All Nature Review Pt.1


   Happy holidays, lovelies! Това е 1ва част от ревюто, защото 4 продукта са множко за един пост. Чакай малко, защо четири? Тези, които са видели снимката във fb тук, знаят че All Nature любезно ми предоставиха три продукта за проба. Толкова много ми хареса аромата, че още на следващия ден отидох и си купих маслото за тяло Honey&LindenBlossom. *Само за информация: Lilly Drogerie не предлагат маските за коса и маслата за тяло на марката, което доста ме разочарова.*



   Днес ще се занимаем с душ-гела и маслото за тяло от серията. Аромата им е божествен!! Преди да се докосна до серията с липа и мед, тя представляваше най-малък интерес за мен. Естествено съм грешала и вярвайте на всеки, който ви каже, че аромата е много приятен. 
   Душ-гела е в симпатично пластмасово шишенце с метална капачка на винт. Много харесвам и етикетите им, толкова са приятни. Той не изсушава или дразни кожата. Пени се много добре и с капка малко по-голяма от грахово зърно успявам да покрия цялото си тяло с пяна. Имайте предвид, че не използвам гъба. Аромата е толкова приятен, че имам чувството че съм на СПА и обикновения душ се превръща в галещо сетивата удоволствие. Знам, знам. Сигурно мислите, че преувеличавам, но това е искреното ми мнение. И ако не вярвате на префърцуненото ми обяснение, просто пробвайте. ;D Шишенцето е 255мл. на цена от 5,69лв.
   Маслото за тяло е в много хубава метална кутийка на винт. Хареса ми, че когато го купих имаше залепен протектор, за да сме сигурни, че никой не го е бутал. Както при душ-гела, то хидратира много добре кожата и е доста икономично. Консистенцията му е сравнително гъста и както напомня името на продукта, се усеща точно като масло. Попива бързо и оставя кожата ми много мека и гладка. Имам нормална кожа, но смятам, че маслото би действало добре и на хората със суха кожа. Преди няколко дена, след като си епилирах ръцете ги намазах с бутера за тяло. Направи ми силно впечатление, че зачервяването, което се появява по принцип сега беше по-розовеещо и кожата ми беше по-успокоена. Когато съм ползвала други лосиони или масла за тяло, можех да показвам ръцете си едва след 45-60мин, а с този бутер с Honey&LindenBlossom можех да изляза на 15-20мин. Цена: ~11лв, 200гр. 



   Сигурно вече се досещате - обожавам душ-гела и маслото. Като започнем от опаковката(охх <3 ), та чак до състава и цената, това за мен са едни изпипани продукти и си заслужават парите. Определено искам да пробвам и другите аромати. Мисля, че са много подходящи за подарък за баба, за мама или дори за приятелка, която иска да ползва по-натурални продукти. Имат и комплекти за по 15лв. с масло, душ-гел и сапун от сериите Honey&LindenBlossom и Althea&RoseWater. 
   Ето какво казват, за себе си All Nature: 
"All Nature е натурална козметика, вдъхновена от всички проявления на красивото и магичното в природата.
Създадени на основата на грижливо подбрани натурални съставки, продуктите All Nature предлагат козметична грижа с нежното действие на природата.
All Nature ще ви изненада с уникален подбор от 100% български билки в комбинация с чисти съставки с над 95% натурален състав, които носят сензационна наслада и незабравимо усещане.
All Nature поддържа и винаги се стреми към безкомпромисно качество, разнообразие и уникалност на сериите съчетани с естетична и деликатна визия.
Насладете се на страхотните аромати на нашите серии за коса и тяло, базирани на формули за реален козметичен ефект без агресивни синтетични съставки.
"

   Ако искате да видите останалите им серии и коя за какво е подходяща, цъкнете тук. :))
   
Вие какво мислите за продуктите на All Nature?

Състав:
-душ-гел

-масло за тяло
* Всички продукти на първата снимка са ми изпратени за проба, освен маслото за тяло, което съм купила с мои средства.

6 коментара:

  1. Много хубаво ревю, отдавна се каня да пробвам нещо на марката и все не мога да си избера :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! :)) Да, и на мен ми е трудно, но мисля че няма да съжаляваш, ако си вземеш който и да е продукт за тяло. Аз, мисля да си купя душ-гела с лавандула и бадемово масло.

      Изтриване
  2. И аз не вярвах на възторжените отзиви и думи на една българка от youtube, обаче помирисах специално душ гела от тази серия и наистина останах впечатлена от хубавия аромат на липа. Обожавам билкови чайове, затова смятам да си взема за проба.:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, да страхотен е аромата. Аз като видях тази серия си казах "А, липа и мед,,,,скучноо" ;D, но съм бъркала.

      Изтриване
  3. Аз, освен от всичко друго, съм впечатлена и от шампоана ( мисля, че със смокиня беше моя, но ще излъжа) ! Преди това бях пробвала и натуралния шампоан на Fresh Line.... Еми нищо общо... И двата натурални ама разликата се усещаше още по това, че този на All Nature прави наистина хубава пяна и измива много добре косата. Мисля, че и двата са без сулфати( за този на Fresh Line съм сигурна ), но този на All Nature си го ползвам с удоволствие! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Продуктите на Fresh line не съм ги пробвала още, така че не мога да кажа. А, от All Nature определено съм доволна. Сега пробвам балсама за коса, и мисля да си взема и шампоана.

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg