LIP SWATCHES * Revlon ColorBurst Matte Balm



   Heyy, lovelies! Много съм развълнувана, че правя такъв пост, а щом е и на любим продукт - още по-добре. Ще ви оставя да видите как стоят на устните, а накрая на публикацията може да прочетете мнението ми за тях.




от ляво на дясно: 
Complex, Elusive, Showy, Mischevious, Audacious, Striking, Standout

Ето това естествения цвят на устните ми, сякаш имат по-розовееща пигментация.



Complex




Elusive




Showy




Mischievous
Единствено този цвят не се нанася равномерно и ако имате напукани, сухи устни ще се събере в линиите. Избягвам това като нанасям балсам докато си правя грима и след това го трия и слагам Mischievous. 



Audacious



Striking
Цвета изглежда реален на втората снимка, въобще не обича да го снимат. 




Standout
И тук цвета е реален на втората снимка. Черешово червено.




   Както вече разбрахте - обожавам ги. Всичко започна след като си взех Kissable Balm Stain-а на марката, след това грабнах Mischievous от матовата серия. Цвета си заслужава макар да не се нанася равномерно. 

   Определено са балсами - имат кремообразна текстура и не изсушават устните, но също така са и страшно пигментирани. Издържат цял ден, като към края поизбледняват, но не е фрапиращо. При пиене не помръдват, а след хранене се поизтриват в ъглите и в средата, но след като потъркате устните една в друга цвета се "намества" равномерно. По-тъмните цветове стейнват устните, а останалите не чак толкова - много слабо. Хубавото при тях(не че има нещо лошо) е, че си отговарят с цвета на опаковката, което е много полезно за нас - купувачите. Ментовия им аромат въобще не е натрапчив и нанесени - той не се усеща. Това ви го казва човек, който въобще не харесва този мирис. ;D 
   В България се предлагат 7 от общо 10 цвята, но все пак изборът е голям. На мен ми липсва онова ярко bubblegum розово(Unapologetic). Цената им е 20лв. за 2,7g продукт - малко повече от половината на обикновена гилза червило. Смятам че си заслужават, въпреки че не мога да си купя 3-4 наведнъж. ;D Много често ги виждам намалени на 15лв, като може да ги намерите в Douglas, Elitis  и в този сайт.


Искрено се надявам поста да ви е бил полезен и ще се радвам да кажете дали бихте искали още такива публикации?! 

Съветвам ви да погледнете блога в петък, защото ще има нова порция Lip Swatches и малка изненада. :))



*Продуктите са ми изпратени от Revlon за LipSwatch пост, като мнението е изцяло мое. Купих си Mischievous и знаех, че ги обожавам още преди да ги получа.

5 коментара:

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg