Balea Micellar Cleansing Wipes ~ Review


   Hey, lovelies! Първото ми ревю на мокри кърпички за премахване на грим е тук! Реших да го направя, не само защото до сега не съм прибягвала към този метод, но и защото тези са сравнително нови на пазара. Любопитството ми бе подхранено от думичката "мицеларни" и помислих, че ще е добре да имам едни за вечерите в които съм твърде уморена да премахвам грима си. 
   Опаковката им е стандартна, в много хубав лилав цвят. Самите кърпички са достатъчно големи и не се късат лесно. Има и достатъчно продукт по тях. Цена: ~3лв, 25бр.
   Първият път когато ги ползвах почувствах леко затопляне на лицето, което не беше много приятно, но пък съвсем поносимо. Това ме навежда на мисълта, че може да не действа добре на момичета с по-чувствителна кожа. Още нещо, което не ми направи много добро впечатление беше аромата - прекалено парфюмен, очаквах нещо по различно като за мицеларни кърпички. Така и така съм започнала с минусите, нека да продължа с тях. "Благодарение" на кърпичките, винаги когато съм ги ползвала предната вечер, на сутринта се събуждах с няколко нови зачервени пъпчици. Не е приятно! А съм сигурна, че е заради тях, защото това беше единственото променено нещо в рутината ми. Ставам доста негативна, така че е ред да ви кажа какво им харесвам: - с 1 успявам да почистя цялото си лице, дори когато съм с фдт; - премахва безпроблемно и средно бързо спирала; - идеални са за вечери, в които съм изтощена.


Мицеларните кърпички на Balea не са лоши, но имат и значителни минуси. Ще ги доизхабя, ползвайки ги, когато ме мързи или мнооого ми се спи. Сега се замислям, че времето, което ми отнема да почистя лицето си с тях е почти същото като с тампонче за грим и мицеларна вода. В крайна сметка почистват наистина добре, за жалост не смятам, че формулата е доизпипана.


   My first review for removing makeup wet wipes is here! I decided to do it, not only because I have never resorted to this method, but because these are relatively new on the market. My curiosity was fueled by the word "micellar" and thought it would be good to have one for the evenings in which I'm too tired to remove my makeup.
   Their packaging is standard and in a very nice purple color. The wipes themselves are big enough and does not tear easily. There's enough product on them. Price: €1.45, 25st.
   The first time I used them I felt a slight warming in my face which was not very nice, but quite bearable. This leads me to believe that they may not work well on women with sensitive skin. Another thing that didn't do a very good impression was the smell - too much perfume, I expected something a little different for micellar wipes. And so I started with cons, let's finish with them first. "Thanks" to the wipes whenever I used them the night before, the next morning I woke up with a few new pimples. It wasn't nice! And I'm sure it's because of them, because it was the only thing that I changed in my routine. This review become quite negative, so it's time to tell you what I like about them - with 1st. I manage to clean the entire face, even when I've foundation on; - it removes mascara easily and average quickly; - ideal for evenings where I'm exhausted.


The Balea Micellar Wipes are not bad, but have significant cons. I'll use them up, using them when I'm very very lazy or too sleepy. Now I'm thinking that the time it takes me to clean my face with them is almost the same as with micellar water and a cotton pad. Ultimately they cleaned really well, unfortunately I don't think the formula is as good as it can be.

-Съдържание:/Ingredients:


0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg