Good Box UNBOXING June 2015



   Hello, lovelies! Сигурно вече сте видели какво се крие в първата Good Box, но бях толкова развълнувана да я получа, че реших все пак да направя поста. 
   Накрая на публикацията може да прочетете повече за "зелената" кутийка. Сега ще ви спомена само цената: 20лв. + ~3лв. доставка за 1 месец. Ако се абонирате цената пада малко. Кутийката е по-малка от типичните други, около една педя дълга, но тежичка. ;D Много ми харесва логото и самия картон на Good Box. Всичкото това зелено и кафяво дава един био, натурален и земен вид - точно по темата.



   Нека да разгледаме продуктите поотделно. Харесва ми доброто съотношение между тях - 5:5. Половината са за хапване и пийване, а другата е козметика, препарати.



   1. Polz био ананасов сок 200ml, ~2лв.
Ммм, вкусотия! Още при първата глътка ми направи впечатление, че няма захар. По принцип точно това ме дразни при сокове тип Cappy и др, че е ужасно сладко.

   2. Ayurveda Quin Bite био сурово барче Кафа 30g, ~1,60лв.
Ето какво прочетох за него: "Когато човек е ленив, инертен е подходящо да хапне едно КАФА барче и веднага ще усети приток на ентусиазъм и енергия."
И аз се зачудих, защо така се разчистих вчера вечерта ;D Десертчето е доста сладко, като се има предвид, че е без добавени подсладители. Като цяло ми хареса, но канелата вътре ми дойде в повече. Има страхотно съдържание: сушени сливи, стафиди, слънчогледово семе, тиквено семе, семена от чиа, джинджифил, канела, кардамон.

   3. Vanilla Kitchen Кокоска Ескимоска 40g, ~1,50лв.
Това беше първото нещо което изядох, след като направих снимките. От скоро имам някаква мания по кокоса и тази бисквитка дойде тъкмо навреме. Въпреки че имаше мента ми хареса страшно много. Лошото е, че отворих сайта им и видях какви чудесии има, та непременно ще пробвам още(всички).

   4. Clipper био чай от касис и акай 1бр.-2,5g
Отдавна ги заглеждам тези чайчета по био магазините и се радвам, че в кутийката са сложили такъв. Нямам търпение да го пробвам, но май ще изчакам малко, защото не пия през лятото.

   5. Samaritans Лъжичка мед 10g
Тъкмо за чая - ще я оползотворя заедно с него. Много идейна опаковка и инициатива, която може да погледнете тук.



   6. Wooden Spoon слънцезащитен лосион "Baby&Family" 30SPF, 50ml, ~17лв.
Още преди да получа кутията беше ясно, че този продукт ще е вътре. Радвам се, че са го включили и нямам търпение да го пробвам. Главно мисля да го използвам за лице и за малката ми сестричка. Сигурно ще му направя ревю.

   7. Biofficina Toscana превантивна емулсия за лице за млада и чувствителна кожа, тестер
Още не съм го пробвала, но тези дни определено ще го направя. Самия продукт звучи обещаващо, а привлякоха и вниманието ми към марката. От Good Box също бяха добавили и брошурка с продуктите и цените на Biofficina Toscana.

   8. NaNa Green Home натурален, ръчно изработен сапун "Лятна свежест"
Сапунчето е подходящо за за всички типове кожа, но основно за суха, зряла и увредена. Има страхотен аромат, наистина много свеж и приятен. Не съм го пробвала за сега.

   9. AlmaWin био препарат за миене на съдове с шипка и маточина 100ml, ~3,70лв.
Определено не бях се замисляла за био препарати, но така и така е в кутийката ще го пробвам. Знае ли човек, може пък да ми хареса.

   10. Planet Pure органични сапунени ядки 13g
Ще си призная - първоначално помислих, че са за хапване :D Е, след това прочетох етикета и ми стана много интересно, тъй като за първи път чувам за тези сапунени ядки. При ползването им не е необходимо добавянето на прах и омекотител и стигат за до 2 пранета. Ще се пробват! 



Много съм доволна от продуктите в кутийката. Бих я поръчала отново, защото ми дава шанс да "изследвам" света на био, органичните и натурални продукти по обстойно. Само ми се иска да имаше и картонче с нещата в кутията, тяхната цена и малко инфо, но това може лесно да се поправи.
Сега, най-накрая, ще прочета постовете относно Good Box на колежките блогърки ии ще видя първото клипче на Зори.

Какво е вашето мнение за кутията?!



   Инфо за Good Box от сайта им:
"Кои сме ние?
Здравей! Запознай се с нас.
Ние сме потребители също като теб и също като теб четем етикетите и се интересуваме от съдържанието на продуктите. Също така, както
теб се стремим да избираме най-здравословните, най-натуралните и най-естествените продукти, или както ние ги наричаме - добрите продукти :)

Какво правим?
Всеки месец изпращаме кутия с добри продукти директно до твоята врата, с които искаме да те изненадаме. Размерът им е умерен, за да можеш с всяка получена кутия да опиташ повече нови продукти, които да обикнеш и направиш част от живота си.

Кои са партньорите ни?
Нашите партьори са както малки български ферми, така и компании, лидери на международните пазари. Заедно ние ти предлагаме да опиташ разнообразие от добри продукти за всеки момент от ежедневието – от нещичко за хапване до перилни препарати.

Каква е целта ни?
Стремим се повече хора да се докоснат до по-здравословния избор и да го направят част от живота си."


0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg