доста свежи цветове. Сигурна съм, че ще има поне един за всеки вкус. Деня, в който я получих имах огромен възел в косата. Много досадно ... Досещате се - зима е , шалове, якета + тънката ми коса, това се случва още по-често. Да не говорим колко е досадно разплитането и как се накъсва косата. За мое щастие обещанията, които дават за нея, са дори надминати. Четката се справи много бързо с възела, а НЕ ме оскуба нито един път. Е, изтървах я няколко пъти, защото макар и удобна не бях свикнала да я държа все още. Когато приключих и погледнах розовото чудо имаше само около 4 косъма. УАУ !! Чудо ;D За първи път мога да ги преброя ... На мокра коса е също така ефективна, като сресването не е мъчение и се справя бързо и без обичайното скубане. Вече е неотлъчен помощник в сутрешната ми подготовка и в правенето на прически. :) 
        
А сега е ред на Travalo -то. 

Отдавна заглеждах подобни концепции, но някак си исках да имам оригинала. Много ми хареса идеята да имам любимия си парфюм в дамската чанта или когато пътувам, без да трябва да мъкна обемното шишенце (колкото и да е хубаво). Така винаги щях да мога да освежа аромата си. Побира 5ml - 65 пръскания. Взех си го в розов цвят, въпреки че много се чудих за златното. Е, по - нататък може и него да си взема. Лесно се пълни, но ако се разклати по-рязко може да протече малко. Разочарована съм от това ... Все пак имам идея - знаете малкото джобче в дамската чанта, е ще го сложа там с капачката надолу. Пръска на струйки, а не като обикновено шишенце, но това не е толкова голям проблем. Заради зимния сезон не съм го ползвала много, но лятото, когато искам да подновя уханието, травалото ще е неотлъчно до мен! 

        Мострата, която си избрах да получа в добавка е тоалетна вода Desir de Rochas. Има много приятно и издръжливо ухание. От Enzo определено знаят как за задържан клиента и съм за тази политика.



0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg