October Favourites ~ 2016


   Heyy, lovelies! Понеже имам да наваксвам със снимането, и тази седмица ще се отбележа само с един пост. Най-вероятно и другата ще е така, но след това ще се върна по график. 
   Както сте разбрали от заглавието, днес ще ви покажа месечните си любимци. Нямаше как да ги пропусна просто. Замислих се, докато събирах продуктите от козметичното ми шкафче, че последно време не се сещам да добавя фаворитите си от бялата козметика. След като осъзнах тази грешка, веднага изникна в съзнанието ми ...


1. Madre Labs Witch Hazel тоник
Продукта вече си има ревю и ако сте го чели, знаете как добре се отразява на кожата ми. Почти премахна зачервяването по лицето ми и доста помага с несъвършенствата. Непременно пробвайте продукт с хамамелис като основна съставка.

2. Revlon Ultra HD Matte течно червило/630 Seduction & 610 Addiction
Ахх, това червило! Дори в момента съм с нюд цвета. Може да видите как стоят на устните и двата нюанса в ревюто му тук. Нося ги цял месец и все още не съм се уморила от тях, дори добавих и двата цвята към любимците си, защото ми беше трудно да избера. Формулата е толкова комфортна, че едвам се сдържам да си взема още.

3. Essence Extreme Lasting молив за очи/06 Silky Nude
Молива за очи е от колекцията на Essence за есен/зима 2016, като тук може да прочетете мнението ми за някои от продуктите. Толкова ми хареса, че трябваше да си взема нюд цвета. Отдавна исках такъв нюанс и когато видях колко дълготраен е молива и че не се размазва, нямаше как да пропусна. Чудя се дали да не си взема още 1-2 цвята.

4. Maybelline Lash Sensational спирала
През октомври се върнах към един стар любимец от Maybelline. Макар и след доста време и повечко опит с други спирали, тази все още ми допада, естествено заради различни неща. Мисля, че е страхотна за начинаещи, защото дава страхотен ефект без усилия.

5. Catrice Absolute Eye сенки/990 Don't Cry For Me Aubergina
Неотдавна ви споделих за един нюанс от тази серия, който ме разочарова. Въпреки това реших да дам шанс на този прекрасен червено-патладжанен мат и добре, че го направих. Има добра пигментация, не се праши прекалено и лесно се наслоява на клепача. Определено ви препоръчвам да го пробвате, а аз май ще си взема и тъмно зеления мат.

Споделете ми вашите любимци за месеца :))


   Since I have to catch up with shooting for the blog, this week I will check in with only one post too. Most likely the next one will be so, but then I'll be back on schedule.
   As you've seen from the title, today I will show you my monthly favourites. There was no way to miss it. I thought while collecting the products from my cosmetic drawer, that lately I've forgoten to add favorites from the skin and bodycare range. Once I realized my mistake immediately this popped up into my mind ...


1. Madre Labs Witch Hazel Toner
This product already has a review and if you've read it, you know how well it affects my skin. Almost completely it removed the redness on my face and helps a lot with imperfections too. Be sure to try a product with witch hazel as the main ingredient.


2. Revlon Ultra HD Matte Liquid Lipstick/630 Seduction & 610 Addiction
Ahh, this lipstick! Even now I'm wearing the nude color. You can see how both shades look on the lips in its review here. I wore them for a month and I'm still not tired of them I even added both colors to this post because I couldn't choose. The formula is so comfortable that I can barely prevent myself of getting more.


3. Essence Extreme Lasting Eyeliner/06 Silky Nude
The eyeliner is from the Essence's collection for Fall/Winter 2016 and here you can read my opinion on some of the products. So I liked the eyeliner so much that I had to take the nude color too. I've wanted such a shade for a long time and when I saw how lasting this pencil is and that it doesn't smudge, could not pass. I wonder if I should get 1-2 colors more.


4. Maybelline Lash Sensational Mascara
In October I went back to an old favorite from Maybelline. Although after some time and plenty of experience with other mascaras this one still appeals to me naturally because of different things. I think it's great for beginners because it gives a great effect without effort.


5. Catrice Absolute Eye eyeshadow/990 Don't Cry For Me Aubergina
Recently I told you about a shade from this series, which disappointed me. However I decided to give a chance to this wonderful red eggplant mat and I'm glad that I did. The eyeshadowhas a good pigmentation and it's not too dusty and you can easily layer it. I definitely recommend you to try it, and I think I'll take the dark green matt too.


Tell me your favourites for the month of October :))


2 коментара:

  1. Моливът на Essence изглежда страхотно! Имам в такъв цвят един любимец на KIKO, от който си взех три бройки, но беше лимитиран, та си търся с какво да го заменя когато евентуално ми свърши, защото ми се струва наистина необходим продукт за очния грим. Ще го потърся този, но много се съмнявам да го има при нас за съжаление. :( Много се канех да си взема тази спирала на Maybelline от България, защото беше супер евтина, а при нас е на цена от 15€, но така и не си я взех, защото имам няколко на изчакване. Ще я имам предвид за в бъдеще обаче.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да и за мен е must have нюд моливът за очи. Като бях по малка залагах на бял, но този изглежда в пъти по-страхотно.
      Как си пропуснала спиралата на Maybelline, отдавна е на пазара, а и е толкова хвалена. Сега пробвам Lash Sensational Luscious и се очертава и тя да ми допадне много. :)) Между другото - цените при теб са ужасни, съчувствам ти. :D

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg