Batiste Dry Shampoo ~ Review



   Heyy, lovelies! Окей, този сух шампоан вече ви го показах в любимците си и сигурно се досещате дали ще е положително ревю или не, но останете за да разберете - задържал ли се е на тази позиция?!
   Към средата на април една колежка-блогърка ни светна, че всеизвестният сух шампоан може да се намери в аптеки Ремедиум. После разбрах, че още от началото на месеца е бил в Елитис. Моляя, под скала ли съм живяла?? На всичкото отгоре го имаше и в Enzo.bg. В първия удобен момент го грабнах.

   Опаковката е обикновен 200ml флакон с много сладки принтове за различните видове. За сега видях, че в магазините има Original - без аромат, Fresh - много свеж, Blush - флорален, Medium&Brunette - със светло кафяв цвят и XXL Volume за повече обем. За мое щастие в Елитис имаше тестери, защото щях да направя огромна грешка с Blush. Не ми допадна аромата ама въобще, стори ми се доста силен. Бих ви препоръчала, ако нямате възможност да ги помиришете, да вземете Original. Цената е повече от страхотна, не е космическа сума и е съвсем нормална за такъв тип продукти. Супер, нали?!




   При първите ползвания не бях съвсем доволна от него, не заради ефекта, а ме притесниха две неща - бялата следа и лекия сърбеж. Хмм, да звучи плашещо, но като му хванах цаката всичко си беше наред. Бялата следа въобще не се появява върху косата, когато разтръскам добре флакона и впръскам от 30см. разстояние. Ако ви е трудно да прецените, просто сложете една педя, дайте още малко място и готово. Та, сърбежа разбрах, че се дължи на това, че не втривах хубаво продукта в корените си. След като започнах да го правя вече можех да се насладя на ефекта. 
   Истина е, че не съм пробвала по-добър сух шампоан! Е, опитът ми не е много богат, но просто този ме удиви. Другите нямаха голям ефект на горе-долу чиста коса, а какво оставаше при нужда да ме "спасят" в някоя ситуация. Този на Batiste го пробвах на трети, дори и на четвърти ден и резултата бе все така страхотен. Все едно връща косата ми с ден и половина назад във времето. Хаха, малко драматично, но точно така го усетих. На допир косата ми също се усещаше по-чиста, и на всичкото отгоре придава и обем. Бих казала, че ефекта е дълготраен, в смисъл няма да ви "остави" цял ден. 

Ето тук може да видите ефекта. Първата снимка е малко hardcore, но за да тествам един сух шампоан искам да го видя в най-лошата ситуация, за да знам с какво разполагам. Съжалявам за качеството, но е от телефона, а и се снимах сама. 




Ако не сте го пробвали още - какво чакате?? 
Мисля, че е страхотен и всичкия този шум около Batiste е заслужен. Worth the hype ии за мен определено e must have. Много ми се иска да си взема този с череша или Wild. По принцип не избързвам да кажа дали ще купя даден продукт отново, преди да е свършил, ноо този определено ме спечели. Мисля да избера отново Enzo.bg за целта, защото има аромати, които не се предлагат по магазините, а и мини разфасовки.

Любопитно ми е има ли недоволни от сухия шампоан на Batiste?!


Състав:


7 коментара:

  1. Ох,ох, време е аз най-после да си го взема :
    Girl's Temptations

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, грабвай един. ;D Мисля, че си заслужава пробването :P

      Изтриване
  2. Да и аз имам точно този, синията. Планирала съм му ревю :D Май този път наистина много хвален продукт се оказа добър :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Супер, ще чакам да го прочета! Да, определено е така :))

      Изтриване
  3. Този с череша мирише най-прекрасно! Иначе и аз съм много доволна. На мен трудно ми се омазнява косата и го ползвам рядко, но си върши чудесно работата.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сега, като го каза, още повече ми се иска да го пробвам. ;D

      Изтриване
  4. Хорошо, что есть фотографии) Ато я бы ничего не поняла )
    Жалко, что эти сухие шампуни очень быстро кончаются. Мне такой бутылочки максимум на месяц только хватило - это я еще экономила)
    Нашла Вас на просторах блоггера)) Подписалась!)) Отличные обзоры)
    Приглашаю к себе в гости! Оставайся, если понравится:)
    lisalucky.blogspot.ru

    ОтговорИзтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg