I'm one of Schwarzkopf's vip testers

   

   Goooood mornin', lovelies! (Scroll down for ENG) Много се радвам, че бях една от спечелилите в проекта на Schwarzkopf. Играта се проведе на фейсбук страницата им, като трябваше да се регистрирам и да отговоря на няколко въпроса за косата. Бяха избрани 25 жени, на които да бъдат изпратени продукти за тестване. Като цяло изключително рядко печеля каквото и да било. Първоначално, когато прегледах на бързо имената на спечелилите, не видях моето. Но незнайно защо реших да ги прегледам подред и по-бавно. Добре, че го направих ... 
   В тази чанта, която ми пратиха имаше: писмо, с което ме поздравяваха, рекламно химикалче и продуктите, които избрах да пробвам.



  Избрах лака за коса, защото другите продукти бяха боя за коса и шампоан. А след като избрах маската не исках да тествам шампоана, за да съм сигурна какъв ефект ще получа от нея. Боята не я исках, защото не мисля да се боядисвам скоро. И лака не ми беше на сърце, защото когато мога гледам да избягвам използването му. Употребявам по-рядко, именно заради слепването на косата и изкуствения ефект, който повечето лакове придават. Не очаквах нещо повече от Taft Invisible Power, но ме изненада приятно. Бях се вързала на опашка и лака успя заглади косата ми много добре, без да я втвърдява и слепва. Също така успя да "задържи" и бретона ми, който е прекалено къс, за да бъде захванат с ластика. Не си личеше, че имам лак и върху тупирана ми опашка. За 24ч. фиксация няма как да гарантирам, тъй като не мога да изкарам толкова време с прическа. НО както пише на флакона - трябва да се пръска от 30см. разстояние, иначе ще се получи този нежелан ефект на втвърдяване. Цена: 6-7лв. Не съм решила дали бих го купила пак, тъй като рядко ползвам и ще ми отнеме вечност за да го изхабя. Когато го измисля, първо на вас ще кажа. ;D



   Ето я маската - втория продукт. Първо искам да отбележа, че ползвах Million Gloss с шампоан Gliss Ultimate Repair (него използвам в момента), а не този от серията. Консистенцията ме изненада, защото очаквах да е по-рядка, но това не е проблем. А, аромата е божествен! Специално на мен ми напомня на нещо луксозно, като във фризьорските салони. Косата ми и преди си беше мека, но маската я направи осезаемо по-мека и и придаде блясък. Освен това се разресва и по-лесно. Единствения минус за мен е количеството. Иска ми се да е поне 200-300ml. Не съм сигурна за колко време ще ми стигне, но забелязах, че доста малко количество ми е нужно за едно измиване. Цена: 8-10лв. Нарежда се до любимата ми маска Miosotis, дори може да е по-добра, но не искам да ги сравнявам. Ето го и резултата до сега(трето ползване). Вие преценете дали маската е свършила добра работа?!


   *В приложението ВИП тестващ на страницата на Schwarzkopf във фесбук, може да прочетете и останалите мнения. Все пак още едно ревю не е излишно! За ваше улеснение давам линк: VIP тестер

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    I am very happyyy that I was one of the winners in the contest of Schwarzkopf. The game(it was only opened to Bulgaria) takes place on their Facebook page, I had to register and answer a few questions about my hair. They selected 25 women, to be sent a few products for testing. Overall very rarely I win anything. Initially, I throw a quick glance on the names of the winners, I did not see mine. But for some reason I decided to look at them in a row and slower. Well, I'm glad that I did ... 
    In this bag that they had sent me: a letter of congratulations to me, a pen with their logo and products that I have chosen to try.
    I've chose the hairspray because the other products were hair dye and shampoo. And when I chose the hair mask I didn't want to test the shampoo too so I can be sure what effect I get from it. I didn't want the hair dye because I do not think I'll be dyeing my hair soon. And the hairspray wasn't my first choice because I try to avoid using them. Less commonly used, because of clumping of the hair and the artificial effect that most hair sprays give. I didn't expect anything more from Taft Invisible Power, but I am pleasantly surprised. I had a ponytail and the hairspray succeeded to smooth my hair very well without it hardens and adheres. Also managed to "hold" my bangs, which is too short to be gripped by a rubber band. It was invisible when I sprayed it on my backcombed ponytail. For the 24h. fixation I can't guarantee as I cann't spend so much time with a hairstyle. But, as it says on the flask - should be sprayed from 30cm. distance, otherwise you will get this side effect of hardening. Sorry I coudn't find the price. I have not decided if I'm going to repurchase though, as I rarely use and it would take me forever to get it wasted. When I decide I will tell you ladies, first. ; D
    Here it is the mask - the second product. First I want to say that I used the Million Gloss with the Gliss Ultimate Repair shampoo(I use it in the moment), but not with the Gloss series shampoo. The consistency surprised me because I expected to be less frequent, but this is not a problem. The mask smells divine! Especially to me it reminds me of something luxurious in a hair salon. Before I started using it my hair was soft, but the mask made ​​it noticeably softer, and give shine. Furthermore, I brush my hair more easily. The only drawback for me is the amount. I'd like to be at least 200-300ml. I'm not sure how long it would last me, but I noticed that a quite small amount is needed for one wash. Price on ebay: $13-17. It takes place next to my favorite mask Miosotis, may even be better, but I don't want to compare them. Scroll up to see the result so far (after third use). You can decide if the mask has done a good job?!

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg