What I got for my Birthday ~° 2014


    Rise and shine, lovelies! (Scroll down for ENG) Преди броени дни беше рождения ми ден - 5 август. Много си харесвам датата и месеца, сигурно защото е през лятото. Или пък обожавам лятото, защото съм родена тогава. ;D Не знам, но определено има някаква зависимост, защото познавам много хора, на които любимия им сезон е този, през който са родени. Сега, стига съм философствала, а да преминавам към подаръците.

1.От далечен роднина:


   Всъщност тази картина пристигна малко преди рождения ми ден, но тооолкова ме изненадаха, че не можах да се сдържа. 
  Миналата година бях по работа в друг град и останах за няколко дни при тази моя роднина. В апартамента й имаше страхотни картини, и повечето бяха дело на нейна приятелка. Няколко пъти изразих възхищението си преди да си тръгна... И това беше, до миналия месец, когато с изненада разбрах, че са ми пратили картина и тя вече бе пристигнала. Учудих се главно, защото не съм очаквала този жест, а и не съм си правила устата да ми подаряват. Единствено се надявах, някой ден, когато имам собствен апартамент/къща да го украся с картини. 
Супер е, още не мога да и се нарадвам!!


2.От едната ми баба:

    

    Не се радвайте! Нямам баба с модерен вкус ;D Вече, бях си ги купила, и тя предложи да са от нея, защото видя, че много им се радвам и си ги нося. Малко не си падам по змийския принт (или пък зебров, леопардов и т.н.), но тук ми хареса, защото придава цялост на сандала. Не са маркови, но са хубаво качество. Е, може би като ги понося повече, ще знам със сигурност. Нарочно, не си купих сандали от Paolo Botticelli или Tendenz. Не ме разбирайте  погрешно - имат страхотни модели и разнообразие, но повечето обувки са с лошо качество. Ясно ми е, че няма такива, които да са вечно здрави(а и не искам - ще ми омръзнат много), но 2-3 лета ще се радвам да изкарат. 



3.От родителите ми(мама и тати ;D):
   Стойката - ръка и кутията за бижута не бяха предвидени, но тъй като видях кутията във вестника на Кауфланд, а нямаше смисъл да ходя само заради нея, те ме изненадаха. Кутийката не е много голяма, но става за обеци, пръстени и някои видове гривни и колиета. А, и беше доста евтина - 1.99лв. Бих си взела още една, но тази е била последната бройка, а родителите ми бяха отишли на 1-2ри ден от промоцията. ;/ За жалост не знам ръчичката от къде е, но е много нежна и е страхотен аксесоар за тоалетката ми.
   Охххх <3 Обожавам тази чанта!! Хубаво е, че има дълга дръжка за през рамото, а и може да побере доста неща. Много и се радвам, а и тези цветове ;x Лошото е, че толкова ми хареса, че искам и другия цвят. От Paolo Botticelli е, за 28лв(намалена). Знам цената, защото я гледах в сайта.






     4.От приятеля ми:

    Милото, ме изненада много с този букет. Въобще не го очаквах, тъй като не е по букетите, но не е проблем. И все пак нямаше нужда да си харчи парите, защото бих се зарадвала и на цвете от близката градинка. Все пак важен е жеста, а не количеството и това да е скъпо.
   Другата част от подаръка много ме зарадва, тъй като все му надувам главата за гримове. Понеже приятелките ми не се интересуват от сенки, хайлайтъри и т.н, главно приятеля ми ме слуша, когато си вземан нов грим или козметика. С него споделям за тези мои интереси, въпреки че не разбира нищо. ;D Та, още началото на годината му бях показала палитрата на Sleek i-Divine Candy. Въобще и не предполагах, че още я помни...
   Очаквайте ревю на сенките и защо си ги харесах. 

                                           
   5.А, ето с какво се поглезих аз:


Обеците са ясни. Бяха си чиста находка в магазин, в който не 
влизам често. 
Тези четкиии - откога чаках да си ги купя. Поръчах ги от официалния
сайт за $15.86(с доставка до БГ-$2.36), и пристигнаха за 12дни. Имаше 25% намаление до края на юли на Starter set, Core Collection и Duo-Fiber Collection. Чудя се дали да им правя ревю, поради причината, че има страшно много... 
Хвърлила съм око и на Core Collection, но за тях ще чакам намаление
в iHerb, защото съм си харесала и някои продукти на Elf.

!!! Този пост не е с цел да се хваля, а да споделя радостта си с вас !!!

* И един съвет: Не вземайте под внимание колко пари е даден подарък, а колко труд е положил човека за да ви зарадва. Аз, лично не бих се зарадвала само на подарък тип "отбий номер", който е избран без желание и не е подарен от сърце. Дори да е стотици или хиляди лева, ако не е от сърце, то истинската му стойност е 0. *

----------------------------------------------------------------------------------------------------

      A few days ago was my birthday - August 5. I like this day and month, probably because it's summer. Or I love summer because I was born then. ; D I do not know, but there is definitely a relation, because I know many people whose favorite season is that in which they were born. Now, I'll stop philosophizing, and show you what I got.
   1.From distant relative: 
   Actually this painting arrived shortly before my birthday, but I was sooo surprised that I couldn't help myself show it to you ladies. 
   Last year I was for private bussines in another city and stayed for several days at my relative. In her apartment she had great paintings, and most of them were made by her friend. Several times I expressed my admiration before I leave the city ... That was it until last month when I found surprised that they've sent me a painting and she had already arrived. I was surprised mainly because I did not expect this gesture. 
It's great, I still can not get enough of it !!
   2.From one of my grandma's: 
   Now, I bought them, and she offered to gave me my money back, she saw that I was wearing them a lot. Actually I'm not a snake print (or Zebra, Leopard, etc.)print lover, but I liked it here because it gives integrity to the sandals. 
   3.From my parents (mom and dad ;D): 
The hand-stand and the jewelry box were not foreseen, but as I saw the clear box I loved it. The box is not very big, but it's just right for earrings, rings and some types of bracelets and necklaces. Oh, and it was pretty cheap - $1-2. I would have taken one more, but this was the last piece. ;/ Unfortunately I do not know where the hand-stand is from, but is very gentle and is a great accessory for my dresser. 
    Ohhhh <3 I love this bag !! It is good that it has a long strap for over the shoulder, and can hold a lot of things. I'm very happy, ohh love these colors ;x Yhe bad thing is that I liked so much that I want the another color too.
   4.From my boyfriend: 
   My boy surprised me a lot with this bouquet. I do not expect it, because the bouquets are not his thing. Yet there was no need to spend money because I would've appreciated atorn flower from a nearby garden. However, the gesture is important, not quantity and the expensive of the item. 
    The other part of the gift makes me really happy because I'm talking to him about make up a big amount of time. Because my friends are not interested in shadows, highlights and so on, mainly my boyfriend listens to me when I get a new makeup or cosmetics. It share these my interest with him, although he did not understand anything. ;D So, in the beginning of this year I showed him Sleek i-Divine Candy eyeshadow palette. I didn't thought he will remember it ... 
    Expect a review of the shadows and why I like them.
    5.From ME to me ;D: 
    I don't need to explane the earrings.  
    These brushesssss - I've waited very long time to buy them. I ordered them from the official site for $15.86 (including delivery to the BG-$ 2.36), and arrived in 12 days. There was a 25% sale by the end of July on the Starter set, Core Collection and Duo-Fiber Collection. I wonder whether to do a review or not becausethere are so many ... 
    I can't wait to order the Core Collection, but I will wait for a sale on RT
at iHerb, because I've liked some Elf products too.


!!! This post is not to brag, but to share my joy with you !!! 

* And a quick tip: Do not care about how expensive is a gift, but how much effort put the people to delight you. I personally won't like only a gift which is given only by obligation and it's not a gift from the heart. Even if hundreds or thousands of money are spend, if it's not from the heart, for me the real value  would be 0 *

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg