February Favourites ~ 2016


   Hey, lovelies! Неусетно стигнахме и до края на този месец. За мен февруари премина в малко повече почивка от необходимото и не изпълних повечето неща, които си бях намислила, но вече няма за кога да се бавя. С това обещание започвам днешният пост, а вие какво сте си поставили като цел за март, който се очертава доста празничен?!


1. H&M руж/Cameo Brown
Може да видите ревюто му тук. Доста го ползвах през февруари, защото цветът му е просто страхотен и си заслужава. Ако си търсите по-кафеникав руж, то този е вашият, защото нюанса не е прекалено наситен и е по-естествен. Има го и в прахообразен вариант.

2. Maybelline Color Tattoo сянка/Créme de Nude
И този продукт си има ревю. Използвам го ежедневно, защото изравнява тена на клепача ми и прикрива веничките. Дори да нямам друг грим на очите, всичко изглежда по-завършено, а самият поглед - по-събуден.

3. Eco Tools Beautiful Complexion четка за пудра
Ох, тази четка! Наскоро си взех целият комплект от серията, който съдържа 4 четки, но тази изпъкна, а и по-често я ползвам. За мен тя е 3в1 - нанасям пудра, руж и бронзър. И само ще кажа, че наистина сякаш прави нанасянето по-прецизно и името на серията е много точно. Надявам се, че скоро ще видите и ревюто им.

4. Rimmel Kate Nude червило/45
Тук може да видите ревюто му. Не бях много очарована от цвета тогава, защото подтона му ми белееше, но сега го нося доста често през ежедневието си. Странното е, че не забелязвам този му минус сега.

5. Dove Go Fresh стик
За първи път от мнооого време пробвам стик против изпотяване и много ми допада до момента. Нещото, което забелязвам като плюс е, че напълно неутрализира неприятната миризма. Само ме притеснява, че може да оставя петна по дрехите. Споделете ми, ако сте го ползвали, дали наистина е така?

Кои бяха вашите любимци за февруари?


   Imperceptibly we reached the end of this month too. For me February passed in a little more rest than it was necessary and I filled to do most of the things that I had in mind, but that's enought. With that promise I begin today's post, and what is your goal for March, which is filled with holidays?!


1. H&M Cream Blush/Cameo Brown
You can see its review here. I was using it a lot in February because its color is just great and so worth it. If you are looking for a more brownish blush, this one is for your because the shade is not too dense and it's more natural. You can find it in a powder version too.


2. Maybelline Color Tattoo Eyeshadow/Créme de Nude
And this product has a review too. I use it every day because it evens the eyelid color and covers my veins. Even if I don't have another eye makeup, everything looks complete and put together, and the eyes - more awakened.


3. Eco Tools Beautiful Complexion Powder Brush
Oh, this brush! Recently I bought the whole set from the series that contains 4 brushes, but this has stood out, and I use it more often. For me it's 3in1 - for powder, blush and bronzer. And I'll just say that I really like how it's making the application more precise and the name of the series is very accurate. I hope you will soon see the review about them.


4. Rimmel Kate Nude Lipstick/45
Here you can see its review. I wasn't very fascinated by the color then because the undertone seemed white-ish, but now I wear it quite often on the everyday bases. Oddly enough, I don't see this con now.


5. Dove Go Fresh Stick
For the first time in a very very long time I gave a shot on an antiperspirants stick and so far so good. The one thing that I saw as a plus from the beginning is that it completely neutralizes the bad odor. It only bothers me that I feel it can leave stains on the clothes. Tell me if you've used it, is it really so?

Share with me your favourites for February?


2 коментара:

  1. От не знам колко време гледам сянката на Мейбълин и все си повтарям, че не ми трябва, ама сега започвам да се замислям хахах
    И толкова да ме е яд, че няма Ревлон при нас :((( НО от друга страна този факт помага на факта, че спазвам козметична диета хаха

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Трябва ти, трябва ти :D Няма Revlon - ;(. Да, вярно че помага, но пък за любителите на козметиката като нас си е един малък ужас да не можеш да се добереш до даден продукт/марка. Хахах

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg