Wishlist #4


   Hello, lovelies! (Scroll down for ENG) Можете ли да познаете какъв пост не съм правила отдавна?! Списък с желания!(не че това не е заглавието ;D) Скоро разглеждах блога и забелязах, че последната такава публикация е от декември, почти 6 месеца. Е, it's about time ...



   1. Collection eyes undercovered Nude 
За тази палитра основен виновник е Кали от Inspiration by Kali. Просто изглежда страхотно и мисля, че ще я ползвам постоянно. Даже хвърлих око и на Nude Bronze версията.

   2. Maybelline CS Rebel Bloom
Охх, дано Maybelline България да ги внесат до лятото. Влюбих си в цели 6 цвята от общо 10. Въобще не ми се чака, защото цветовете от серията са точно за пролетно-летния сезон. Останаха ми очите по тях.

   3. Maybelline Fit me! Matte+Poreless
Тъкмо когато реших да пробвам оригиналния Fit me фдт, марката представи разновидност за нормална до мазна кожа, който матира и минимизира порите и си казах, че ще го чакам. За жалост и този продукт още не се предлага на българския пазар. А, и е пълна случайност, че добавих 2 продукта на Maybelline, просто представляват голям интерес за мен.

   4. Чанта в пастелен и в бежов цвят
Дори и да е само една от двете пак ще съм доволна. Моделите в колажа са страхотни, но едната е Kate Spade, а другата Givenchy. Ако някоя от вас е виждала реплики на такъв тип чанти в такива цветове, ще се радвам да сподели. За мен е must have за топлите сезони.

   5. Flash Tattoos
Този сравнително нов тренд не подмина и мен. Временни татуировки в златно и сребърно нашумяха около фестивала Coachella, а и са същински бижута. Не знам дали се продават в БГ, но ако не мисля да си поръчам от Ali Express.

   6. Гривна за горната част на ръката
Този аксесоар на тази част от ръката ми навява една много бохо и отпускарска вълна. Мисля, че би изглеждала страхотно с всички летни тоалети.

   7. Гащеризон
Заглеждам гащеризони още от преди 2 години и чак сега започват да навлизат на нашия пазар. Много жалко, но какво да се прави. Тази година определено мисля да се сдобия с поне един. Няма знамение модела, харесват ми с дълъг ръкав, без ръкав, с флорален принт, изчистени, от трико или шифон и т.н. Определено имат много разновидности - от хубави по-хубави.

   8. Къси гащи с висока талия
Миналото лято така и не се вредих за чифт. ;/ Навсякъде, точно когато разглеждах нямаха моя номер, но сега няма да ми избягат. ;D Не харесвам тези от еластичен деним, а искам по-груби и накъсани естествено. За цвета нямам претенции за сега.


Какво сте си набелязали, момичета?


П.П. Ще се радвам да ми препоръчате бяла козметика, може и само марка.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   Can you guess what post I haven't done in a while?! Wishlist! (it's not like this is not a title ;D) Recently I browsed thru my blog and noticed that the last such publication is from December, nearly six months. Well, it's about time ...

   1. Collection eyes undercovered Nude
For this palette the main culprit is Kali from Inspiration by Kali. Just looks great and I think I will use it constantly. I don't have it yet and I already want the Nude Bronze version too.

   2. Maybelline CS Rebel Bloom
Uhh, I hope Maybelline brings them to the Bulgarian market soon. I fell in love with 6 shades from total of 10. I don't want to wait because the colors are perfect for the spring-summer season. 

   3. Maybelline Fit me! Matte + Poreless
When I decided to try the original Fit me foundation, the brand presented a variation for normal to oily skin, which mattes and minimizes pores and told myself I would wait. Unfortunately, this product is not yet available on the Bulgarian market. Oh, and complete coincidence that I added 2 Maybelline products, just there're great interest to me.

   4. Bag in pastel and in beige
Even if I get only one of the two I will be still pleased. The models in the collage are great, but one is Kate Spade, and the other Givenchy. For me they're must have for the warmer seasons.

   5. Flash Tattoos
This relatively new trend did not pass me. Temporary tattoos in gold and silver caused a sensation around the Coachella festival, and are true jewels. I do not know whether they were sold in BG, but if not I think I'll order from Ali Express.

   6. Arm Cuff
This accessory give me so boho and relaxed vibe. I think it would look great with all summer outfits.

   7. Playsuit/Jumpsuit/Romper
Eyeing playsuits from 2 years ago and only now beginning to enter our market. A pity, but what can be done. This year definitely think I get at least one. No particular model, like long sleeves, sleeveless, floral print, clean, jersey or chiffon etc. Definitely have many varieties - from good to better.

   8. High waisted shorts
I didn't got a chance to buy a pair last summer. ;/ Everywhere, just as I was looking they didn't had my size, but now they will not escape from me. ;D I do not like those from elastic denim and I want a rough and distressed/ripped pair od course. 



What is in your wishlist girls?



P.S. I'm would be happy if you recommend me a skincare products or only a brand.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg