All Nature Review Pt.2


   Good morning, lovelies! Дойде време и за втората част от това ревю. Ще си говорим за балсама за коса и сапуна за лице и тяло. Както и останалите продукти и те ухаят прекрасно на липа и мед. Пак ще кажа, че не са био или еко! Просто имат натурални съставки.  Формулите са без силикони, парабени, парафини, етоксилати и SLES.



   Балсама за коса е в пластмасово шишенце с помпичка. За да се отвори се завърта в едната посока, а за да се затвори - обратно. Отначало този механизъм не действаше - прескачаше и т.н, но откакто развих и завих капачката си е супер. Много е икономичен, въобще не го очаквах. Ползвала съм го 4 месеца и още е над етикета. Ноември, когато го получих - косата ми беше ужасна, беше за подстригване и много суха. Още с първото ползване балсама я "съживи" и с негова помощ устисках още малко без фризьор. Косата ми е мека на допир и подхранена. Когато тествам даден продукт спирам да ползвам моя и след като си изградя мнение се връщам на стария за да го свърша. Този балсам толкова ми хареса, че не мисля да се връщам на предишния. Ако косата ви е изтощена определено ще ѝ помогне до голяма степен, но едва ли ще свърши цялата "работа". Което за мен е напълно достатъчно. Цена: 6-7лв. за 265мл.
   Сапуна за лице и тяло е в много оригинална картонена кутийка и има същия страхотен аромат като останалите продукти. Аз не можах да му намеря приложение за лице, защото много изсуши кожата ми, а тя е смесена. Представете си какво ще е, ако имате суха кожа. Но все пак е сапун - очакваше се. За тяло - не мога да кажа твърдо мнение, защото съм фен на душ-геловете, но ако вие си ползвате сапун сигурно ще ви хареса. Мия си ръцете с него и е супер. Повече са ми интересни този с кафе и този с жасмин, защото единия е подходящ за целулит, а другия за белези и стрии. Мисля да пробвам за да видя ще помогнат ли поне малко?! Цена: ~2лв. за 100гр.





А вие доволни ли сте от All Nature?


Състав:
-балсама за коса

-сапуна за лице и тяло
Всички продукти на първата снимка са ми изпратени за проба, освен маслото за тяло, което съм купила с мои средства.

2 коментара:

  1. Сапунчето с жасмин или това с кафе е подходящо за белези? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. С жасмин. Аз не гарантирам, че ще има ефект, но бих пробвала. :))

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg