Newbie Fall Lover Series: Top 3 Hot Drinks


   Hey, lovelies! Реших да ви покажа любимите си напитки за сезона, въпреки че по принцип тази тематика не е част от блога ми. Тъй като през тази част от годината всичко се върти около тъмни цветове, топли дрехи и уют, защо да не видите с какви напитки ги допълвам?!



   Today I decided to show you my favorite drinks of the season, although I don't write about this kind of stuff in my blog. Since this part of the year is all about dark colors, warm clothes and comfort, why not see with what drinks I complement them?!



   Чай от касис
Марката няма значение, просто този имах в момента. Вкуса е страхотен - леко стипцав, но и сладък. Много ми допада и ми стана любим, особено в моментите, когато съм с болно гърло.



   Blackcurrant Tea
The brand does not matter, I had that one on hand. The taste is great - slightly sour-ish but sweet. I like it a lot and it has become my favorite, especially in the times when my throat is sore.



   Мляко с какао+маршмелоу
Ах, класиката! И не, не трябва да си на 10 години за да го пиеш! Силно вярвам, че няма възраст за него и е доза щастие в чаша. Не мога да спра да го пия, а маршмелоучетата, признавам си - хапвам и без какао. 



   Hot Cocoa+Marshmallows
Ah, the classic! And no, you don't have to be 10 years old ot under to drink it! I strongly believe that there's no age for it and it's happiness in a cup. I can not stop drinking it and the marshmallows, I admit - I eat without the cocoa too.



   Солено карамелено лате
Това е нещо ново за мен и дълго се чудих дали да не си направя всеизвестното Pumpkin Spice Latte, но в крайна сметка везните се наклониха в посока карамел. Следвах тази рецепта и се получи страхотно. Вкуса е леко солен и мноого карамелен, въпреки това и еспресото се усеща. Нещото, което промених в рецептата, е че си направих карамелен сос вместо да ползвам топинг.


Няма да крия, че си правя по-често първите две, защото соленото карамелено лате ми отнема повече време, но понякога ми дава нужното разнообразие и сладост.

Кои са вашите любими топли напитки?



   Salted Caramel Latte
This is something new for me and for a long time I was wondering whether to try the famous Pumpkin Spice Latte, but eventually the balance tilted in the direction of caramel. I followed this recipe and it turned out great. The taste is slightly salty and so caramely and sweet, I was happy I can still taste the espresso in it. The thing that I changed in the recipe is that I made my own caramel sauce instead of using topping.


I won't hide that I drink the first two more often, because the salted caramel latte takes me longer to make, but sometimes gives me the needed change and sweetness.

Which are your favorite hot drinks?



6 коментара:

  1. Pumpkin Spice Latte е страхотно и се прави много лесно вкъщи, ако имаш изпечена тиква. Ще трябва да пробвам това с карамела тези дни.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Трябва и него да пробвам, но точно тиквата ме спря - не ми се купуваше цяла, защото не ям много много. Карамеленото е върха, само внимавай да не прекалиш с морската сол. ;D

      Изтриване
  2. Страхооотен пост, обожавам да пия чай, кафе и разновидностите им през този сезон. Препоръчвам с две ръце чайовете на Ahmad, освен другите познати марки и Карамелатото на Коста. <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се че ти допада! Да, от Ahmad имам няколко вида, но от време на време като си ги правя леко нагарчат. Не знам дали не е защото затоплям водата твърде много ... Е, все пак са супер, а в Коста отдавна се каня да отида. :))

      Изтриване
  3. Вкусотийки :) Иначе и аз като Светлето съм фен на Ahmad чайчетата :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, страхотни са, но май от тях не съм виждала касис, а само боровинка. :))

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg