Outfit of the day #4 /shopping spree/


   Good afternoon, lovelies! (Scroll down for ENG) В този пост ще ви покажа тоалета ми за пазаруване. ;D Миналата събота, след черния петък, ходих по магазините. В крайна сметка нищо не си взех, нищо не ми хареса. Голямо разочарование. ;/ Знам, че тоалета ми не е нищо особено, но целта ми беше да ми бъде удобно при пробването. Тениска, за да преценя по-добре как ми стоят дънките, които меря. Ботуши с цип, за по-бързо и лесно събуване. Чанта - най-удобната за мен, когато съм на шопинг, защото пускам всичко вътре и все пак мога бързо да намеря нещо. Въпреки студеното време бях с коженото яке, защото в мола е по-топло, а не исках да го разнасям.

   А, вие имате ли удобен тоалет или дори само дреха за разходката по магазините?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

В този пост няма "С какво съм облечена", защото всичките дрехи, които виждате са от Търново.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   In this post I will show you my outfit for shopping. ;D Last Saturday after Black Friday, I went to the mall. After all I got nothing, I didn't liked a single thing. Big disappointment. ;/ I know my outfit is nothing special, but my goal was to be comfortable for the spree. T-shirt - so I can know better how I'm looking in the jeans I'm trying. Boots with zipper so I can easy take them off. Bag - the most comfortable for me when I'm shopping, because I throw everything inside and yet I can quickly find something. Despite the cold weather I was wearing a leather jacket, because in the mall is warmer.

    Do you have a convenient outfit or even a single piece of clothing for a shopping spree?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
In this post, there is no "What I'm wearing", because all the clothes you see are from Tarnovo.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg