August Favourites ~ 2017


   Heyy, lovelies! "Страхотно" - лятото свършва, а сега ако може да започнем от юли, само че без дъждове, ще е супер ;d. Макар и вече да харесвам есента, просто горещият сезон беше доста кратък. Кой друг мисли като мен?


1. L'oréal Colorista Washout временна боя/Turquoise
Тубичката я няма, защото я изхабих, даже ми дойде малко за да покрия цялата коса. Изключително съм доволна от ефекта, макар и да не съм изсветлявала гривата си. Единствено ми се искаше първоначалния, най-силен цвят да не се отмие за един път, но повече ще ви разкажа в ревюто на боята.

2. Mario Badescu Drying Lotion за несъвършенства
Уау! Наистина има бързо действие и доста ми помогна с несъвършенствата. Поне за сега мисля, че си заслужава. Искам още да го тествам и ще му направя ревю.

3. Bioderma Sébium Global Cover тониран крем
Добре че хванах тен, за да мога да пробвам този продукт. Наистина съм доволна от действието и покритието му, но ми се иска да се предлага и в по-светли цветове. През август не ми се носеше много грим, затова често залагах на Global Cover. Идеален е за ежедневието, а и изравнява тена и сравнително добре прикрива несъвършенствата.

4. LiveGlam Kiss Me течно червило/Cosmo
Тук ви споменах, колко силно ме привлече този цвят, затова нямаше как да не стигне до любимците ми за месеца. Като изключим няколко други течни червила, носих Cosmo при всяка възможност. В поста за LiveGlam Kiss Me може да прочетете за формулата му, която е също толкова невероятна.

5. Bath&Body Works Tutti Dolci спрей за тяло/Pink Peony Creme
До-жи-вях да пробвам нещо на марката! Въпреки, че искам тяхна свещ от известно време, се радвам, че се спрях на спрея им за тяло Tutti Dolci. Обожавам аромата му! Ухае на малини, къпини и божур. Това се усеща най-силно, но в ревюто му ще ви разкажа повече. Само за сведение - това май е новият ми go-to аромат.

Кои бяха вашите любими продукти за лято 2017?


   "Great" - the summer is over, and now if we can start again from July, only without rain it will be great; Although I already like the fall, just the hot season was pretty short. Who else thinks like me?


1. L'oréal Colorista Washout Temporary Hairdye/Turquoise
The tube is gone, because I finished it, even it wasn't enough to cover my hair. I am extremely pleased with the effect, even though I did not lighten my mane. I only wanted the original, strongest color not to wash away for one time, but I will tell you more in its upcoming review.


2. Mario Badescu Drying Lotion
Wow! It really has a quick action and quite helped me with the imperfections. At least for now I think it's worth it. I also want to test it out more and then review it.


3. Bioderma Sébium Global Cover Tinted Cream
It's a good thing that I got a tan so I can finally be able to try this product. I'm really pleased with its action and its coverage, but I also want it to be available in lighter colors. I wasn't in the mood for a lot of make-up in August, so I often reched for Global Cover. Ideal for everyday life, it also evens out the complexion and relatively well masks the imperfections.


4. LiveGlam Kiss Me Liquid Lipstick/Cosmo
Here I told you how strongly this color attracted me, so I could not help but reach my favorites for the month. Apart from a few other liquid lipsticks, I wore Cosmo whenever possible. In the LiveGlam Kiss Me post, you can read about its formula, which is equally incredible.


5. Bath&Body Works Tutti Dolci Body Spray/Pink Peony Creme
I've finally tried something for the brand! Although I've wanted a candle for some time, I'm glad I got their body spray Tutti Dolci. I adore its scent! Smell of raspberries, blackberries and peony. This is most felt, but I will tell you more in its review. For information only - this is my new go-to fragrance.

Which were your favorite summer 2017 products?


0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg