The Body Shop Tea Tree Blackhead Exfoliating Wash & Pore Minimiser ~ Review


   Heyy, lovelies! Супер съм развълнувана да ви споделя мнението си за тези продукти на The Body Shop. Това е първият ми досег с марката(крайно време беше), а и серията е с чаено дърво и е насочена към кожа с несъвършенства. Когато избирах продуктите от Parfimo - онлайн магазин за маркови парфюми и козметика, се надявах, че ще имат по-бързо действие от това на маслото. Сега, когато го пиша, забелязвам, че май няма много смисъл, ноо нека преминем към мнението ми.



   I'm super excited to share my opinion about these products from The Body Shop. This is my first contact with the brand(it was about time), and it's the Tea Tree line which targets blemished skin. When choosing the products from Parfimo - online store for perfumes and cosmetics, hoping that they will have a faster effect than the oil. Now, as I write this, I notice that perhaps this doesn't makes much sense, but let's move on to my opinion.



   Tea Tree ексфолиращ измивен гел за черни точки
Измивния продукт идва в стандартна тубичка и има силен и бих казала остър аромат на чаено дърво, но това е съвсем нормално. Ексфолиращите частици са счукани кайсиеви костилки. Сториха ми се доста груби, обаче ползвайки скраба в комбинация с гъбката на Ebelin и търкайки сравнително добре лицето си, не успяха да го раздразнят по никакъв начин. Това ме навежда на мисълта, че и хората с чувствителна кожа мога да го пробват, но без допълнителен "помощник". Ексфолианта би трябвало да отпушва порите и да почиства лицето, което определено прави успешно, но без твърде да го изсушава. Харесва ми и че кожата ми се усеща супер гладка и нежна след това, и макар да имам несъвършенства, те са успокоени и по-незабележими. Един минус обаче - само 100ml е ;/. Можеха да го направят поне 150ml, но ми прави впечатление единствено, защото много го харесвам и не искам да се разделя скоро с него. Иначе не бих казала, че е икономичен продукт, но и не свършва супер бързо.



   Tea Tree Blackhead Exfoliating Wash
The product comes in a standard tube and has strong and I would say sharp tea tree scent, but that is quite normal. Exfoliating particles are crushed apricot pits. They seemend pretty rough, but using the scrub in combination with Ebelin pad and rubbing relatively good my face, it failed to irritate it in any way. This leads me to believe that people with sensitive skin can try it, but without an additional "helper". Scrub should unclogs pores and cleanses the face which it definitely does successfully, but without over-drying it. I like that my skin feels super smooth and soft after, and though I have imperfections, they are soothed and less visible. One minus however - it's just 100ml ;/. They could've put at least 150ml, but it strikes me only because I like it a lot and I don't want to part with it soon. Otherwise I would not say it's an economical product, but it does not end super fast.



   Tea Tree крем за минимизиране на порите
Доста се притесних докато чаках този продукт да пристигне при мен, защото избирайки го, не бях осъзнала, че аромата му може да е твърде силен. За щастие обаче, опасенията ми се оказаха напразни. Има избледнял аромат на чаено дърво, който докато нанеса продукта и изчезва. Крема минимизира порите, изглажда и матира. Всичко това ми звучи като една перфектна база за грим. Продуктите се нанасят и блендват невероятно добре върху него, което не очаквах, поне не в такава степен. Отделно, когато съм с него, нямам нужда от дневен крем, защото той върши и това, давайки нужната хидратация на моята смесена кожа. Количеството отново е незадоволително - 30ml и ако го ползвате само за T-зоната ще ви стигне за доста време, но понеже аз обожава ефекта от него, го разнасям на цялото лице. Що се отнася до дългосрочен ефект в грижата за кожата - има видимо подобрение. Именно това, че е невероятна база за грим, която същевременно помага в "борбата" с несъвършенствата, го прави доста любим продукт.



   Tea Tree Pore Minimiser
I was quite worried while waiting for this product to arrive to me because choosing it, I had not realized that the aroma may be too strong. Fortunately, however, my fears proved pointless. It has faded tea tree scent, and while I apply the product it disappears. The cream minimizes pores, smoothes and mattifies. All this sounds like the perfect base for makeup. The products apply and blend incredibly well on top of it, which I did not expect, at least not to this extent. On another hand, when I'm with it, I don't need my daily moisturizer because the Pore Minimiser is doing that as well and it gives the needed hydration for my combination skin. The amount again is unsatisfactory - 30ml and if you use it only for the T-zone it will last you for quite some time, but because I adore the effect of it, I apply it to the entire face. As for the long-term skincare effects - there is visible improvement. Namely that it's an incredible base for make-up, which also helps "fight" the imperfections, makes it quite favorite product.




Тези два продукта силно ме впечатлиха и заради тях искам да пробвам поне още два от серията... НЕ, направо искам всички. :D Освен гореизброените причини, поради които ги харесвам, ми допада глътката свежест, която дават в продуктите в грижата за кожата, липсваща на нашия пазар.


Приемам идеи! Какво бихте ми препоръчали да пробвам от The Body Shop следващия път? Кой е вашият любим продукт на марката?




I was left greatly impressed by these two products and I want to try at least two more from the line ... NO, I want them all. :D Besides the above reasons why I like them, I like the breath of fresh air that they give in the skincare, missing on the Bulgarian market.

I'm accepting ideas! What would you recommend me to try out from The Body Shop next time? Which is your favorite product from the brand?


*Продуктите са ми изпратени за проба от Parfimo.bg, но мнението ми не е повлияно от това и е на база моя опит с тях./The products were sent to me for testing but my opinion it's not influenced by that and it's based on my own experience with them.


1 коментара:

  1. Преди години съм ползвала масло от чаено дърво за лице и бях изключително доволна. След това ревю съм склонна да опитам продуктите на The Body Shop от тази серия! :)

    ОтговорИзтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg