Natural Cosmetics Aphlame Bio Face Mousse/Oily skin


   Heyy, lovelies! Днес ще си говорим за един био продукт. За момента не държа всичко, което ползвам да е такова, но ми беше интересно да пробвам този. Измиващата пяна за комбинирана/мазна кожа е на българска марка - Natural Cosmetics. Ето малко повече за нея: 
"Natural Cosmetic работи само с висококачествени натурални суровини, разрешени за употреба в козметични продукти за лична грижа според Регламент 1223/2009 ЕЕС. Биологично активните вещества, вложени в козметичните продукти на Natural Cosmetic са изцяло органични. Използваните етерични масла са сертифицирани от IFRA (International Fragrance Association) Продуктите на Natural Cosmetic са освободени от вредни химикали, опасни за околната страда и при разработката им не са използвание опитни животни. Технологията на производството спазва принципите на Добрата производствена практика в козметичната промишленост ISO: 22716:2007."
Тук може да прочетете още. На мен, лично ми беше много интересно.



   Today we will talk about a bio product. Currently I don't necessarily want every product I use to be such, but it was interesting to try this one. The washing foam for combination/oily skin is from a Bulgarian brand - Natural Cosmetics. Here's a little more about it:
"The products are designed, following the latest biotechnology and offer advanced solutions and harmony between man and nature. We use natural ingredients with effective and proven therapeutic properties, to balance the urban lifestyle and the bounty of earth.Our newly prepared organic skin care line is Rosa Pretiosa. The rich properties of the harmonising and revitalising Bulgarian Rose are composed into luxurious facial creams for all skin types. The unique products go beyond improving the physical appearance – they regenerate, nourish and protect, offer more natural lifestyle. They restore the skin’s natural rhythm. The result: a refined, rejuvenated and harmonious complexion."
Here you can read more. For me personally it was very interesting.


Био пяната за смесена/мазна кожа е в пластмасово шишенце с помпичка. Не се усеща луксозно, но не е лошо. Личи си, че е вложена мисъл и старание в направата ѝ. Пяната е с екстракт от рийта, зелен чай и коприва. Sapindus Mukorossi Gaertn(рийта) съдържа сапонини, които мигновено променят външният вид на кожата и изравняват тена. Зеленият чай пък действа тонизиращо и детоксикиращо. Подпомагането на естествените процеси в кожата и стимулирането на здравият й, матиран вид става благодарение на листата от коприва. Да видим какво забелязах да е изпълнено ...


The bio mousse for combination/oily skin is in plastic bottle with pump. Does not feel luxurious, but not bad either. I can tell that they've put thought and effort into making it. The foam is with soapnut extract, green tea and nettles. Sapindus Mukorossi Gaertn (soapnut) contains saponins, which instantly change the appearance of the skin and helps even out the skin tone . Green tea does act toning and detoxifying. Support for natural processes in the skin and stimulating her health, matte appearance is due to the leaves of the nettle. Let's see what I noticed is fulfilled ...



Използвам я сутрин, като нанасям на влажно лице и масажирам леко, после изплаквам. Много е икономична, напр. количеството на снимката би ми стигнало за две измивания горе долу. 
Аромата на пяната е много лек и приятен. Тя премахва излишното омазняване, но все пак оставя кожата ми хидратирана. Зеления чай в състава ѝ ми помогна с белите точки, като предотврати появата им и значително ги намали. Не забелязах да матира напълно, но за мен това не е минус. Друга по-специфична полза не се сещам, но след няколко дена използване кожата ми сияеше сякаш отвътре и имаше здрав вид. 
От една седмица не съм я ползвала, защото исках да пътувам с малко багаж и 230ml шишенце щеше да заеме много място, но честно да ви кажа - сбърках. Много ми липсва сега, но пък се убедих колко ми помага иначе.

Мисля, че пяната е страхотна и съм страшно доволна от ефекта след използването ѝ. Цената ѝ от ~21лв. определено е оправдана и ми се струва достъпна като за био продукт. Голям бонус е, че марката производител - Natural Cosmetics е българска. Заслужава си да им дадете шанс, особено с такива продукти.


I use it in the morning by massageing it gently to my already wet face, then rinse it off. It is very economical, ex. the amount in the photo I would have used up for two washes.
The scent of the foam is very light and pleasant. It removes excess oil, but still leaves my skin hydrated. Green tea from the ingredients helped me with white heads, prevent them and reduce them significantly. I haven't noticed to matte my face completely, but for me this is not a minus. I can't think of another more specific benefit, but after a few days of use my skin glowed as from within and had a healthy and fresh appearance.
I haven't used it for a week because I wanted to travel with less baggage and the 230ml bottle would take too much space, but to be honest - I was wrong. I miss it now, but at least that way I know how much it helped me.

I think that the foam is great and I am very pleased with the effect after using it. Its price of ~ 21lv. It is definitely justified and seems affordable for a bio product. Big bonus is that the brand manufacturer - Natural Cosmetics it's Bulgarian. It's worth it to give them a chance, especially with such products.

Съдържание:/Ingredients:

*Продуктите са ми изпратени за проба, но мнението ми не е повлияно от това и е на база моя опит с тях./The products were sent to me for testing but my opinion it's not influenced by that and it's based on my own experience with them.


0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg