Neutrogena VC Pink Grapefruit Facial Wash /first impressions/


   Hello, lovelies! (Scroll down for ENG) Реших да направя този пост след около две - три седмици ежедневно използване, защото забелязвам положителна промяна. Разликата е малка, поради причината, че кожата ми е сравнително чиста - нямам много пъпки(от време на време 2-3 по-големи), а и сякаш не е от продуктите с моментален ефект. Мисля, че при него постоянството си казва думата и така резултатите стават по-трайни.
   Поръчах измиващото гелче от Enzo, тъй като не се предлага на българския пазар, което е много жалко, защото смятам марката за страхотна. Поне от досегашния ми опит. Добре, че е Ензо да спаси положението и да ме "събере" с така желания продукт за почистване на кожата на лицето. Пластмасовото шишенце с помпичка е много удобно и симпатично. Работи безпроблемно и не заяжда. Има заключващ механизъм, така че при пътуване няма как да се разлее. Все пак, ако го пуснете направо в багажа може да изцапа малко, защото остава определено количество от измивния гел по върха на помпичката. Бих казала, че е и приятен за гледане с този сладурски розов цвят, точно като на грейпфрут. На страшно достъпна и обичайна цена е за такъв тип продукт, като получавате 200ml. Много е икономичен, и за едно измиване ми трябва количество, малко колкото грахово зърно. Пени се доста добре и ухае страхотно. Само за сведение - по принцип не харесвам аромата на грейпфрута, но при Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Facial Wash не е натрапчив и е много приятен.
   Използвам го сутрин, тъй като ме разсънва доста добре с този цитрусов аромат и ми дава настроение. Определено е страхотен старт на деня. Измива добре и не изсушава кожата ми, но може би защото е комбинирана. Все пак пише, че продукта е подходящ за комбинирана до мазна акнеична кожа. Марката твърди, че помага при премахването на черните точки - прави ги по светли и като че ли свива порите. Доволна съм от този ефект, но не мислете, че ги маха напълно. Когато започнах да използвам Розовия грейпфрут на Neutrogena, забелязах че пъпчиците ми минават по-бързо и кожата се успокоява. За тези две седмици са ми излизали около 1-2 пъпчици, да не кажа че въобще не са. Порете ми не са толкова видими и черните точки намаляха видимо.
   Много харесвам този продукт и ви го препоръчвам, освен ако имате суха до нормална кожа. Четох в чуждестранни блогове, че при някои засилва акнето, при други че изсушава кожата им и няма благоприятно влияние. Дори момичета с комбинирана кожа се оплакваха от него, но също толкова и го харесваха. Имайте го в предвид. Мисля, че е трудно да се предвиди как ще действа на друг човек и определено това не е продукт за всеки. За да разберете, какъв ефект ще има върху вас - трябва да го пробвате. Не мога да си обясня защо действа толкова различно на хора с еднакви нужди, но за мен със сигурност проработи. Супер съм доволна и бих го купила пак. Е, освен ако не излезе нещо ново и трябва да го пробва, нали съм блогър.
   Състав:

   Ако имате въпроси - питайте! :))

   Последвайте ме, ако желаете в: FacebookInstagramGoogle + и за сега е това.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
   I decided to make this post after about two weeks of daily use, because I notice a positive change. The difference is small, because my skin is fairly clean - I don't have many blemishes (occasionally 2-3 bigger).
   I ordered the facial wash from a bulgarian online shop, as it is not offered on the Bulgarian market. The plastic bottle with the pump is very convenient and nice. There's a locking mechanism so when you travel can not be spilled. For the price of £4.89. you get 200ml. It is economical, and for one wash I need a quantity like one pea. Foams really well and smells great. For information only - generally I do not like the smell of pink grapefruit, but Neutrogena VC Pink Grapefruit Facial Wash is not intrusive and is quite pleasant.
   I use it in the morning, as it helps me to wake me up very well with this citrus scent and gives me a good mood. It cleanse well and does not dry my skin, but perhaps because it is combined. Still it says that the product is suitable for combination to oily skin acne prone. Supposedly helps in removing blackheads - making them lighter and seemed to shrink pores. I am delighted with this, but do not think that it removes them completely. When I started using the Pink Grapefruit Neutrogena, I noticed that my pimples cleared faster and soothes the skin. For two weeks using it I got only about 1-2 zits, or I didn't breakout at all.
   I like this product and I would recommend it, unless you have dry to normal skin. I've read in other blogs that in some increases the acne. Keep it in mind. I think it is difficult to predict how the product will act on another person, and certainly it is not a product for everyone. To find out what effect it will have on you - you must try it.
   In the last photo you can see the Ingredients.

   If you have any questions - ask! :))


   Follow me if you want to: FacebookInstagramGoogle + and that's it for now.

2 коментара:

  1. Оо,много се радвам,че направи това ревю. Още като показа новите неща и много исках да чуя повече за него. Харесвам марката.Преди години,използвах техни маски/ексфолианти и бях много доволна. Но забелязвам,че в България ест.. асортиментът им е много малък :( Записвам си го този ..Не обичам да пазарувам козметика за лицето онлайн, но мнооого ми хареса. Плюс ,че напоследък съм полудяла по аромата на грейпфурт.
    П.С. Малко прекалих с този коментар хаха ;д

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, жалко е че предлагат само малка част от продуктите им ;/. Аромата е страхотен, и се надявам продукта да проработи и за теб. Аз вече се замислям дали да не си взема и ексфолианта от тази серия. ;D

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg