What's in my bag?! /winter-spring/


   Hey, lovelies! (Scroll down for ENG) Когато лятото направих този пост за първи път ви обещах, че ще драсна един и за есенно-зимната ми чанта. E, малко се забавих, но имаше нужда да ви покажа, тъй като добавих някой важни неща.




   - сухи и мокри кърпички
Надявам се, че няма нужда да обяснявам защо са ми. Мисля, че всяка жена трябва да има.

   - дъвки
Ами налага ми се да хапвам на вън, та държа един пакет в чантата си. Но тези не ми харесват нещо. Да вкуса им е супер, но ако не ги издъвча до 5 дена се разкашкват.

   - бележник/тефтер
В него записвам какво имам да правя, малки Wishlist-ове с козметика и мода, предстоящи постове и разни други списъци. За по забавно задрасквам всичко изпълнено с оранжевото химикалче.

   - ключове, телефон, портмоне 
Must haves на излизане от вкъщи. Без ключовете няма как, ако искам да се върна. ;D Портмонето ми в момента е пълно с всякакви касови бележки и трябва да го поочистя пак.

   - слънчеви очила
Любимите ми слънчеви очила са отново в чантата, тъй като времето се стопля. Йеййййй! Все пак ми се иска да си взема и други, защото ми се струва, че ще ги счупя от носене вече. 

   - козметичен несесер
Е, това е нещо, което преди нямах в чантата си, но пък и размера ѝ беше недостатъчен. 




   Единствените неща, които ги няма на снимките са кутийката ми на Libresse с дамски принадлежности и чадър, който да ме спаси от неочакван дъжд, въпреки че с този вятър във Варна няма оправия. :@ Хаха, ако някой не знае - мразя вятъра, постоянно си оправям косата, а и колкото и да е чиста, става на клечки. ;/ :D Но стига с моите драми. 
Надявам се поста, макар и кратък да ви е харесал!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   When in the summer I made this post for the first time I promised you, that will struck one for the autumn-winter. Eh, a little delayed, but I needed to show you, as I added some important things.

   - Dry and wet wipes
I hope there is no need to explain why. I think every woman should have.

   - Chewing gum
Well, I have to eat when I'm out, so I keep a pack in my bag. But I did not like these. The taste is great, but if you do not eat them by 5 days they become soft and look like already chewed.

   - Notebook
I write down what I have to do, small Wishlists for cosmetics and fashion, upcoming posts and various other lists. For fun I use a orange pen to check everything that's done.

   - Keys, phone, wallet
Must haves for leaving the apartment. I can't go out without keys especially if I want to go back. ;D My wallet is currently full of all receipts and I need to clean it out again.

   - Sunglasses
My favorite sunglasses are back in the bag, as the weather warms. Yeyyyyy! However I wish to buy other pair, because I think that they will break from wearing already.

   - Cosmetics bag
Well, that's something that previously I didn't had in my bag, but then its size was insufficient.

   The only things that are not in the photos are my box of Libresse with women's accessories and umbrella to save me from an unexpected rain, although this wind in Varna won't help. :@ :D

I hope that you liked the post althought is was short!

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg