LIP SWATCHES * Revlon ColorBurst Laquer Balm



   Hey, lovelies! Предполагам този пост го очаквахте :)) Както при матовите балсами първо ще ви покажа как стоят на устните, а след това ще има кратко ревю.





от дясно на ляво:
Demure, Coquette, Whimsical, Vivacious, Provocateur

Нека си припомним естествения цвят на устните ми.



Demure




Coquette




Whimsical




Vivacious




Provocateur




   Не бях пробвала лаковите балсами на Revlon преди да ми ги пратят, но определено бяха в списъка ми. Ако трябва да избирам между тези и матовите бих грабнала матовите. Мисля, че те са една идея по-добри, но нека това не ви отказва от лаковите ...
   Този вариант от линията ColourBurst съчетава в себе си хидратацията на балсам, почти пигментацията на червило и блясъка на глос(дори повече). На устните се усещат леко мазнеещи, но не мисля че е неприятно или прекалено. При лаковите балсами издръжливостта естествено е намалена, но остава стейна след това. Единствено при Demure не се забелязва толкова, да не кажа въобще. Както при матовите, ако след хапване се поизтрият в средата при потъркване на устните една в друга цвета се "намества" равномерно. Тук искам да отбележа, че в цветовете Demure, Coquette, Whimsical има сравнително големи частици глитър, които се забелязват повече след като цвета се поизтрие. Ако това не ви допада се насочете към останалите 2 нюанса, които са страшно лакови и без блестящи частици. Обожавам това в този вариант на балсамите ColourBurst. Опаковката отговаря на цвета, който ще получите, но една идея по-светъл. Всичко това е съпроводено с ненатрапчив ментов аромат.
   Отново в България сме ощетени от към нюанси. Този път се предлагат 5 от общо 10. Предполагам и вие сте забелязали, че 4 са в розово-лилавата гама, което според мен доста ограничава дамите, които стоят по-далече от цвета. Харесва ми, че някой от нюансите са подобни на матовите само че лакови. Например: Showy - Whimsical или Stiking - Provocateur. Цената им е 20лв. за 2,7g продукт - малко повече от половината на обикновена гилза червило. Определено ми допадат, особено Vivacious и Provocateur. Много често ги виждам намалени на 15лв, като може да ги намерите в Douglas, Elitis  и в този сайт.



Дано ви е бил полезен поста! Аз много се забавлявах и ми беше приятно да го направя, въпреки че устните ми ми бяха "сърдити" след това. :D


   А сега за изненадата ...
Още когато се въртеше в главата ми да направя такава публикация, знаех че не всички цветове ще ми отиват. Затова реших да ви дам 3 цвята от матовите(Mischievous, Striking, Standout) и 3 от лаковите(Demure, Whimsical, Provocateur), за да се убедите в това, което казвам за тях. Все пак имайте предвид, че съм ги нанасяла само 1 път за снимките и не са чисто нови(освен Mischievous). Затова няма да е Конкурс. Балсамите са общо 6 за 6 дами или иначе казано по един на човек. Доставката се поема от получателя, а за Варна може лично предаване :))
   Има два варианта по които да протече запазването на балсамите:

- тези дни да кача снимка на балсамите във фб страницата на блога и първия коментирал, че иска определен цвят го получава;
- пак под снимка всеки да напише кои цветове би искал и да включа имената ви в разлинчни списъци за всеки нюанс, като след кратък срок за коментиране(2 дни например) да изтегля на томболен принцип по 1 дама за всеки балсам; 
   E, вие кой вариант предпочитате?


*Продуктите са ми изпратени от Revlon за LipSwatch пост, като мнението е изцяло мое.

4 коментара:

  1. Отново страхотно ревю и суочове :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аууу, всички цветове са страхотни, а снимките ти още повече, Demure и Vivacious са ми фаворити от тези, но матовите ми допадат доста повече - Standout e върха :) <3

    ОтговорИзтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg