It's SPRING ☀


   Hey, lovelies! Ами, пролетно ми е! Много се чудих какъв пост да напиша по темата. Разгледах тазгодишните публикации на "колежките" блогърки и харесах идеите им, но някак си не търсех това. Реших да ви покажа към какъв грим, дрехи и бижута ще посягам по-често този сезон.


Грим
Както виждате от снимката, мисля да заложа на много хайлайт(+руж), големи мигли и ярки червила. Доста ме привлича тази визия за пролетта, защото изглежда много свежо, невинно и женствено. Сякаш лекотата и това разцъфване, което носи сезона ще е и върху лицето ми. ;D Тук е момента да споделя, че винаги щом използвам по-ярко червило прикривам добре зачервяването по лицето ми, защото в противен случай ще се набива на очи. Червила на снимката:-NYX Extra Creamy/Stella;-Maybelline Color Whisper/Who wore it reder;-Bourjois RougeEdititon Velvet/So Hap'Pink; Сега се сещам, че може да добавя и някой гланц. Естествено няма да се огранича само с тази грим визия, но ще е предпочитаната от мен. 


Бижута
Цветя! Колко шокиращо и иновативно, но какво да направя - не мога да се спра. Мисля, че за пролетта си остават вечна класика. Предпочитам бижутата си със златни метали, цветя и малко перли. Красотите от мидените черупки най-много ще ги нося като обеци, но и като малък детайл(като на гривните) ги харесвам. И през този сезон ще продължа да си нося пръстените до кокалчетата. 


Дрехи
Отново цветя! ;D Това на снимката е мое много любимо яке, което просто крещи "пролет". Не знам дали ще си потърся още дрехи с такъв принт, но това определено ще го скъсам от носене.
Черно-белите райета също ми допадат, особено като си се представя с ярко червило. Това на снимката е кроп топ с квадратна кройка, който много си подхожда с цветния принт. Ще се ходи на лов за още райета. ;D
Мм, светли дънки, по възможност с висока талия - това е новата ми мания, така да се каже. Не, важното е да е светъл деним. Много дълго предпочитах по-тъмния, но този сезон преоткривам любовта си изсветлелите цветове. 
И още две неща(обувки), които за момента нямам, но съвсем скоро ще се обзаведа и с тях - лофъри и платнени кецове. Още се чудя какъв цвят да са и въпреки, че съм сложила линкове на H&M, може да не са оттам. Е, когато минавам през DM в Гранд Мол(най-близко e) винаги мога да се отбия там. Може би и затова, освен хубавите дрехи, толкова често пазарувам от H&M. Но стига съм разсъждавала ;D
Не знам дали усетихте към каква визия клоня - лежерна, но и спортно-елегантна. 


Ще се радвам да споделите, вие на какъв грим, дрехи и бижута ще заложите тази пролет?!

4 коментара:

  1. Избора ти е страхотен! Аз без райета не мога, също и без добър чифт дънки (по възможност скъсани). Също така кецове, леопардови лоуфъри и тренч. За грим не пропускам моят matte velvet на Bourjois само че в Peach club. Поста ти е супер, аз планирах такъв за началото на април, когато се надявам вече да дойде наистина пролетното време и настроение :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Тренч-а е добро допълнение наистина, трябва да си потърся :D А за Peach club много се чудих, но ми се стори по-червеникав, отколкото оранжев. Ще чакам поста ти с нетърпение. :))

      Изтриване
  2. Здравей, прекрасна публикация :)
    Искам да попитам имаш ли ревю на хайлайтъра, защото от известно време много искам да си го купя, но не съм чула никакви мнения и не мога да взема решение :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Нямам ревю, но може скоро да напиша. Все пак цената му е стандартна - около 7лв., но е голямо количество, като за хайлайт. Блестящите му частици са финни, а не груби и няма да изглеждаш нелепо. ;D Може да се сложи по-малко количество за по-естествен вид, но позволява и наслояване. Най-добре е да се нанася с четка, защото като го правя с пръст съм забелязала, че не се блендва идеално. Аз лично, много го харесвам, даже се чудя дали да си взема и златистата версия. Ако имаш още въпроси - питай. :))

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg