Summer is coming! ☀


    Hello, lovelies! Макар и лятото да не е дошло още, то топлото време е факт. Това значи, че обличаме късите гащи, роклите, полите и т.н. и захвърляме по-дългите дрехи на дъното на гардероба. Не знам за вас, но аз чувствам леко притеснение при този преход. Затова реших да ви покажа с кои продукти подготвям кожата на тялото си ...


    Ексфолиантът. Това е първата стъпка към по-хубава и освежена кожа. Избрах да ви покажа скраба на Рефан, защото е страхотен бюджетен продукт. Ексфолиращите частици са захарни кристали и съдържа натурални растителни масла от бадем и соя.  Използвам го под душа, най-вече върху краката, с масажиращи движения докато кристалчетата не се разтопят. Мисля, че не би дразнил по-чувствителната кожа, тъй като усещането е много приятно и частиците не са груби. Справя се с премахването на мъртвите клетки перфектно и оставя кожата ми много гладка и леко хидратирана. Бонус е страхотния аромат на грейпфрут, който се разнася из цялата баня.



   Хидратантът. Сухото олио на Nuxe е тежката артилерия. Пълното му ревю - тук. Ако кожата ви е много дехидратирана и сякаш нищо не помага, то този продукт ще го направи. Аз нямах нужда от много ползвания, около 2-3 пъти и кожата ви се съживи, после продължих с маслото за тяло на All Nature. За жалост не се сещам за негов бюджетен еквивалент, но може да пробвате по-често да нанасяте от любимия ви хидратант за тяло. 



   Блясъкът. Идеята за поста дойде благодарение на този продукт. Мисля, че заслужава специално внимание, защото е страхотен лосион за тяло с блестящи частици, а не съм го срещала в блог пространството. Не е нов продукт. Още като малка го харесах, когато го подариха на майка, и щом разбрахме че блести стана All time favourite. Любииииим ми е за лятото, защо има много дискретни блестящи частици и кожата ми сияе сякаш от вътре, придава ѝ здравословен блясък. Обичам да го нанасям малко преди да изляза навън по видимите части на тялото. Спокойно, няма опасност да заприличам на Едуард/Twilight/. ;D 

На шишенцето е упоменато, че е с блестящи частици -

От ляво на дясно: Refan, Nuxe, Dove


Съжалявам, че не са на фокус, но беше много трудно да щракна ефекта. Дано, все пак да виждате частичките.

Надявам се поста да ви е бил интересен и най-вече полезен.
Ако имате въпроси, чете ви се определен тип публикация или искате ревю на някой продукт - напишете един коментар. :))

2 коментара:

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg