A quick review: Bourjois 123 perfect CC eye cream


    Good evening, lovelies! (Scroll down for ENG) Хмм, май започнах да се пристрастявам към този фон - ще трябва да го сменя малко, а и не мисля че е много подходящ за сезона. Е, би ми се искало, но това е друга тема. ;D Без излишни приказки днес, преминавам към ревюто.
   Тази покупка беше непланирана и супер импулсивна. Първоначално се бях насочила към друг, но не беше наличен. Трябваше ми коректор, а и много харесвам марката - та си казах " Защо не?! ". CC крема се разполага в пластмасова опаковка под формата на писалка със силиконов апликатор. Много е удобен за ползване, но когато при нанасяне коректора се изчерпи, накрайника "засича" на кожата. Не е болка за умиране, но реших да го споделя, защото може да не допадне на някой. Дразни ме, че се получава коричка, защото коректора най-горе на апликатора засъхва. Затваря се здраво и не може да се отвори в чантата. Получавате 1,5ml. Количеството ми се струва малко, но ще видим колко ще издържи. За сега съм го ползвала броени пъти. Дано да не свърши за месец ежедневно ползване.



   Предлага се в три цвята - 21, 22, 23. Аз си взех най-светлия - 21 Ivory. Имайте предвид, че кожата ми е светла към средна с неутрален под тон, а коректора е съвсем малко по-светъл. Това значи, че за жалост няма да става за жени с порцеланова или сравнително светла / бледа кожа. В тази връзка не знам, защо не правят много светли нюанси. Не е като всички да сме със цвят на кожата в един диапазон ( светла до средна например ) .
   CC крема за зоната под очите на Буржоа ми дава средно покритие, озарява и хидратира. Не се притеснявайте, няма вероятност да изсуши нежната зона под очите, даже напротив - мисля, че ще е страхотно откритие за момичетата с точно такъв проблем. Все пак, не мисля, че би прикрил много тъмните кръгове. Първите няколко пъти го размазвах с потупващи движения използвайки пръстите си и изглеждаше наслоен (cakey), но след 5 - 7 мин. стоеше напълно естествено. Завършека му е нещо средно между матов и сатенен. Напоследък започнах да го използвам и за хайлайт - на нослето, над горната устна, малко в средата на челото, общо взето по всички високи точки на лицето. Радва ме, че не изглежда изкуствено и прекалено. Дали ще използвате коректора само под очите или и като хайлайт, препоръчвам да се " запечата " с пудра. Тогава няма мърдане цял ден. Без пудра съм го носила само около 4-5часа и не забелязах промяна, но има възможност да се настани в някои линии около очите.


Като цяло съм доволна от коректора, но не можа да ме удиви с нищо. Харесва ми естествения завършек, но ме притеснява малкото количество. Определено ще си го използвам, но няма да го купя повторно. Ако в процеса на ползване мнението ми се промени ще ви драсна един ред в някоя то социалните мрежи на блога. 
Не ви го препоръчвам, ако имате много тъмни кръгове, защото няма да се справи с тях, но ако търсите просто леко озаряване и "събуждане" на погледа и не ви пречи съотношението количество - цена (всъщност погледнете тук, може да е по-достъпен)може да го пробвате. 
   
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   Hmm, I may began to catch on to this background - will have to change it for a while. ;D But without unnecessary talk today, I will begin with the review.

   This unplanned purchase was due to a Bourjois discount. I needed concealer, and I really like the brand - so I thought "Why not ?!". CC cream is in a plastic packaging in the form of a pen with a silicone applicator. It is very convenient to use. Irritates me that gets crust because the concealer at the top of the applicator dries. The cap closes tightly and can not be opened in the bag. Price: ~15leva~$8 for 1,5ml. The amount seems little, but we'll see how many will last. For now I've used it 8-10 times.
   Available in 3shades - 21, 22, 23. I got the lightest - 21 Ivory. Note that my skin is light to medium neutral tone, and the concealer is slightly lighter. This means that it won't fit for women with porcelain or relatively light/pale skin.
   The Bourjois CC cream gives me a medium coverage, brightens and moisturizes. However, I do not think that if you have dark circles it will cover them up. The first few times I blended it with tapping movements with my fingers and looked cakey, but after 5-7min. stood completely natural. The finish is somewhere between matt and satin. Recently started to use it as a highlighter too. I am happy, it does not look too artificial. Whether you use concealer under the eyes or only as highlight, recommend "sealed" with powder. Then it will stay on all day long. Wthout powder I only wore it around 4-5hours and did not notice a change.


Overall I am pleased with the concealer, but it failed to amaze me with something. I like the natural finish, but bothers me the small amount. I would definitely use it, but will not buy it again.

I do not recommend it if you have very dark circles, it will not deal with them, but if you look for just slightly illumination and "awakening" of eyes and do not mind the quantity-price ratio you can try it.

2 коментара:

  1. Изглежда добре, но не мисля че ще ми свърши работа с моите тъмни кръгове, но за озаряващ коректор може и да го пробвам :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, едва ли ще се справи с тъмните кръгове, но не е лош като цяло. :))

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg