August favourites 2014


     Good morning, lovelies! Това е първият ми пост за месечни любимци. Пф, не се и учудвам, че са се натрупали повечко. Ето и нещата, към който посягах най-често през изминалия месец:




   1. Gliss Ultimate Repair шампоан
Ползвам го от доста време ии наистина ми хасерва как действа на косата ми. Особено, когато за първи път го пробвах, промяната беше осезаема. Мисля, че за цената си е с добро качество. Моят е 400ml и го купих на промоция(доста отдавна) и не помня цената, но ако не се лъжа 250ml са към 6-7лв.
2. Nivea ivisible дезодорант
Този дезодорант отива в графа all time favourites. Има страхотен аромат и наистина не оставя петна по дрехите, което съм виждала да става при употребата на други дезодоранти. Цена: ~5лв. за 150ml. Ако не сте го пробвали - тичайте да го купите!! ;D
3. Крем Здраве
Това е един добре познат на повечето хора крем, и е доста универсален. Ползвам го за всякакви ранички и раздразнения по тялото. Но най-любимото ми негово приложение е при наличието на пъпки, или по-точно изцъркани(грозна дума ;/) такива. Например, ако направя тази добре-позната-грешка-но-съзнателно-повтаряща-се вечер, обичам да намажа раздразненото място преди сън, за да може крема да върши чудеса през нощта. И voilà - на сутринта пъпката, не е зачервена, кожата се е успокоила и лесно може да се прикрие със съвсем малко грим. Цена: 1.99лв за 30g.
4. Cien Daily Exfoliating Facial Wash и Ebelin тампонче
Повечето пъти ги използвам заедно, но от време на време сменям измиващия гел, а на тампончето не съм давала почивка от както го купих. Не мисля и да го пускам в пенсия скоро, защото върши страхотна работа.  Повече за двата продукта



5. MUA Power Pout/broken hearted/
Много харесвам цвета - не е прекалено наситен или прекалено блед. Хидратира доста добре и има ментов аромат. Цена: ~7.40лв
6. Nivea Lip protect Sun балсам

Много ми помогна на плажа, а и не само там. Въпреки, че при нанасянето му се усеща сухота се справя добре с хидратацията.
7. Golden Rose Perfect Shine червило
Червилото е с вазелин и омекотява устните, моето е цвят 205 - нюд с лек  розов подтон. А, за разлика от другите им червила, това има страхотен леко бонбонен аромат. За напред от GR мисля да си вземам само Perfect shine (освен Velvet Matte), защото за мен то е мнооого по-добро от основното и 2000 червило. Цена: 3.90лв
8. Golden Rose молив за вежди
Моят е в цвят 102 и е основният им молив за вежди. Наскоро гледах, че имат и нов с повече разнообразие от цветове, а и може да е по-добър... Но от този съм доволна - придава естествен завършек(стига да не се прекалява ;D) и го използвам в ежедневието си. Дори и да не запълвам веждите си всеки ден, то винаги ги реша с четчицата на капачката. Цена: 4лв
9. Maybelline The Rocket спирала
Страхотна е! Прави миглите ми супер дълги, слепва ги, но не прекалено и придава ефекта "УАУ". Не я ползвам ежедневно, точно заради този й ефект. Цена: 12-13лв
10. Sleek i-Divine Candy сенки
Цял месец си "играя" с тях. Палитрата е пълна с наситени и искрящи цветове, почти като дъга. Дори и да не харесвате многоцветните грим визии, то винаги може да ги използвате за pop of color вид. Самите сенки се блендват добре и са супер пигментирани. Цена: 23лв
11. Real Techniques Starter set
Не знам има ли похвали, които все още не са казани за тези четки. Обожавам ги, и определено ще си купя още RT четки. Цена: $18~27лв


12. Rimmel Stay Matte пудра
Също много хвален продукт, и то с причина. Използвам я върху BB крема или само нея слагах преди, но сега имам нов продукт за тази цел. Както и да е - пробвайте я, ако не сте! Цена: ~10лв
13. MUA Undress Your Skin хайлайтър 
Харесва ми, върши добра работа. Само ми се искаше да е златист/прасковен хайлайтър, тъй като за мен е по-универсален. Въпреки, че този розовее пак ми харесва. Цена: £3~7лв
14. Bourjois руж
Този е в цвят 32 Ambre D'or. Има блестящи частички, но не са в повече. Може да се използва и без хайлайтър. Харесва ми, че дори и да бързам - няма как да прекаля с ружа.  Fun fact - първият ми руж е на Bourjois в цвят Rose D'or (ако не се лъжа). Цена: 15лв
15. GR Rich Color лак за нокти
В цветове: 70 - зелен, 37 - оранжев, 38 - лилав. Първо - имат много удобна широка четчица. И покриват много добре - 2 слоя са напълно достатъчни. Цена: 2.50лв
16. Perfect 3в1 лак

Този ми е любим, точно защото е 3в1 - основа, заздравител и топ лак. Върши си работата добре, прави ноктите ми сякаш по-твърди и не се цепят. Цена: 3лв

2 коментара:

  1. О, чакам подробности за Sleek i-Divine Candy.така й се чудих :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено ще направя пост за палитрата, само чакам да събера още малко снимков материал. :))

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg