H&M Haul ~ last one for a long time


   Evening, lovelies! (Scroll down for ENG) Ако сте чели ТАГ-а, който направих наскоро, знаете че мисля да поогранича покупките от H&M. Eто и точно какво написах, за да не се повтарям - 
"8. Любим магазин?
Ехоооо, чели ли сте блога ми?! H&M естествено :D Не смятам да се ограничавам само с него, но доста неща ми "хващат" окото. Сега съм си набелязала няколко дрешки и след тях ще поогранича посещенията си до него, за да не стане стила ми прекалено еднообразен. Харесвам много Stradivarius и Bershka, също. "

Да преминем към последните ми прегрешения :D





Coachella топ/потник


Много ми харесва, че е дълъг и широк, но мога и да му вържа един възел и да стане по-къс. Отива на всичко и е доста универсален, ще успея да го "вмъкна" във всеки стил. Като отидох да си го купя бяха останали само 3бр, добре че моя размер беше сред тях. ;D Цена: 17.90лв, и е от Coachella колекцията.













Дантелен, без банели сутиен/bralette

Взех го главно заради потника, но като се прибрах се сетих за една камара дрехи, под които ще изглежда страхотно. Цена: 24.90лв. Малко ме е яд, защото в сайта гледах същия, но с по-тънки презрамки, в комплект с бял, а в магазина ги нямаше ;/ Е, и така го харесвам - наистина много хубав детайл към повечето тоалети.







Платнени кецове

Бях си набелязала тъмно сини и с по-твърда предна част, но нямаше моя размер, та се спрях на тези. След като ги отнесох в къщи ги изпробвах с няколко тоалета и доста ми допаднаха. Само ми се искаше да не бяха толкова меки от пред, но ще го преживея. ;D Цена: 17.90лв.


Лоуфъри

Въобще не предполагах, че сте си взема точно тигрови. Не съм фен на животинските принтове, но за класически токчета и клъч ги харесвам. Допаднаха ми тези на райета, но бяха прекалено заострени отпред, другия модел беше твърде заоблен. Хаха, нямам угодия нали?! Та, тези ми допаднаха най-много. Страхотни са. Цена: 19.90лв.


А, вие какво си купихте/набелязахте последно?!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   If you've read my latest TAG, you know that I will restrain my purchases from H&M. Here's exactly what I wrote and to not repeat myself -
"8. Favorite shop?
Ehoooo, have you read my blog?! H&M of course :D I do not intend to confine myself to it, but a lot of things "catch" my eye. Now I have identified a few clothes and then I will limit my visits to it to not make my style too monotonous. I also like Stradivarius and Bershka, too. "

Let's move on to my last transgressions :D

Coachella top

I love that it's long and wide, but I can tie a knot and become shorter. Goes with everything and is pretty universal, I can "slipped" it in any style. I went to buy it were only 3 left, well it was good that my size was among them. ;D It's from the Coachella collection.

Lace bralette

I got it mainly because of the top, but when I went home I saw a bunch of clothes under which it will look great. I'm a little sad because at the website I saw the same one, but with thin straps, in a set with white one, and the store didn't have it ;/  Well, I still like it - really nice detail to most outfits.

Canvas sneakers

I had eyed the dark blue with a solid front ones, but there weren't my size, so I picked those. Once I brought them home I tryed them with several outfits and pretty I liked them. I only wish they were not so much softer up front, but I can live with it. ;D

Loafers

I do not assume that I'll get exactly tiger ones. I'm not a fan of animal prints, but on classic heels and clutch I like them. I liked these striped ones, but they were with too sharp front, the other model was too rounded. Lol, I'm not easy to please?! ;D So, those I liked most. They are great.

And what you bought recently?!

1 коментара:

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg