Maybelline Lash Sensational Review


   Hii, lovelies! Днес ще ви говоря за една много чакана от мен спирала. Още като излезе в САЩ реших, че искам да я пробвам. 

   Опаковката и е типичното пластмасово шишенце на Maybelline, но тук тематичните цветове са розово злато(сякаш всичко напоследък се върти около този нежен нюанс и дори света на красотата го усеща) и черно. Страхотно, нали?! Заради малката основа на спиралата, тя много често пада. Само това ме дразни в опаковката, въпреки че направо ме побърква понякога. ;D Обещанието, което дават за спиралата е, че ще получим ефект "ветрило" и ред след ред мигли. Цената ѝ е приемлива за дръгстор продукт. Хубавото е, че ако не си падате по пазаруването в магазините, може да я откриете и онлайн на Enzo.bg.
   Четчицата ѝ е със силиконови власинки и е извита. От вътрешната страна са по-къси за основата на миглите, а от външната по-дълги за да разделя краищата им. Консистенцията на спиралата е средна - между суха и течна. Хмм, даже малко по-водниста, но не прекалено.



   При първия ми опит с Maybelline Lash Sensational я харесах, при втория - намразих. Е, това не е крайното ми мнение, но искам да кажа, че за перфектния ефект си трябва свикване и нагаждане с нея. В никакъв случай не слагайте от горната страна на миглите, защото се слепват ужасно. Пробвайте от любопитство, но това може да е една от причините да не ви хареса. Аз я нанасям, като първо ползвам късите власинки за основата на миглите, а после я завъртам и с по-дългите разделям върховете им. Получава се страхотно и може да се постигне както по-естествен, така и wow ефект. Само не ми харесва, че понякога непосредствено след изваждането на четчицата, при първия допир с миглите ми се наслоява повечко, което оплесква нанасянето до някъде. Все пак, дори и да прекаля косъмчетата не стават твърди, както с повечето спирали. Изсъхва сравнително бързо и ако обичате да напластявате, то трябва да действате по-експедитивно. Страхотно разделя и не стои твърда, при мен издържа цял ден без проблем. За човек, който не обича да си маха спиралата, тя се чисти изключително лесно, даже бих казала, че е приятно. Веднъж, без да искам, заспах с нея, но за мое учудване на възглавницата нямаше нищо. Не се размазва или разтича, също така не рони и разпада през деня.



   Направих и снимки преди и след, но по законите на Мърфи точно тогава ми се послепиха миглите, а аз за това ви я хваля ;/ Все пак ще ви ги покажа.

Без спирала:

Със спирала:


Много харесвам тази спирала, въпреки че още трябва да се нагодя към нея. Дава ми този ефект на ветрило, а и повече плътност. От тези, които съм пробвала до сега, Lash Sensational се чисти най-лесно + това не слепва миглите ми. Лошото при нея е, че лесно може да се наслои, но съм готова да го пренебрегна. Няма да ви я препоръчвам, защото се изисква малко повече работа с нея, и ако търсите спирала, която да нанесете набързо и да излезете - не е за вас. Е, поне докато не и свикнете.

Вие какво мислите за спиралата? Смятате ли да я пробвате?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

   Today I will talk about a very awaited mascara. As it was out in the USA I knew I wanted to try it.

   The packaging is typical Maybelline plastic bottle, but here the thematic colors are rose gold and black. Awesome, right?! Because of the small base of the mascara, it often falls. Only that annoys me in the package. The mascara promises that we will get a fan effect. 
   The wand is with a silicone bristles and is curved. On the inner side is shorter, and on the outer longer. The consistency of the filament is intermediate between the dry and liquid. Hmm, even a little watery, but not too much.



   When I first tried the Maybelline Lash Sensational I liked it, the second - hated it. Well, this is not my final opinion, but I want to say that the perfect effect for your needs and adjust to it. Do not put on the top of the lashes because they clump up terrible. Try out of curiosity, but it may be one of the reasons you do not like. First I use the short bristles at the base of the lashes, and then turn it and with the longer divide their tops. It looks great and can be achieved as a natural and wow effect too. Only I do not like that sometimes immediately after removing the brush, the first contact with my eyelashes leaves too much of it. Great divides the lashes and does not stand hard, it lasts all day without a problem. For someone who does not like to remove their mascara it clean very easily, even I would say that is pleasant. Once I forgot to take my mascara of and sleept with it , but to my surprise the pillow was clean.




I really like this mascara, although I still need to adapt to it. Gives me the effect of a fan, and more volume. Of those I've tried it, Lash Sensational clean easiest + it won't clump my eyelashes. The disadvantage is that it is easy to build it up, but I'm ready to ignore it. I will not recommend it, because it requires a bit more work with it, and if you are looking mascara that can apply quickly and go out the door - not for you. Well, at least until you get used to it.

What are your thoughts on the mascara? Do you think of trying it?

2 коментара:

  1. Чета много хубави мнения за Lash Sensational и ми се ще за пробвам, но и трите спирали на марката, които съм ползвала ми се ронеха след месец употреба. А една спирала при мен издържа поне стандартните 3-4 месеца. При теб да ти кажа, естествените мигли са много хубави и дори ми харесваш повече само по "тях". Имаш страхотни очи. :) Как ми се приядоха макаронииии.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :D Все пак понякога ми се иска да сложа спирала. А, за роненето - за тази не знам още. Отворена е преди 2-3 седмици и е добре. Имам и The Rocket от около 6-8 месеца и при нея не съм забелязала проблем. :))

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg