Random January Favourites ~ 2018


   Heyy, lovelies! Хмм, тези постове относно не-козметичните ми любимци започват да ми харесват все повече. Даже се замислям дали блога да не се превърне в лайфстайл такъв. Как ви се струва?


1. Сенки в снега - Луиз Пени
Невероятна! Прочетох я за около две седмици, само защото не исках да я свърша твърде бързо, пък и трябваше да ходя на работа. Това е първата ми книга от поредицата, а ако сте запознати с "Разследванията на Инспектор Гамаш", знаете че е шеста по ред. Всъщност я видях на витрината на една книжарница, привлече ме корицата, а след като прочетох резюмето - се загнезди в ума ми, затова трябваше да я взема. Ще кажете, че е трябвало да започна от "Убийството на художника", но съм сигурна, че нямаше да ѝ отдам нужното внимание в тръпнене към тази. Харесва ми, че дадените убийства не са извършени от чисто лоши хори, а просто в момент на слабост и страх. Иначе сега чета първата книга то поредицата и вече издирих и втората. Определено ги искам всички и се надявам да издадат и останалите шест на авторката.


2. Шал
Започнах отново да нося шалове, но осъзнах, че имам само един и то от по-тънка материя. Направо се влюбих в този като го видях - толкова слънчев и в такива прекрасни цветове, че не ми се чакаше намаление. ;d Единствено не ми харесва тази тенденция да правят повечето шалове страшно големи и обемни. Да, не е лошо да има такива модели, но нека не са всички.

3. Керамична елха
Ох, Jysk! В последно време имат страхотни находки от към декор. Харесала съм си сигурно 20+ неща. Елхичката и един пухкав бял гирлянд придадоха доста празнично настроение в декора за Коледа.
Коя е последната книга, която прочетохте?




   Hmm, these posts about my random favs are starting to get more and more favourite to write. I even wonder if the blog should become a lifestyle one. What do you think?

1. Burry Your Dead - Louise Penny
Incredible! I've read it for about two weeks just because I didn't want to do it too fast, and I had to go to work. This is my first book from the series, and if you're familiar with Chief Inspector Armand Gamache, you know it's the sixth. In fact, I saw it in the showcase of a bookstore, the cover drew me in, and after reading the resume - it got stuck in my mind, so I had to buy it. You will say I should have started from Still Life, but I'm sure I wouldn't have payed it attention waiting for this one. I like the fact that the killings are not made by purely bad people, but just in a moment of weakness and fear. Otherwise, I'm reading the first book now and I have already got the second one. I definitely want them all and I hope they will release the other six from the author in my country.

2. Scarf
I started to wear scarves again, but I realized I had only one and on top of that from a thinner fabric. I fell in love with this one as I saw it - so sunny and in such beautiful colors that I wasn't going to wait for a sale. ;d I just don't like this tendency to make most scarves so large and bulky. Yes, it is not bad to have such models, but not all.

3. Ceramic Christmas Tree
Oh, Jysk! Recently they have great finds in the home decor section. I liked about 20+ things. The tree and a fluffy white garland gave a festive mood in the Christmas decor.


Which is the last book you've read?



0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg