Nivea HairMilk Shampoo & Conditioner ~ Review


   Heyy, lovelies! Днес ще ви представя поредното забавено ревю, което нямам търпение да напиша, за да стигна до един друг продукт на Nivea, от който останах повече от доволна.

   Серията за коса HairMilk на Nivea се предлага в три разновидности, като на всяка отговаря определен цвят. Има шампоан и балсам според структурата ѝ: тънка - розов, нормална - син, плътна - жълт. Целта на продуктите е да предостави възможно най-персонализирана грижа за сухата и увредена коса.



   Today, I will present you the next delayed review, which I can't wait to write so I can get to another Nivea product, which I was more than satisfied with.

    Nivea's HairMilk hair line is available in three varieties, each of which is color cordinated. There is shampoo and balm according to your hair structure: thin - pink, normal - blue, thick - yellow. The goal of the products is to provide the most personalized care for dry and damaged hair.



   Шампоан
Казвала съм ви, че основно ползвам продукти за увредена коса(независимо, че не смятам моята за такава), но този шампоан си личи, че е направен именно за тънката ми грива. Първо - не я утежнява, а освен, че я прави мека и гладка, сякаш е и по-плътна. Не знам дали това се дължи на млечните протеини или на друго, но определено харесвам ефекта, защото ми помага с прическите. Определено е продукт, който бих купила.
Цена: ~7лв, 250ml



   Shampoo
I have told you that I mainly use products for damaged hair(although I don't think of mine like that), but this shampoo appears to have been made for my thin mane. First, it does not aggravate it, in addition to making it soft and smooth, as it makes it thicker and fuller. I don't know if this is due to the milk proteins or anything else but I definitely like the effect because it helps me with hairstyles. It's definitely a product I would buy.
Price: ~€4, 250ml



   Балсам
Той е с по-гъста консистенция от шампоана, а ароматът му е лек и свеж. Обожавам това, че уханието се задържа върху косата ми, и то доста дълго. Тук отново са изпълнени всички обещания, освен че косата не се разресва по-лесно. В никакъв случай не е трудно, но не е с лекота. Честно казано - не ми пречи, заради добрата плътност, която получавам при използването му.
Цена: ~7лв, 200ml


Ще се повторя - от малка ползвам продукти на марката, като единствено продуктите за коса не бях пробвала. Притеснявах се да го направя, по незнайни и не обосновани причини, докато някои от вас не ми споделиха добрите си впечатления. Със сигурност открих пореден любим продукт от Nivea и без съмнение ви го препоръчвам.

Интересно ми е да разбера, какви са впечатленията ви от шампоана и балсама за нормална и тези за плътна структура на косата.




   Conditioner
It has a thicker consistency than the shampoo, and its aroma is light and crisp. I adore that the scent holds on my hair for a long time. Here again, all the promises are fulfilled, except that the hair is not easier to brush. In no case it's difficult, but it is not easy too. Honestly, it doesn't bother me, because of the good thickness I'm left with when using it.
Price: ~€4, 200ml

I will repeat myself - from a child I started using the brand's products, with only hair products that I haven't tried. I was worried about doing it for unknown and unjustified reasons, while some of you did share your good impressions. I have surely discovered a new favorite product from Nivea and I undoubtedly recommend it to you.

I find it interesting to know what your thoughts are on the shampoo and conditioner for normal and those for thick hair structure.

*Продуктите са ми изпратени за проба, но мнението ми не е повлияно от това и е на база моя опит с тях./The products were sent to me for testing but my opinion it's not influenced by that and it's based on my own experience with them.

2 коментара:

  1. Поредното положително ревю, което чета за серият. Все забравям, че искам да я пробвам и днес отново излязах с друг шампоан и балсам от магазина, но следващата ми покупка определено ще е от тази серия на Нивеа.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, заслужават си! Иначе така става, като този тип продукти се изразходват по-бавно, а често излизат нови и нови. :D

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg