Most wanted

ТА-ДААААА!

   Hey, shoes addicted! Бързам да ви съобщя: Най - накрая и аз се сдобих с тези кецове на платформа (хепиии). Такааа, първо малко за магазина и сайта. Попаднах случайно на сайта, и веднага прегледах кецовете. Набелязах си няколко чифта и бегом към магазина. Всички неща са 1:1 със снимките в онлайн магазина им!! Цените са 40-60лв и нагоре, но има и по-евтини обувки. А кецките държах да са черни и с малко шипчета или метални елементи => мисията изпълнена. Цена: 49лв
Единствените в бял цвят, които ме блазнеха, бяха реплика на Zanotti, но бяха останали само големи номера. На всичкото отгоре продавачката ми каза, че от този модел, бели няма да има повече. Но поне една дилема по-малко, тей като щях мнооого да се чудя между черните, които си взех и тези по модел на Zanotti. Ето и снимка за тези от вас, които не са виждали тези кецове:


  На връщане към квартирата се отбих във Fiolla-та
за да си взема тениска, че нямам много, а по това време ще ми трябват. Като цяло там има бая китайски боклуци, но за евтините тениски е супер. Ще съм доволна да издържи и един сезон. Цена: 7,50лв


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    I'm in a hurry to tell you: I finally got these sneakers on platform(happy). Ladies, in the beginning in the bulgarian version I'm talking about the site. Actually I bought them at their store. I wanted the sneakers to be black with little spikes or metal elements => mission accomplished. Price: 49lv~34$.     There were only one in white color that seduced me, they were dupe of the Zanotti, but there were only large sizes. On top of that the saleswoman told me that this model, in white will no more be in stock. But at least one dilemma less because I would hesitate between these I got and the dupe of Zanotti model.
    And lastly I got a t-shirt.
    
  









0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg