Ziaja Manuka Tree ~ Cleansing Gel, Toner & Night Cream


   Hey, lovelies! Ммм, манука серията ... отдавна мислех да я пробвам, но забравих, а и тогава не обръщах много много внимание на лицето ми. Колкото повече се гримирам, толкова повече разбирам колко е важна основата, и че си заслужава да влагаш повече пари в грижа за кожата. Е, днес ще ви покажа един чудесен бюджетен вариант. Тук е момента да спомена, че серията е подходяща за комбинирана до мазна кожа и освен трите продукта, които ще разгледаме днес има и дневен крем и пилинг паста. Ухаят страхотно, но не мисля че мога да определя аромата до нещо по-познато. Използвам ги вечер, защото такава е рутината ми(скоро-пост с грижата за кожата ми 2015). Ще започна по ред ...



   Mmm, the manuka collection ... a long time ago I thought to try it, but forgot, and at that moment I did not pay very much attention to my face. The more I'm doing my makeup, the more I realize how important is the base, and it's worth it to invest more in skincare. Well, today I will show you a great budget option. Here is the moment to mention that the collection is suitable for combination to oily skin and also except the three products that we will take a look at today there is a day cream and exfoliating paste. They smell amazing and it's like nothing I've smelled before. I use them in the evening because that's my routine(soon-post Skincare 2015). I'll start in order ...


Измивният гел: Много ми помага с регулирането на омазняването в Т-зоната. И да говоря за през нощта. Преди да започна да го ползвам, всяко лято като се събуждах лъщях, включително и сега ако пропусна нанасянето му. Помните ли гела на Neutrogena - той ми помагаше с омазняването, но не хидратираше достатъчно сухите места. Е, тук го няма този проблем. Също така е без съдържание на сапун. Цена: 7.29лв, 200ml



The Cleansing Gel: It helps me very much with the regulation of my oily T-zone. And yes in the night time. Before I started using it, every summer I woke up glisten, including now if I miss it's application. Remember the washing gel from Neutrogena - it helped me with the oiliness but it didn't moisturized well my dry patches. Well, with this one I don't have this problem. It is also free of soap. Price: 7.29lv~€4.99
, 200ml



Тоникът: Какво?! С помпичка?! Няма смисъл, за какво ми е си казах ... Сега само така го ползвам. Обичам да го впръсквам по отблизо, като ми действа ободряващо и ми помага да довърша рутината си. ;D Обещанието, което мисля, че не изпълни е да свие разширените пори. Може би помогна малко, но не напълно. Иначе всички други неща, които един тоник върши ги изпълни. Например контрол на секреция на мастните жлези, балансиране киселинността, по-добро абсорбиране на хидратиращия продукт и т.н. Цена: 6.29лв, 200ml



The Face Toner: What?! With pump?! No point of what I don't need it Isaid to myself ... Now it'd the only way I use it. I like to spray it more closely, it refreshes me and helps me finish my routine. ;D The promise that I did not perform is to shrink pores. Maybe it helped a little, but not completely. Otherwise, all other things a toner does it fulfill them. For example, control of secretion of the sebaceous glands, balancing acidity, better absorption of moisturizing products, etc. Price: 6.29lv~€4.49
, 200ml



Нощният крем: Това е продукта за който съм най-развълнувана и ако трябва да изберете само 1 от серията, то препоръчвам да е този(с 2 ръце и 2 крака). Когато започнах да го ползвам кожата ми беше ужасна - имах ранички от бели точки и нови и нови всеки ден + тук там зачервяване и пъпка-две. Получи се нещо като след употребата на балсама за устни на Nivea - състоянието ѝ толкова се подобри(повече от преди), че спрях да се чопля и само се възхищавах на резултата. Кремчето се води ексфолиращо и отначало помислих, че може да има частици в него, но това всъщност е от бадемовата киселина в състава му, която също така предотвратява появата на акне. Премахна следите от раничките и се справи с проблемите на кожата ми. Действа дори успокояващо и неутрализира зачервяванията много бързо. Преди да започна да го ползвам определено несъвършенство минаваше за седмица или малко повече, а сега е изчезнало за 3-4 дена най-много. С черните точки помага донякъде. Трябва да изсветлява петната причинени от слънцето, но за това твърдение не мога да гарантирам, тъй като нямам. Оо, за малко да забравя да спомена консистенцията му, която е много интересна - хибрид между крем и серум. Надявам се от ужасния суоч да може да прецените. Цена: 8.79лв, 50ml



The Night Cream: This is the product that I'm most excited about and if you have to choose only one from the line, then I recommend this one (with 2 hands and 2 feet). When I started using it my skin was awful - I had sores from whiteheads and more and more every day here and there + redness and pimple or two. It was a bit like after the Nivea lip butter - it condition improved so much(more than before) that I stopped pick my pimples and stuff and just admired the result. The cream it's exfoliating and at first I thought it may have particles in it, but this is actually from the almond acid composition, which also prevents acne. It removed traces of wounds and deal with the problems of my skin. It works even soothing and neutralizes redness quickly. Before I started using it a certain imperfection passed for a week or so, and now is gone for 3-4 days at most. With blackheads helps somewhat. It have to lighten the stains caused by the sun, but I can't guarantee this claim, because I don't have any. Oh, I almost forgot to mention the texture, which is very interesting - a hybrid between a cream and serum. Hope you can see it from the terrible swatch. Price: 8.79lv~€6.99
, 50ml




Сега се замислям дали да не си взема и останалите 2 неща от серията, като се има предвид, че тези надминаха очакванията ми за бюджетен продукт. Може би нощния крем донякъде притъпи преценката ми за останалите два, защото е много добър, но сега след като ги разгледах отделно виждам, че и те имаха пръст в подобряването на кожата ми. Макар, че измивния гел и тоника са приятни за ползване, все още не знам дали бих си ги взела пак, но пък кремчето си спечели постоянно място в рутината ми. Мисля, че трябва да дадете шанс на тази серия. Един, два продукта - колкото искате, но пробвайте.


Now I'm thinking of buying the other 2 things from the line, given that these exceeded my expectations for a budget product. Perhaps somewhat the night cream clouded my judgment for the other two because it is very good, but now after having examined them individually I see that they had a hand in improving my skin too. Although the cleansing gel and toner are pleasant to use, still I do not know if I would get them again, but the night cream earned a permanent place in my routine. I think you should give this line a chance. One, two products - as you like, but try some.






   Съдържание/Ingredients:
-измивния гел/face wash

-нощния крем/night cream

*Продуктите са ми изпратени за проба, но мнението ми не е повлияно от това и е на база моя опит с тях./The products were sent to me for testing but my opinion it's not influenced by that and it's based on my own experience with them.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg