Bioten SKINNERGY Break Free! Face Cream ~ Review


   Heyy, lovelies! Най-накрая започвам да пиша... Изминали са едва два месеца от последния пост, а се усеща като цяла вечност. Явно за блогърските среди това е много. През цялото това време имах голямо желание за писане, но когато дойдеше ред за тази "задача" отлагах. Сигурно ви се е случвало хем да искате да направите нещо, хем не. Хаха, странно чувство. Не се притеснявайте обаче - не само що се отнася до блога бях така, а и за всички други мои хобита и интереси. Нищо не можех да свърша, само работа и отмора, но без тези забавни страни на почивката. Както и да е - омръзна ми да го мисля, време е за действане!

   Днес ще си говорим за един достъпен крем за лице, който отдавна си чака ревюто, а именно Bioten Skinnergy Break Free! за мазна кожа.
   Не е тайна, че концепцията на тази серия ме впечатли и привлече страшно много. В Skinnergy линията ще откриете 3 крема за лице и 3 кореспондиращи лосиона за тяло, всеки от тях обогатен с напоследък нашумял супер плод. Go Moist! е за суха кожа и е с екстракт от личи, Refresh it! пък е за нормална/комбинирана такава и съдържа годжи бери. Въпреки че имам смесена кожа се спрях на Break Free! за мазна кожа обогатен с гуава, защото матира, а и ми се стори, че за лятото ще е по-подходящ за мен. Консистенцията му е любимата ми - крем-гел и има SPF15. Ароматът му е леко парфюмен, но приятен и след нанасяне изчезва. Цена: ~5-6лв, 50ml



   I finally start writing... Only two months have passed since the last post, and it felt like an eternity. Apparently for bloggers this is a lot. During all this time, I had a great desire to write, but when it came up to this "task" I was always postponing. It must have happened to you to want to do something, but don't at the same time. Haha, strange feeling. Don't worry, however - I wasn't feeling this way only about the blog tho, but also for all my other hobbies and interests. I couldn't do anything, only work and rest, but without these fun activities. Anyway - I'm tired of thinking about it and it's time for action!

   Today we will be talking about an affordable face cream that has long been waiting for a review, namely Bioten Skinnergy Break Free! for oily skin.
   It's no secret that the concept of this series impressed me and attracted a lot. In the Skinnergy line you will find 3 face creams and 3 corresponding body lotions, each of which is enriched with a lately hyped superfood. Go Moist! is for dry skin and is with lychee extract, Refresh it! is for normal/combo ones and it contains goji berry. Even though I have mixed skin I picked up Break Free! one for oily skin enriched with guava because it mattifies, and it seems to me that for summer will be more suitable for me. Its consistency is my favorite - cream-gel and has SPF15. Its aroma is slightly perfumed but pleasant and disappears after application. Price: -, 50ml



   Може би знаете, че сутрин използвам само тоник и крем за лице, като за вечерта оставям по-обогатената грижа за кожата, затова е важно за мен дневният ми хидратант да се абсорбира бързо и добре. За щастие този прави именно това, като отчасти е "виновна" крем-гел консистенцията му. Кожата ми се усеща освежена, здрава и подхранена. Не бих казала обаче, че матира перфектно, защото лицето ми лъсва след известно време. Това е единственото ми недоволство, но пак намирам оправдание и положителното в него. Сигурно ви звучи объркано, но веднага разяснавам. Серията е с Moisture Plus, гарантиращ до 24 часа хидратация, който действа създавайки защитен слой върху кожата и като запас от овлажняващи съставки в епидермиса. Всички знаем, че думите "хидратация" и "матиране" не вървят ръка за ръка. Все пак от Bioten са успели да го постигнат, макар и само за известно време. Да не говорим, че съм голям почитател на хидратиращото му действие, защото кожата ми е подмладена. Вярно - на 22г. съм(колко по-млада да е), но има нещо. Лицето ми е озарено, сочно(plump), енергизирано и сякаш всичкото това хидратиране се отразява положително и несъвършенствата ми. С две думи - доволна съм. А забравих да спомена, че се държи страхотно и под цяло лице грим.


Определено останах удивена от невероятно доброто действие на Bioten Skinnergy Break Free! Това, което ме учуди е съотношението достъпна цена - краен ефект. Препоръчвам ви го, ако сте на бюджет. Всъщност, дори и да не сте си заслужава шанс.




   Maybe you know that I use only tonic and face cream in the morning, leaving for the evening more enriched skin care, so it's important for me that my daily moisturizer absorbes quickly and well. Fortunately, this is precisely what it did, partly because its cream-gel consistency. My skin feels refreshed, healthy and nourished. I wouldn't say, however, that it mattifies perfectly because my face gets shiny after a while. This is my only dissatisfaction, but I still find justification and a positive side to it. It must sound confusing, but I'll explain. The series have Moisture Plus in it, guaranteeing up to 24 hours of hydration, which acts as a protective layer on the skin and as a reservoir of moisturizing ingredients in the epidermis. We all know that the words "hydration" and "mattifying" do not go hand in hand. However, Bioten has managed to achieve it, albeit only for a while. Not to mention that I'm a great admirer of its moisturizing effect because my skin is rejuvenated. True - I'm 22 years old(how much younger it can get), but there is something. My face is glowing, plump, energized, and as if all this hydration reflects positively on my imperfections. In short, I'm happy with it. Oh I forgot to mention that the face cream works wolderful even under full face of makeup.


I was definitely left amazed at the incredibly good actions of Bioten Skinnergy Break Free! What amazes me is the ratio of affordable price to final effect. I recommend it if you are on a budget. In fact, even if you are not it deserve a chance.

-Съдържание:/Ingredients:


1 коментара:

  1. Специално крем за лице на марката не съм ползвала, защото кожата ми е чувствителна и ползвам само медицинска козметика, но кремовете им за ръце са ВЕЛИКИ! Супер изгодни са, имат няколко варианта, лично аз ползвам един от тях през лятото, когато не искам да ми е супер мазен, а друг избирам за зимата, когато кожата се изсушава повече. Може би около 2 години си купувам само от тях - пробвайте ги, няма да съжалявате!

    ОтговорИзтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg