Balea Totes Meer Mask ~ A Quick Review


   Hey, lovelies! Днес ще направя едно кратко ревю на може би най-любимата ми маска от няколко месеца. Тя е на марката Balea от DM и е с кал от мъртво море. Води се за проблемна кожа. Цена: 1.19лв, 2x8ml(=16ml). А ето и защо толкова ми харесва:

+ почиства кожата в дълбочина
+ има траен ефект
+ докато съхне и малко след това оставя едно хладно чувство върху кожата(не е прекалено и не мисля, че на някой ще му е неприятно)
+ при измиване ексфолира с частиците си от костилки на кайсия и бамбук, като те са средни по грубост и на мен много ми допадат
+ оставя кожата хидратирана и сякаш я стяга и повдига
+ има лек приятен аромат
+ икономична е - едната половинка от 8ml ми стига за 2-3 пъти, защото не обичам да слагам твърде дебел пласт
+ цената и е повече от достъпна и може да се намери във всеки DM магазин


Не успях да ѝ открия минуси, а и за тази цена маската е повече от страхотна. Винаги, когато чувствам смесената си кожа изгубила блясъка си и много замърсена прибягвам до нея. За мен това е едно малко съкровище открито в дрогерията. Силно ви препоръчвам да я пробвате, а ако случайно не ви хареса(малко вероятно) - не губите нищо.


   Today I will do a quick review of probably my favorite mask for a few months now. It's from the DM brand - Balea and it's with mud from the Dead Sea. It says it's good for problematic skin. Price: €0.45, 2x8ml (= 16ml). And here's why I like it so much:

+ deep cleanses the skin
+ it has a lasting effect
+ while it's drying and just after its use it leaves a cool sensation on the skin (not too much and I don't think that anyone would hate it)
+ when I wash it off it exfoliates the skin with the pilling particles from apricot pits and bamboo, they are with medium roughness and I like the effect
+ ti leaves the skin hydrated and if it tightens and lifts it
+ has a mild pleasant scent
+ it's economical - the one half of 8ml lasts me for 2-3 times because I don't like to put too thick layer
+ the price is more than affordable and can be found in every DM drogerie


I couldn't find a cons, but for this price the mask is more than great. Whenever my combo skin feels dull and very dirty I recourse to it. For me this is a little gem found in the drugstore. Highly recommend you to try it, and if by any chance you don't like it(unlikely) - you won't lose anything.


Съдържание:/Ingredients:



4 коментара:

  1. И аз досега не бях обръщала внимание на маските на Balea, но след като прочетох ревюто, мисля, че си струва да се пробва.

    www.smileystylelady.wordpress.com

    ОтговорИзтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg