Ziaja Olive Leaf Concentrated Cream ~ Review


   Hey, lovelies! Този път нека напиша това - днес не ми е ден за уводи, затова да преминем направо към самото ревю. ;D



   This time, let me write this - today is not my day for introductions, so let's get straight to the actual review. ;D




   Концентрираният крем за лице с маслинов лист на Ziaja идва в картонена кутийка и стандартна тубичка. Опаковката е много изчистена и удобна. От марката казват, че формулата му е лека, неомазняваща и подходяща за всеки тип кожа. Осигурява добра хидратация, предпазва и възстановява. Има леко парфюмен аромат и SPF20. Цена: 6.89лв, 50ml



   Ziaja's concentrated nourishing cream with olive leaf comes in a cardboard box and a standard tube. The packaging is very clean and comfortable. The brand say that the formula is lightweight, non-greasing and suitable for all skin types and ages. It provides proper hydration, protection and regeration. There is a slight perfume aroma and SPF20. Price: -, 50ml



   Както много пъти съм ви споделяла - имам комбинирана кожа. Това не ме спря да подходя към крема с интерес и без предубеждения, защото определено ми беше ясно, че ще е по-хидратиращ. Започнах да го ползвам като дневен, но въпреки че формулата му е лека и слагах малко, го усещах тежко и твърде много за през деня. Предполагам, че е защото попива изключително бързо и нямам много време да го разнеса. Все пак ми хареса как се справя с по-сухите участъци на лицето ми и наличието на защитен фактор. Мисля, че би бил страхотна основа за грим, но не и за моя тип кожа. След като видях, че няма да стане да го нося през деня, реших че ще е чудесен като нощен крем. Нанасям го във вечерите, когато дадени участъци се усещат по-сухи от обикновено и определено помага. За мен е по-скоро допълнителна грижа, която ползвам от време на време. 


В крайна сметка крема за лице на Ziaja ми допада, но на база написаното по-горе не мога да го харесам напълно, и винаги подхождам по-предпазливо към него. Това далеч не значи, че продукта не е страхотен, напротив - мисля, че тези от вас със суха до нормална кожа много ще му се зарадват. Определено успява да предотврати загубата на вода от кожата, защитава от слънцето и омекотява.
Ако пък сте със смесена/мазна кожа и искате да пробвате марката, заложете на Manuka Tree серията им. Няма да съжалявате! Аз още я ползвам и съм изключително доволна.

Вие пробвали ли сте го? Може би имате смесена/мазна кожа, но различно мнение от моето?!



   As many times I've shared - I have combination skin. That didn't stop me to approach the cream with interest and without prejudice, because it definitely was clear that it would be a more moisturizing one. I started to use it as a day cream, but even though the formula is light and I apply a little, it felt heavy and a bit much during the day. I guess it's because the skin absorbs it very quickly and Idon't have much time to spread it out. However, I liked how it cope with the drier parts of my face and the presence of SPF. I think that would be a great base for makeup, but not for my skin type. After seeing that it won't be a good idea to wear it during the day, I decided it would be great as a night cream. I apply it in the evenings when certain partsofmyface feel drier than usual and it definitely helps. For me it's rather additional care and I use it from time to time.


Ultimately I like Ziaja's face cream, but from what I've written above, I can't enjoy it completely, and I always approach more cautiously towards it. This does not mean that the product is not great, on the contrary - I think those of you with dry to normal skin will rejoice very much. Definitely manages to prevent water loss from the skin, protects from the sun and softens the skin.
But if you have mixed/oily skin and you want to try the brand, bet on the Manuka Tree line. You won't regret it! I'm still using it, and I'm extremely pleased.

Have you tried it? Maybe you have combo/oily skin, but a different opinion from mine?!

-Съдържание:/Ingredients:
*Продуктите са ми изпратени за проба, но мнението ми не е повлияно от това и е на база моя опит с тях./The products were sent to me for testing but my opinion it's not influenced by that and it's based on my own experience with them.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg