Jouer High Pigment Lipgloss ~ Review


   Heyy, lovelies! Мат! Мат! Мат! Да, определено съм почитател на този финиш, затова се изненадах от себе си,когато проявих интерес към гланцовете. Не съм им голям фен - лепкави са, пък и при най-лекото подухване и хоп, косата ми е там. А, не са и много пигментирани. Май първо глосовете на Kylie Cosmetics ми направиха впечатление, но се спрях на Jouer High Pigment Lipgloss. Напоследък се заглеждам и по Gloss Bomb на Fenty Beauty, но нека премина към ревюто.



   Matte! Matte! Matte! Yes, I'm definitely a fan of this finishing, so I was surprised by myself when I was interested in the gloss. I'm not a big fan of them - they're sticky, and with the smallest windblow and my hair gets in it. And they are not very pigmented as well. First of all, the Kylie Cosmetics glosses made an impression on me, but I chose Jouer High Pigment Lipgloss. I've been looking at the Fenty Beauty Gloss Bomb lately, but let's go over to the review.


   Високо пигментираният глос на Jouer идва в златна картонена кутийка, а вътре се крие елегантно квадратно шишенце, което е и компактно. Капачката се затваря добре, но ми е леко неудобна за държане. Може би защото е с квадратна форма, но не е болка за умиране. Апликаторът е стандартен и взема точното количество необходимо за едно нанасяне. Линията предлага 14 цвята, като аз избрах PCH - топъл прасковен нюд. Цена: £17.00~38лв, 6ml от Cult Beauty.



   Jouer's highly pigmented gloss comes in a gold cardboard box and features an elegant square bottle, which is also compact. The cap closes well, but it's a little awkward for me to hold. Perhaps because it's square, but it's not a big thing. The applicator is standard and takes the exact amount required for one application. The line offers 14 colors, and I chose PCH - warm peachy nude. Price: £17.00, 6ml from Cult Beauty.




   Първо имайте предвид, че цвета е светличък, но пък стои много добре и на по-тъмна кожа. Дори изглеждам така сякаш имам тен, когато го нося. На снимката розовее леко, но си е по-скоро прасковен. Споменах ви за апликатора, но исках да ви кажа, че позволява да нанеса гланца и в по-малко количество, което пък дава по-малко пигментация и го прави прозрачен. Много ми допадна това, защото така имам избор и в зависимост от настроението ми може да е по-наситен или не. Ароматът му е лек и плодов. Обогатен е с кокосово масло и такова от жожоба, които подхранват устните и дори след като се е поизтрил, те остават сочни и хидратирани. Като споменах изтриване - издържа до към 5-6 часа без пиене и хапване, което ми се струва добре за такъв продукт. После също изглежда много добре на устните. Съвсееем малко лепне, но се преживява и не е дразнещо. 



   First of all, keep in mind that the color is light, but it also looks very damn good on darker skin. I even look like I have a tan when I wear it. On the photo looks slightly pink, but is rather peachy. I mentioned to you the applicator, but I wanted to tell you that it allows to apply the gloss in a smaller amount, which gives less pigmentation and makes it sheer. I like it very much because I have a choice and depending on my mood it may be more intense or not. Its aroma is light and fruity. It's enriched with coconut and jojoba oil, which nourishes the lips and even after it has gone down, they remain juicy and hydrated. Having mentioned deletion - it lasts up to 5-6 hours without drinking and eating, which I think is good for such a product. Then it also looks very good on the lips. It's a bit sticky, but it's not irritating.




Jouer High Pigment глос за мен определено е попадение. Успя да се хареса дори на мен, която не харесвам гланцове. Бих си взела още цветове и колкото и да не ми се иска - цената ми се струва оправдана. Препоръчвам ви го с две ръце. Иначе има една дрогирийна опция, която искам да пробвам и се надявам да се доближи до него. Така че, ако не бихте платили толкова за глос - следете блога...

Какво предпочитате - гланц или червило?




Jouer High Pigment Gloss is definitely a hit for me. It even appealed to me who doesn't like glosses that much. I would get more colors and as much as I don't want to - the price seems to me to be justified. I recommend it with both hands. Otherwise, there is a drugstore option I want to try and I hope that is closer to it. So, if you wouldn't pay so much for a gloss - keep an eye on the blog...

What do you prefer - gloss or lipstick?



0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg