Lip Monthly January2015 UNBOXING


   Good evening, lovelies! (Scroll down for ENG) Има нещо, което не съм ви споделяла до сега за Lip Monthly, защото се надявах да се оправи и мислех, че е еднократно. Вече трети месец получавам "кутийката" без проблем, но проследяването на пратката спира до едно и също положение. Кода, който ми изпращат си работи без проблем, но все едно спират да ъпдейтват местоположението ѝ. За мен не е голям проблем, но имайте едно на ум и не се паникьосвайте, ако ви се случи.
   До сега са изпращали пратката на 13то, 15то и 18то число, но все пристига на 24то, освен този месец, защото 24ти беше събота. Хубаво е, че я получавам(поне аз) на една и съща дата, защото знам кога да я очаквам.





За януари са ни изпратили 3 пълноразмерни продукта за устни и 1 доста скъпа мостра, която е Monthly Mix Up продукт.

   1. Ofra течно червило/Laguna Beach $19.90 - Ухх, Ofra започват да ме печелят като фен. Моливчето за усти(от предна кутия) ми стана любимо. Подозирам, че същото ще се случи и с течното червило. Има много хубав цвят, смесица между нюд, розово и кафяво. Ухае на ванилия. Много лесно се нанася и има гладка текстура. Малко след като бъде разнесено на устните - попива до матов финиш и не лепне. Бях с него около час-два и не забелязах да е изсушило устните ми и да е подчертало гънките на на напуканите ми устни. Не съм сигурна как ще се "държи", ако постои по-дълго.
   2. Mica тинт балсам/9 Velvet Rose $14.50 - Мислех, че ще има много лек цвят, но всъщност може да е по-светъл и да се потъмни. Тинта е в тъмно червено/бордо. Няма аромат. Хидратира като балсам, има сатенен финиш и усещане като на гланц и може да е покривен като червило. Доста интересен продукт. След като постоя на устните ми около 10 минутки го изтрих със салфетка и вече беше оцветило устните ми.
   3. Ecolips балсам за устни/Rose Quartz $4.49 - Цвета е леко розовеещ с много блестящи частици. Мирише на мента, което ми идва малко натрапчиво. За сега мисля, че ще хидратира добре.
MMU продукт:
   4
Harvey Prince парфюмна мостра/Damasc Rose $12 - Както разбрахте от името, ухае на роза. Цената за 50ml е $55. Аромата не можа да се задържи повече от час, а четох че е много издръжлив. 



   Общо взето ми харесва. Най се вълнувам за течното червило на Ofra и тинта балсам на Mica Cosmetics. Вече трети месец съм с мнение "средна работа" и до сега не са ме шашнали с нещо. Не знам дали ще се абонирам за февруари, но определено ще ги следя и ще поръчам пак някой път.
    Ofra/Laguna Beach                                                     Mica/9 Velvet Rose

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   There's something I have not shared with you until now for Lip Monthly, because I was hoping to get better and I thought the last one. For three months I get the "box" with no problem, but the tracking of the shipment stops at the same position. The code that they send me works without a problem, but on one point it stops upgrading its location. For me is not a big problem, but keep in mind and do not panic if it happen to you.


For January they sent us 3 full-size product for lips and one very expensive sample, which is Monthly Mix Up product.


    1. Ofra liquid lipstick/Laguna Beach $19.90 - Uhh, Ofra began to win me as a fan. The lip pencil(from previous box) is one of my favorites. I suspect the same will happen with the liquid lipstick. It's very nice color mix between nude, pink and brown. Smells of vanilla. Very easy to apply and has a smooth texture. Shortly after being applied on lips - blotted matt finish and not sticky. I was with it for about an hour or two and I haven't noticed to dried up my lips and stresses the folds of my cracked lips. I'm not sure how it will "hold" if I wear it longer.
    2. Mica tint balm/9 Velvet Rose $14.50 - I thought it would have a very light color, but it can be lighter and darker. The tint is dark red/burgundy. No scent. Hydrates like balm has a satin finish and feel like gloss and may be covering like lipstick. Very interesting product. After around 10min. on my lips I removed it with a napkin and already tinted my lips.
    3. Ecolips lip balm/Rose Quartz $4.49 - Slightly pinkish color with lots of glitter. Smells of mint that comes less intrusive. For now I think it will moisturize well.
MMU product:
    4. Harvey Prince perfume sample/Damasc Rose $12 - As you understood from the name, smells of rose. The price is $55 for 50ml. Aroma could not hold more than an hour, and I read that tt's supposed to be very durable.

Overall I like it. Most excited for the Ofra liquid lipstick and the Mica Cosmetics tinted balm. For three months they have not bowled me with something. I do not know whether I will subscribe for February but will definitely follow them and will buy again sometime.

4 коментара:

  1. Леле, както съм се запалила по всичко за устни (моето вече не е и мания, а нещо повече, дори в момента искам да си купя още!!!!) - тази кутийка изглежда просто зашеметяващо :)
    Изпуснала съм останалите постове, отивам да ги търся. Супер пост :) И много прекрасно ти седят и червилото, и тинтът :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :)) Хаха, значи е точно за теб, все пак има само продукти за устни. :D Хубавото на тази кутийка, е че ме "запознава" с много марки, недостъпни в България.

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg