A quick review: Nivea Lip Butter Coconut



   Good mornin', lovelies! Май за този продукт чувам много различни мнения. Първоначално не мислех да му правя ревю, но маслото за устни много ме изненада. Да не говорим за божествения му аромат <3.

   Бътера се предлага в 6 различни аромата - 3 оригинални(основен, ванилия, малина) и 3 нови (боровинка, кокос, какао). Цена: ~4-5лв., за 16,7гр.  Струва малко повече от балсамите на Nivea в стик, но при тях грамажа е около 4,8. 
   Опаковката, макар и неудобна, е много симпатична - мъничка метална кутийка. Затваря се здраво, но аз предпочитам да го ползвам само вкъщи.
   Консистенцията е като на вазелин - по-твърда, но при допир с кожата се разтапя точно колкото трябва. Маслото за устни с кокос е безцветно, което го прави идеално за под изсушаващо червило.


   Обожавам аромата, но аз по принцип си падам по тропически плодове. Ухае наистина на кокос, а не на лоша имитация на мириса му. ;D Деня преди да си го купя си бях чоплила устните(ужас, трябва да спра), през нощта се бяха пооправили, но не напълно. След като го взех го нанесох под течното червило на Ofra и около 5-6 часа бях на вън. Към края се беше поизтрил, но устните ми бяха много меки, хидратирани и вече не бяха напукани. Понеже "тормозя" само долната си устна, веднага можах да преценя, че се е оправила напълно. Знам, и мен ме изненада и за това реших да му направя ревю. От около седмица, че и повече спрях с лошия навик, защото не искам да разваля добрия резултат. Понякога нанасям само него, без червило - стои много естествено, защото няма блясък.

Обожавам го! И ви предлагам да го пробвате, въпреки различните мнения. Аз си го използвам вечер преди сън и под изсушаващи продукти за устни. Бих искала да си взема още 1-2 аромата, но ще ми станат прекалено много балсами/бътери.

Харесвате ли маслата за устни на Nivea?

Състав:


2 коментара:

  1. Аз имам това с ванилия и много ми харесва. С удоволствие бих пробвала и това :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено този с кокос ухае страхотно, е ако си падаш по такъв тип аромати - няма да съжаляваш. :))

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg