Wishlist #5


Heyy, lovelies! За човек, които всекидневно си набелязва по нещо ново за списъка с желания, рядко правя такива публикации. Е, все пак не трябва и да прекалявам с тях. Време е за нова порция ...


   For a person who everyday adds something new in its wishlist I rarely do such posts. Well, still do not have to overdo them. It is time for a new batch ...


   1. Карирана риза в синьо и зелено
Миналата есен си купих такава, малко по-дълга в червено и черно и просто се влюбих в нея. Сега карето много ме блазни и съм се насочила и към такъв цвят. Мм, красота. Някой друг да е пристрастен като мен? ;D

   2. Ниски боти
Определено ми трябва чифт, защото колкото и да обичам ботите си на ток, в забързаното ежедневие ми е по-удобно с ниски. Нямам представа какви искам да са, нито като цвят, нито като модел. Каквото ми хареса на момента.

   3. Дънки
Наскоро се разделих с 2 чифта и ще трябва да си наваксам. ;/ Иска ми се да са нещо средно между тъмни и светли и по възможност накъсани.

   4. Палто
Отдавна си търся палто и все не си харесвам или пък изпускам набелязаното. Сякаш са ми омръзнали тези с коланче и искам такова с цип и права кройка. Що се отнася до цвета си търся бежаво. Дано тази година да си намеря вече. ;D 

   5. Наслоени колиета
Напоследък се увличам все по такива. Страхотни са! Каквито и да са колиетата искам задължително да има кристал. Не съм сигурна дали са добро решение за сезона, но все ще ги съчетая.

   6. Чанта в бордо
Харесала съм си точно тази и сега дебна кога ще я заредят в магазина. Само се притеснявам да не я изпусна, защото е страхотна като изработка, цвят и най-вече размер. Този модел чанти често са твърде големи, а аз като по-ниска се губя в тях, но не и с тази.

   7. Декоративна козметика H&M
Вече ви споделих във fb на какво съм хвърлила око - ружовете(кремообразни, прахообразни), червилата, единичните сенки, бронзъра и т.н. Нямам търпение да ги пробвам и постоянно точа лиги по тях. ;D Все пак на дневен ред са гореизброените неща и след това ще се развихря с декоративната козметика.


   1. Plaid Shirt in Blue and Green
Last fall I bought one a little longer in red and black and I just fell in love with it. Now the paid shirts tempt me and I going for that color. Mm, so beautifull. Anyone else plaid addicted like me? ;D

   2. Flat Booties
I definitely need a pair, because as much as I love my current heel boots in my everyday life more convenient for me are the flat ones. I have no idea what I want them to be, nor as color or as a model. What I like in the moment.

   3. Jeans
Recently I parted with two pairs and I have to catch up. ;/ I want them to be somewhere between dark and light and possibly torn a little.

   4. Coat
I'm looking for the right coat for a long time now and still haven't liked one. I'm tired of these with belt and I want one with a zipper and straight cut. As for the color I'm looking for beige one. Hopefully this year I'll find the perfect coat for me. ;D

   5. Layered Necklaces
Lately, I fall for such. They are great! Whatever necklaces I necessarily want one of them to have a crystal. I'm not sure that they are a good solution for the season, but I will make them work.

   6. Handbag in Burgundy
I liked exactly this one and now prowl when it will be in stock in the store. Just worried not to miss it, because it is such a great workmanship, color and especially size. This model bags are often too big for me and I look like lost in them, but not with this one.

   7. H&M Makeup
I've already shared with you in my fb page what I wanted to try - blushes (creams, powders), lipsticks, single eyeshadows, bronzers etc. I can not wait to try them and I check them out constantly. ;D First I have to find the other stuff form the list and then to buy some H&M makeup.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg