Declutter: Lip products ~


   Heyy, lovelies! Тъй като този месец няма да има Lip Monthly пост(имах безплатна кутийка и се оказа, че все пак трябва да имам пари в картата за да я ми е активен акаунта), реших да се отърва от ненужните ми продукти за устни, а и имах някои поостарели. 



   Тези ги махам от пътя на поста, защото си ги ползвам и харесвам много. Някои ги държа там и заради опаковката :D


   При разчистването разделих продуктите си за устни на три категории:- балсами, нюд и коралови/оранжеви червила;-глосове, розови и лилави червила;-червени и тъмно лилави червила; Сега ще ви покажа снимка от всеки вид заедно със суочове на ръка. След което ще видите кой продукти це изхвърля и защо.


- балсами, нюд и коралови/оранжеви червила;




-глосове, розови и лилави червила;




-червени и тъмно лилави червила;



   

   Ето тези ще изхвърля/подаря:


   Групичката в ляво отива направо в коша! Много са стари и ги имам от малка.
   Тези в дясно ще подаря.
-Maybelline Baby Lips/мента - ужасен балсам, никаква работа не ми върши, да не говорим, че 10мин. след като го нанеса попива. Положителните мнения за него са силно преувеличени. Но знам, че някои го харесват, а и е пълен, затова ще го подаря.

-MUA червило/Shade 5 - червилото не е лошо, но не мога да дам пълно мнение, защото не съм го носила почти, поради факта, че на моите устни не дава цвят, а само фрости финиш, по който не си падам. 

-Trendy... - също не съм го носила, за жалост цвета е прекалено ярък за мен и въобще не ми отива. 

-Impala...: и тук проблема е с цвета. ;D Не е моя тип. Самия гланц май е на около 2 години, но нищо му няма. Даже си запазих червения такъв.

-Eco lips/Rose Quartz (пропуснах да го снимам) - не съм го носила заради фрости финиша и аромата на мента. След него установих, че не харесвам (почти) всички продукти с такъв мирис.



   А, за тези се чудя още. При тях проблема е, че харесвам цвета, но не ми отива или просто не знам как се чувствам относно него.
-MUA червило/Juicy - доста е кремообразно и хидратиращо. Цвета в гилзата изглежда много пролетно прасковено оранжево, но на устните ми седи много искрящо и даже белеещо?! Много ме е яд, че не ми отива.

-Maybelline ColorDrama/Nude Perfection - толкова го издирвах, а да съм го слагала 2-3пъти. Кафенее малко повече от колкото ми се иска, а и изсушава устните ми, но няма да драматизирам. Това може да се оправи.

-Jesse's Girl Liquid glass - въобще не съм доволна от него. Много лепне, а и ми прилича на детски гланц.

-Avon(не помня серията)/Nude Chic - това го спечелих от една игра. Не е носено много, защото уж е нюд, а стои кафеникаво-лилаво. За малкото време, в което съм го носила мога да кажа, че хидратира добре и не е лошо.

-Golden Rose ... - червилото, само по себе си е добро, имам го и в други цветове. Май и с този нюанс получавам фрости финиш, но пък е много нежно розово.


Това са продуктите за устни, който ще си запазя.

   Май всички забелязвате от какво още имам нужда в колекцията си - глосове и нюд, оранжеви, коралови червила. Приемам препоръки за хубави прасковени червила, защото много искам, а явно устните ми са силно пигментирани и ще е проблем. :D


Хареса ли ви поста?! 
Сякаш клиповете с тази цел са по-ефективни, но понеже не правя, се пробвах с публикация.

*За продуктите които писах, че ще подаря: първо ще видя дали някой от познатите ми си харесва нещо и тогава ще ги пусна във фейсбук.

4 коментара:

  1. Имам Shade 5 на MUA и си го харесвам много, едно от малкото светлорозови, които ми отиват. Жалко, че на теб не ти е допаднало.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, жалко, хранех големи надежди за него. Но предполагам, че е заради пигментираността на устните ми.

      Изтриване
  2. И аз съм на вълна почистване и много харесвам такива постове. А и е много хубаво да си навираш носа в чуждите колекции :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оу, да, определено е приятно. Лошото е, че още по-лесно трупаш неща в списъка "To buy" :D

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg