15 Fashion Questions TAG ~


   Hi, lovelies! Тази и следващата седмица трябваше да има OOTD пост, но поради липса на фотограф, ще наваксам друг път. Имам идея за нещо по-различно в блога. Днес, вместо това ще направя един ТАГ.

1. Какъв е любимия ти стил, който носиш?
За някой това може да е объркано и да значи, че нямам стил, но обичам да се обличам според настроението си и това на каква вълна съм този сезон. Понякога женствено, друг път "bad girl", спортно, бохо и т.н. Общо взето да е спортно-елегантно. 

2. Кой е модния ти пример за подражание?
Не мисля, че подражавам на някого. "Вземам" това, което ми хареса от всяка визия. Но обожава стила на Miranda Kerr, Jessica Alba, Blake Lively ... хмм, има и още, но сега не се сещам.





























































3. Какво носиш винаги?
Дамска чанта?! Като по-малка въобще не обичах да нося, но сега постоянно има някоя с мен. Е, освен ако отивам само до кварталния магазин :D

4. Кои са любимите ти дънки?
За този сезон предпочитам по-светлия деним, високата талия, накъсани също може. Но иначе дънки all day (almost)every day.

5. А, любимите ти слънчеви очила?
Тип "котешко око". Имам голям късмет, че ми отиват, защото ги обожавам. Тези са единствените ми, за сега - 


6. Любими обувки?
Токчета! Не ги нося често, ама въобще, но в тях има нещо толкова женствено и пленително, че няма как да не са ми любими. Тази година усилено ще се старая да ги "внедря" в ежедневната си визия.

7. Кой ти повлия да пишеш за мода?
Може би всички модни блогъри. Има нещо толкова естетически приятно и синхронизирано в модата, че не мога да стоя далече от нея. Стила ми в момента не е на 100% такъв какъвто го искам, но ще продължавам да се вдъхновявам и подобрявам.

8. Любим магазин?
Ехоооо, чели ли сте блога ми?! H&M естествено :D Не смятам да се ограничавам само с него, но доста неща ми "хващат" окото. Сега съм си набелязала няколко дрешки и след тях ще поогранича посещенията си до него, за да не стане стила ми прекалено еднообразен. Харесвам много Stradivarius и Bershka, също. 

9. Любим моден youtube-р?
Mimi Ikon. Тя прави и страхотни прически. Други ма няма, така че приемам предложения. 

10. Коя е любимата ти материя?
Шифон, деним, дантела, изкуствена кожа. И това е за сега :D Тези материи са страхотни не само по отделно, но и комбинирани.

11. Любим модел?
Няма да е само един :D Адриана Лима, Миранда Кер, Кендис Swanepoel :D, Роузи Хънтингтън-Уайтли. Имам love-hate чувства към Cara Delevingne.

12. Ако имаше $5000 да похарчих за какъвто и да било предмет, какъв щеше да е?
Дизайнерска чанта, но доста трудно ще си избера само една. *блъш* Харесвам Furla, Michael Kors, Celine, Givenchy, и то доста от стиловете им. Е, ще се чувствам виновна ако имам такава сума и я дам за чанта, а по света хората гладуват, нямат чиста вода и се борят със сериозни и опасни болести. Затова ще отделя и за това. :D 

13. Токчета или ниски обувки?
Ниски обувки, защото ги нося почти постоянно. Удобни + имат много страхотни вариации, но ми се иска да намаля носенето им за сметка на токчетата.

14. Каква чанта използваш в момента?


15. Модата в кръвта или дънките(дрехите) ти е?
Не мисля, че дрехите определят модата, нито пък те ни "носят". Модата бива определяна от стила на хората и начина им на виждане. Определено e в кръвта ми и не оставям дрехите да ме водят за носа. ;D

   Този път ще номинирам няколко момичета за ТАГ-а, ето ги е тях.

   Хайде няма да прекалявам. ;D Ще ми е много интересно да прочета постовете на номинираните, естествено ако имат желание да го направят.

Ако ви е харесал ТАГ-а - чувствайте се поканени да го изпълните. :))

2 коментара:

  1. Юхуу, много хубав таг, благодаря, че си ме номинирала! :) И аз обожавам Mimi, страхотни аутфити и много ми харесва как си прави клиповете. :))

    ОтговорИзтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg