Random June Favourites ~ 2015


   Hey, lovelies! (Scroll down for ENG) Реших да започна да ви показвам и не козметичните ми любимци. Надявам се, че и на вас ви харесват тези постове.
   
1. Дрехи
Дънките с висока талия, spaghetti strap потника, разпуснатата тениска и платнените кецове ме спасиха през изминалия месец. ;D Когато трябваше бързо да изляза се насочвах към някоя от тези дрехи или към няколко. С тях изглеждах така, сякаш съм положила усилие, когато всъщност не се бях и замисляла. 

2. Порцеланов поднос с мраморен ефект
Редовно виждах този поднос в Instagram и накрая просто не издържах и си казах: "Трябва да го имам!". Е, добре, но не знаех от къде е. Попитах под една снимка и се оказа, че е от H&M Home. Не знам защо не бях разглеждала продуктите им за дома, но както и да е - още не мога да му се нарадвам. Лошото е, че харесах още 2-3. 

3. Музика
Много често слушах Bad Blood. Песента ми хареса страшно много, въпреки че Суифт не ми е любимка.




Тази е маалко стара, но сега се запалих по нея ...




И една по-нетипична за мен






4. Филми
Всъщност е само един - The Longest Ride. Страшно много ми хареса и искам да си го пусна на Replay, нищо че го гледах едва преди 5 дни. Актьорския състав е страхотно подбран. Да не говорим за Скот Истууд ... 



Е, да продължавам ли с този тип постове?!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   I decided to start showing you and my random favorites too. I hope that you like these posts.

   
1. Clothing
High-waisted jeans, spaghetti strap top, loose shirt and sneakers saved me the last month. ;D When I had to rush out the door I grabbed some of these clothes or several. I looked as if I've put an effort to my outfit, when in fact I had not thought about a thing.

2. Porcelain tray with marble effect
I started seeing this tray on Instagram regularly and finally just could not take it and I said, "I have to have it!". Well, I didn't know where it was from so I asked on a photo and happens to be by H&M Home. I do not know why I haven't check their home stuff yet, but whatever - I still can't get enough of it. The bad thing is that I liked the 2-3 more.

3. Music
I listened Bad Blood very often. I liked the song a lot, although Swift is not my favorite.
The second one is from August Alsina and Minaj and it's a bit old but I just rediscovered it.
The last one is called Fantasy and it's unexpected for me.

4. Movies
Actually it's only one - The Longest Ride. I liked it a lot and I want to watch it on Replay, doesn't matter that I watched it only 5 days ago. They could not selected a better cast. Not to mention Scott Eastwood ...

Are you a fan of this type of posts?

4 коментара:

  1. О, подносът е страхотен! А този Скот Истууд...прекрасен <3 Replay-ването на филма би било напълно обосновано решение. :) :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха, радвам се че имам съмишленици към Скот и филма :D <3

      Изтриване
  2. Дънки с висока талия и на мен са ми в графа "спасение" :D А H&M продължават да ме изненадват.. кой знае какви находки още имат. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Имат много находки! Като вляза в сайта и все едно попадам в черна дупка. :D :))

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg