The OSCARS 2016 Red Carpet Fashion


   Hey, lovelies! Въпреки, че минаха няколко дена от Оскарите, реших все пак да ви покажа моите любимци на Червения Килим. До сега не бях писала пост относно модата на това събитие(или пък друго), но този път освен няколкото божествени тоалета, ме вдъхнови и най-дългоочакваното нещо в историята на Оскарите(поне според мен) ...


Леонардо ДиКаприо спечели Оскар за най-добър актьор!
Време беше! А да не говорим, че речта му беше просто перфектна.


   Сега нека ви покажа, в кои визии се влюбих, кои харесах и коя ме разочарова напълно.


   Although it have passed a few days from the Oscars, I decided to show you my favorites on the red carpet. Until now I had not written a post about fashion on an event, but this time except the few divine outfits it inspired me the most awaited thing in the history of the Oscars(at least to me) ...


Leonardo DiCaprio won an Oscar for Best Actor!
It was about time! Not to mention that his speech was just perfect.


    Now let me show you, in which looks I fell in love, what I liked and what disappointed me completely.



ОБОЖАВАМ/ADORE

Jennifer Lawrence - Dior

Дженифър винаги ми е допадала със самочувствието си и чувството за хумор - изглежда много земен човек. Все пак и тоалетите ѝ не остават назад и много ми харесват. На Оскарите също беше с перфектна визия - от грима и косата, та чак до петите. Самата рокля е едно бижу, може би и затова не е сложила много аксесоари. Ох, изглежда зашеметяващо.


I've always liked Jennofer with her self-esteem and sense of humor - look very down to earth person. Still, her outfits look great too. On this years Oscars she was also with a perfect look - from makeup and hair all the way to toes. The very dress is a gem, perhaps that's why she didn't put on a lot of accessories. Oh, it looks stunning.

Olivia Wilde - Valentino

Мм, още една любимка. Винаги съм имала афинитет към дрехите стил "гръцка богиня" и естествено се влюбих в роклята на Оливия. Белите плисета изглеждат толкова нежно и феерично, но колието по врата и прибраната коса с плитка придават едно по-силно и твърдо излъчване.


Mm, another favorite. I've always had an affinity for clothing style "Greek goddess" and of course I fell in love with Olivia's dress. The white pleats look so gentle and enchanting, but the choker necklace and the updo with the braid give a stronger and bold look.

Cate Blanchett - Armani

Тук първо ме грабна цвета - от марката го описват морска пяна. Любимият ми нюанс е аквамарин, и въпреки че този на роклята не е точно същия - много ми допадна. Нищо, че тоалета е отрупан с толкова цветчета, все пак не изглежда натруфено, а точно на място. Моделът на роклята пък перфектно очертава извивките и фигурата на Кейт.


Here, first it caught my attention the color - the brand describes it as sea foam. My favorite shade is aquamarine, and although this dress is not in the exact same color - I liked it. The flowers on the dress are just right and aren't too much and doesn't look tacky. The dress perfectly follows Cate's curves and shape.

Brie Larson - Gucci

Отначало доста се чудих дали тази рокля в кралско синьо на Gucci ми допада. След няколко секунди реших, че е много нежна и женствена. Допадна ми особено много деколтето и как част от тюла очертава триъгълната му форма. Богато украсения колан пък е перфектното допълнение.


Initially I quite wondered if I like this dress in royal blue from Gucci. After a few seconds I thought it was very soft and feminine. I liked very much the neckline how the tulle outlines its triangular shape. The ornate belt is the perfect addition.

Olivia Munn - Stella McCartney

Доста стилна и елегантна визия в оранжево е избрала Оливия. Първо - цвета много ѝ отива и второ - моделът на роклята е по-неочакван и същевременно класически.


Olivia chose quite stylish and elegant look in orange. First - she looks gorgeous in this color and secondly - the model of the dress is unexpected, yet classic.

ХАРЕСВАМ/LIKE





















Alicia Vinkander - Louis Vuitton/Rachel McAdams - August Getty Atelier





















Priyanka Chopra - Zuhair Murad/Charlotte Rampling - Armani





















Saorise Ronan - Calvin Klein/Jennifer Jason Leigh - ...

ГОЛЯМО НЕ/JUST NO

Heidi Klum - Marchesa

По принцип харесвам Marchesa, харесвам и Хайди, но тази комбинация е ужасна. С този ръкав роклята изглежда доста натруфено, а дори и без него тоалетът е нещо не дотам оригинално и сякаш съм го виждала вече.


Коя визия от Оскарите обожавате?


I like Marchesa, I like Heidi too, but this is a terrible combination. With this sleeve the dress looks pretty tacky, but even without it the look is something not so original and like I've seen it already.


Which look from the Oscars you adore?


2 коментара:

  1. Роклята в аквамаринс цветя е страхотна, въпреки че за някой може и да е кичозна. Аз я харесвАМ.Всички останали рокли-/особено жълтата на Алисия и на Дженифър Лоурънс/ са пълна скръб. Изобщо на мен много рядко ми харесват тоалетите от Оскарите.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, тази на Кейт Бланшет на пръв поглед изглежда "твърде много", но като се вгледаш е страхотна. На Алисия не ми хареса единствено как завършва. :))

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg