Newbie Fall Lover Series: Top 5 Sweathers & Flannels


   Hey, lovelies! Представете си - листат падат, навън застудява, духа пронизващ вятър(поне във Варна ;d), а вие сгушени под одеялото с чаша чай. Идва момент, в който трябва да излезем и какво по-хубаво от това да "вземем" уюта и топлината на завивката с нас. Е, тук идва ред на пуловерите.



   Imagine that - leaves are falling, it's getting cold, the piercing wind is blowing (at least in Varna ;d), and you huddled under a blanket with a cup of tea. There comes a point where we have to go out and what better than to "take" the comfort and warmth of the blanket with us. Well, here comes the sweater.


   - Мръсно бял пуловер с 3/4 ръкав
Този е леко по тялото и има доста типична плетка, но това което най ми е харесва е как топли. Дори есента мога да изляза само по-него или с тънко кожено яке от горе, а зимата просто добавям палто. С него не се чувствам като навлечена мечка ;d, но същевременно ми е топло. Лошото е, че на места със силно отопление завирам, но 3/4 ръкав ме спасява донякъде. Определено ви трябва един такъв в гардероба.

   - Кремав пуловер с блясък и интересен гръб
Много харесвам този за вечери на вън(и Коледа), защото е по-интересен. Има малки златни пайетки, които го правят по специален, но не прекалено натруфен. На гърба е леко изрязан и има много красива панделка. По принцип избягвам всииичко с панделки, но тук изглежда точно на мястото си, а не детинско. Топъл пуловер с щипка блясък ✓

   - Бордо пуловер с разпуснат вид
Има тип прилеп ръкав и може да бъде носен с кецове, ботуши, боти и т.н. Може да го dress up или dress down, общо взето спортно-елегантен стил. Това е най-харесваният от мен модел за ежедневието, да не говорим че е в любимият ми цвят за есенно-зимния сезон - бордо.



   - Dirty white sweater with 3/4 sleeve
This one is slightly body defining and is in quite typical knit, but what I like most in it is how warm it is. In the autumn I even can go out only in it or with a thin leather jacket, and in the winter I just add a coat. With it I don't feel like bundled bear ;d, but at the same time I'm warm. The bad thing is that in indoors where's too hot I boil inside ;d, but the 3/4 sleeve saves me somewhat. Definitely you have to have such a piece in your wardrobe.

   - Cream sweater with glitter and interesting back
I like this for nights out (and Christmas), because it is more interesting. There are small gold sequins that make it special, but not too much. On the back is slightly cut and there's a beautiful ribbon. Generally I avoid all stuff with ribbons, but here it looks just in place, but not too childish. Warm sweater with a pinch of glamor ✓

   - Bordeaux sweater with loose fitting
It's with bat sleeves type and can be worn with sneakers, boots, etc. You can dress it up or dress it down, generally sport-elegant style. This is the most liked model from me for everyday, not to mention that it is in my favorite color for the autumn-winter season - burgundy.



   Казах, че ще говоря само за пуловери, но нямаше как да не включа тези ризи, защото и те помагат да ми е топло. Полудяла съм по карирания принт и искам още. ;D

   - Карирана риза в синьо и зелено
Тази е скорошна покупка, но е носена безброй пъти. Да се надяваме, че ще я видите и в предстоящ Haul. Тъй като вече имах класиката - червено със синьо, но не се бях наситила, тази ми се стори добър вариант. Може би е малко по-тъмна от колкото исках, но все пак е страхотна. Леко е вталена и няма копченца на ръкавите. С тях и без тях, пак мога да ги навия.

   - Карирана риза в червено и тъмно синьо(индиго)
Ризата е по-дълга и заради това обичам да я нося разкопчана с тениска от долу. На този вариант ми харесва, че винаги когато ми стане горещо мога да я съблека. И двете ризи мога спокойно да ги съчетая и с боти и с кецове.



Това са моите любими пуловери и ризи, които ми могат да преживея студа и същевременно да изглеждам добре. С тях не се чувствам гигантска и сякаш не мога да дишам от дрехи, а напротив - много ми е уютно. Може би ще почерпите вдъхновение от поста и ще ми споделите вашите топ пуловери с които ви е комфортно и топло.


   I said I will talk only for sweaters, but could not exclude these flannels because they help me stay warm too. And I'm obsessed with plaid and I want more. ;D

   - Plaid shirt in blue and green
This is a recent purchase, but I worn it a countless times. Let's hope that you'll see it in upcoming Haul. Since I already had the classic - red with blue, but I wanted more, this seemed a good option. Maybe it's a little darker than I needed, but it's still great. It's slightly sinched at the waist and there's no buttons on the sleeves. With or without them, I can still roll them up.

   - Plaid shirt in red and dark blue(indigo)
The shirt is longer because that I like to wear it unbuttoned with a T-shirt underneath. I like this option because if I'm too warm I can always take it off. I can combine the both shirts with boots or sneakers.



These are my favorite sweaters and flannels that help me survive the cold and still look good. With them I don't feel if I'm giant and I can not breathe of clothes, but on the contrary - I'm very comfortable. Maybe the post will inspire you and you'll share your top sweaters that make you feel comfortable and warm.


0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg