June Favourites ~ 2015


   Good morning, lovelies! (Scroll down for ENG) През юни почти не съм излизала, а ако съм то е било за бързо. Следователно не слагах и много грим и за малко да се размина с "Любими за месеца". За щастие изпитите приключиха и съм готова да тествам и да пазарувам повече :D Нека да видим верните ми помощници през изминалия месец ...


1. Ziaja Manuka Tree нощен крем
Тествам го заедно с още 2 продукта от серията, но сякаш нощния крем изпъкна. Намалява омазняването и бързо се справя с недостатъците по кожата ми. Няма да казвам повече, защото по нататък ще има ревю.

2. Garnier BB крем
Много, много харесвам този ББ крем. Той е по скоро all time fave, но този месец много ми помагаше, когато исках да приличам на човек, без да се налага да слагам много грим. ;D Единствено не ми харесва, че се разтича лесно и трябва да внимавам как го съхранявам.

3. Bourjois CC коректор
За него писах ревю. Харесва ми естествения му завършек и как озарява зоната под очите. За ежедневно ползване е страхотен, и въпреки че казах че няма да го купя пак, се замислям дали не сбърках. Сега ми се струва невъзможен живота без него, но пък и не съм пробвала много коректори, така че ще видим. 

4. Revlon ColorBurst Matte Balm
За тях правих LipSwatch пост + ревю. Двата най-носени цвята са Complex и Elusive. Те ми помагаха за този естествен "put together" вид. Страхотни са и ако искате да прочетете повече за тях - надникнете в поста.

А кои са вашите любимци?!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


   In June I hardly went out, and if I it was fast. Therefore, I do not put a lot of makeup and for a moment I thought I'll skip "Monthly Favourites." Fortunately exams ended and I'm ready to try out and to buy more stuff :D Let's see my faithful helpers in the past month ...


1. Ziaja Manuka Tree Night Cream
I test it out along with two other products from the line, but this stood out. Reduces oiliness and quickly deal with the blemishes on my skin. I will not say more because there will be a further review.

2. Garnier BB Cream
I like this BB cream so much. It is rather all time fave, but this month helped me a lot when I wanted to look like a normal human, without having to put a lot of makeup. ;D The only thing I do not like is that runny consistency and I must be careful how I store it.

3. Bourjois CC concealer
I wrote a review for it. I like its natural finish and how it brightens my under-eye area. For daily use is great, and although I said that I will not buy it again, thinking if I made a mistake. Now the life without it seems impossible, but then I have not tried many concealers, so we'll see.

4. Revlon ColorBurst Matte Balm
For them I did LipSwatch post + review. The two most worn colors are Complex and Elusive. They helped me to achieve this natural "put together" look. They're really great and if you want to read more about them - look at the post.

Here are my faves, so which are yours?!

2 коментара:

  1. Много приятен побдор за летни любимции! Нямам търпение да разбера повече за кремчето на Ziaja!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм сигурна кога ще е още, но само ще кажа, че си заслужи ревюто. :D :))

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg