How to: H&M online store Order /finally/


   Hello, lovelies! Ако помните този пост, вече ви е ясно, че не удържах фронта много дълго. В моя защита ще кажа, че трябваше да пробвам как е доставката + е безплатна до 03.05, а и има доста неща, които не съм виждала в магазините във Варна и Търново. Оправдах се вече и може да продължавам с инфото ;D

   Първо, преди да поръчате трябва да се регистрирате. След като сте добавили желаните продукти натискате "Продължете към плащане". Попълвате адреса за доставка и избирате желания начин на плащане. Може и с карта и с наложен платеж. Доставката става с Еконт и по принцип е 6.90лв. до адрес за 3-4 дни. (Иска ми се да добавят и опция до офис.) Струва ми се множко, но мисля, че не изпращат нещата от България. След това цъкате "Завършване на поръчката".
   Аз поръчах на 13.04 и след 1-2 часа беше потвърдена. На следващия ден към 18 часа получих имейл,че е изпратена. И започна чакането. ;D Мислех, че ще ги изпращат някъде от БГ и реших, че до 1-2 дена ще е при мен. На 16.04 получих имейл от Еконт, че поръчката е приета от куриерската фирма и ще бъде при мен на следващия ден. И тук искам да ви обърна внимание!!! Ако искате да смените начина на доставка, адреса, да промените датата и т.н това съобщение ще ви е много полезно. След като скролнете надолу в имейла ще видите всички тези опции и празен ред под всяка. Цъкнете на реда под избрания вариант и ще ви се отвори нова страница. Там трябва да въведете № на товарителницата и (в моя случай) да променя начина на доставка и да избера офис. Е, може и по телефона да се обадите, но на мен този вариант ми се стори по-удобен. На следващия ден минах през избрания офис, заплатих посочената сума и си получих пратката без проблем.

Поръчах само 2 чифта обувки. Ето я кутията:

   Първоначално ми се стори притеснителен факта, че вътре се "разхождат" наляво-надясно, но като се замислих това са обувки - няма какво да им стане. Самата кутия беше доста добре затворена. Интересно ми е как ще опаковат бижута и козметика. Дали ще има балончена обвивка?! Предполагам, но не се сетих по-рано да поръчам такъв тип продукт. 





   И стигнахме до връщането на поръчка. Аз нямах причина да го правя, но този лист на снимката е точно за тази цел. В горния ляв ъгъл, където е размазано е готовата лепенка, която ще трябва да се залепи на кутията в случай на връщане. Там под "Подател" е напечатано вашето име. Най в дясно е бланката за връщане, която трябва да попълните и да сложите в кутията. Цената на тази услуга е 4.90лв. След като H&M получат стоката обратно ще ви преведат парите или ще пратят паричен превод по Еконт. 



   Ето това са двата чифта обувки, които поръчах, но няма да ви ги показвам. ;D Всеки от тях беше в отделно найлонче и вътре обвит в хартия. Забелязах, че на етикетчетата им не пише цена, а само номер(излишен факт). 


Много съм доволна от доставката и сървиса. От H&M постоянно ме държаха в течение на случващото се с поръчката ми. Не знам за напред дали бих пазарувала често от сайта, единствено заради цената на доставката, но ще видим. Ако сте си харесали нещо ви препоръчвам да побързате, защото доста бързо се изчерпват нещата ;/ 

Какви са вашите впечатления от онлайн магазина?!

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg