Random February Favourites ~ 2016


   Hey, lovelies! Този месец дойде ред и на не козметичните ми любимци. Всъщност имаше и доста неща, които харесвах, но не ми се отдаде възможност да нося/направя. Общо взето беше скучен месец от тази гледна точка, но пък съм много радостна как подредих бижутата си.


1. Дрехи/обувки/аксесоари
Най-често носих новите ми ниски боти от H&M, които ви показах тук. Много ми допадат и са доста удобни, само бих си сложила стелки за да ми е по-меко. ;d
Относно аксесоарите - също едно много нежно колие от H&M и пръстени за горната част на пръстите от Aliexpress(не са се обелили за сега).

2. Кутия за дребни предмети
Така се води в Kaufland, откъдето я взех. Побира идеално пръстени, по-нежни колиета и някои гривни. Единствено ме е яд, че не мога да сложа и statement колиета, но и така бижутата ми са 100 пъти по-подредени.

3. Музика
Февруари си направих мой плейлист с любимите ми 6-7 песни и постоянно него слушах. Открих един рапър - G-eazy и групата Oh Wonder и мнооого ми допада звученето им.


   This month came turn to show you my non-beauty favourites. In fact there were a lot of things that I liked, but I didn't get the chance to wear/do. Overall it was a boring month from this point of view, but I'm very happy how I arranged my jewelry.


1. Clothes/shoes/accessories
Most often wore my new ankle boots from H&M, which I showed you here. I like them a lot and are quite comfortable, but I would put insoles so it's softer. ;d
For accessories - a very delicate necklace also from H&M and knuckle rings from Aliexpress(haven't chipped off for now).


2. Box for small things
At least that's called in Kaufland, where I got it from. It fits perfectly rings, more delicate necklaces and some bracelets. Only it bothers me that I cann't put my statement necklaces, but still my jewelry is 100 times more in order.


3. Music
February I made a playlist with my favorite 6-7 songs and I was constantly listening to it. I found a rapper - G-eazy and the group Oh Wonder and I really like their sound.



4. Филми/сериали/шоута
Много от любимите ми сериали се завърнаха този месец, и освен тях започнах да гледам и Приятели. Винаги съм харесвала сериала, но го следях само по телевизията и беше доста накъсано. Реших, че е време да го изгледам от-до.
Към края на февруари се сетих да гледам шоуто на Ellen Degeneres и е доста забавно. Допадат ми и игрите, които прави с гостите си.

Кое е любимото ви шоу?


4. Movies/TV series/shows
Many of my favorite series returned this month, and except them I started watching Friends too. I've always liked the series, but followed them only on television and I've missed mostof the episodes. I decided it was time to watch the the whole thing.
At the end of February, I remembered to watch the Ellen Degeneres show and it's quite fun. I like the games that she do with her guests.

What is your favorite show?

2 коментара:

  1. Аз ползвам подобна по-голяма кутия от Джъмбо.В нея се махат по желание преградите и успешно побира statement-колиета.Моите бижута никогя не са били толкова подредени, както сега :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оо, благодаря, че сподели! Следващия път като съм там ще я издиря. Как така не съм я видяла до сега, сигурно защото не ме оставят да разгледам на спокойствие :D

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg