How to: MUA order


   Good evening, lovelies! Реших да ви покажа как става поръчката в сайта на Make Up Academy, защото виждам че много български фейсбук страници предлагат продуктите им, но с няколко лева по-скъпи. Само да отбележа, че нямам проблем с тях, но когато можем да си поръчаме от официалния сайт по-евтино, защо не?!
   Не мисля, че има нещо сложно в поръчката, но ще ви обяснявам най-просто. Все пак, ако ще пазарувате за първи път може да ви е несигурно и притеснено. Нормално е :))

   Преди да започна да добавям продукти в кошницата бих сравнила от къде ще ми е най-изгодно да поръчам.
   В сайта на MUA цената на палитрата Undressed e £4.00~10.50лв + доставка £5.50 = £9.50~24.80лв., а във X фейсбук страница е 18лв + доставка 3-4лв. Мисълта ми е, че може да поръчате от Х магазин, ако са само 1-2 неща на марката, но ако са повече - ще е по-изгодно от официалния сайт.


Продуктите се изпращат от Англия(ако не се лъжа) UK, така че за колкото и евро да поръчате, няма да имате ходене по митниците. :))


   1. След като сте добавили желаните неща в количката, кликвате на вече розовата иконка, която съм ви посочила със зелената стрелка.


    2. Вече сте във вашата "пазарска чанта". Като скролнете надолу ще видите надпис "Estimate Shipping and Tax". Цъквате на него и попълвате. Пишете на латиница. Когато сте готови, натискате "Get a quote". Тогава страницата се презарежда и пак трябва да цъкнете на "Estimate Shipping and Tax". Избирате "Europe Standard £5.50" след това "Update total". Повторно страницата се презарежда и пак скролвате. Поглеждате "Grand Total" - това е крайната сума, която дължите. За да разберете колко лева са това цъкнете тук. И натискате "Proceed To Checkout"





   3. Тогава може да завършите поръчката като гост, да се регистрирате или ако вече имате акаунт да влезете в него. Следва попълването на информацията за доставка. Всички полета с червена звездичка са задължителни.
   4. Плащането може да стане с дебитна или кредитна карта. Или с акаунта ви в Pay pal. Аз избирам първата опция. Картите, които може да ползвате са: Visa, MasterCard, Switch/Maestro. Ако изберете Maestro, освен номер на карта,  дата на изтичане и трицифрения код, ще ви е нужен и пореден номер на издаване или дата на издаване на картата. Няма проблем, ако парите в картата ви са в лева.
И това е! Следва само да чакате пратката ви да пристигне.

Което пък няма да е много. В сайта пише, че доставката до Европа може да отнеме около 30дена за някой места. Но не се шашкайте. :D Вече за втори път поръчвам(преди година и наскоро) и пратката ми пристига без проблеми за 5дена. Изпратиха ми я на 8ян.2015 и я получих на 12ти.

Не трябва да се притеснявате, че нещо ще се счупи по пътя към вас. Опаковката е много надеждна и сигурна. Този път поръчах само 2палитри(бяха намалени с 35%), но кашончето в което пристигнаха беше пълно с обвивка от балончета ;D Така те бяха на сигурно място, в средата на кутийката.



   Знам, че доставката е скъпичка, но по някой път я намалят на £1, или пък още по-често правят намаление на продуктите. В момента има промоция - при покупка на палитра, 1спирала безплатно . Тя ще се появи в "количката" ви, веднага след добавянето на палитра.
   Мисля, че е добре да се абонирате за получаването на имейли от MUA, за да може първи да разбирате за промоциите. Аз така разбрах за 35% намаление на всички продукти в сайта. За жалост то изтече, но MUA често пускат нови и нови.

ВАЖНО!! Вече не може да се поръчват лакове за нокти от сайта, защото те влизат в IDG(Международни опасни артикули). Но за това MUA не са виновни.

Надявам се, да съм била полезна. Ако имате въпроси или съм пропуснала да спомена нещо, моля драснете един коментар. :))

*Това не е спонсориран пост. 

4 коментара:

  1. Много добре си го обяснила и да, пратките са от UK и няма как да отидат на митница :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Олекна ми :)) Да, само не бях сигурна от коя част е, но мерси все пак.

      Изтриване
  2. Мммммм много ме е страх мен от ментета по тия БГ продавалници. Иначе наистина ако е само за едно нещо не си струва да се поръчва от UK

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И мен, но ме съмнява точно на MUA да има реплики. Е, човек никога не знае :D

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg