October Favourites ~ 2015


   Hey, lovelies! Какво става с времето, минава прекалено бързо. Докато се обърна и месеца се е сменил. ;D Да не говорим, че още от 1 ноември значително се застуди. Не е проблем, стига да можех да си стоя по цял ден на топло с чаша какао. Мм, размечтах се, но да преминем към любимите ми продукти за месеца. 



   What happens to the time it passes too quickly. As I turned and months has changed. ;D Not to mention that from November 1st the weather got significantly cold. Not a problem as long as I could stay all day in with a warm cup of cocoa. Mm I got carried away, but move on to my favorite products for the month.




1. Yves Rocher Sebo Vegetal дневен крем
Вече го ползвам от месец и нещо и определено ми харесва. Много е лек, но същевременно хидратиращ. Най-важното е че не кара Т-зоната ми да се омазнява още повече, както предишния. Ще си има ревю, но искам да го тествам по-дълго преди това.

2. Balea маска с кал от мъртво море
Тази маска ми е може би най- най-любимото нещо за месеца. Даже съм решила да се запася с 4-5бр. и се надявам да не я спрат, въпреки че не пише да е лимитка. Много добре почиства кожата, оставя я гладка и заради малките частички в нея - ексфолира при измиване. Не мога да и се наситя.

3. Collection Lasting Perfection коректор
От както тена ми падна(;/) започнах все по често да го ползвам и so far so good. Много ми допада и е страхотен за под очите, мисля че би се справил и с по-тъмни кръгове. Консистенцията му е малко гъста, но въпреки това стои естествено. 




1. Yves Rocher Sebo Vegetal Day Cream
Now I've used it for a month or so and definitely like it. It is very light, but also moisturizing. The most important thing is that it doesn't makes my T-zone oily as the previous one. I will review it, but I want to test it for a little longer befor that.


2. Balea Mud Mask From Dead Sea
This mask is probably my most favorite thing for this month. I even decided to stock up with 4-5 more. I hope DM won't stop carrying it, although it doesn't says it is LE. It cleanses the skin very well, leaving it smooth and because of the small particles in it - exfoliates when washing it off. I can not get enough of it.


3. Collection Lasting Perfection Concealer
Since my tan fell (; /) I started using it more often and so far so good. I like it a lot and it's great for under the eyes, I think it would cover up darker circles too. Its texture is a bit thick, but it still looks naturall.




4. Golden Rose Color Expert лак/10
Винаги съм харесвала лаковете на GR, но тази серия ми е любимата. Този месец цвета, които носих много често беше №10 - лилаво сивкав нюанс със студен подтон. Красота!

5. Next Gold тоалетна вода
И втори месец подред учудващо, присъства парфюм в любимците ми. Този има много приятен леко сладникав аромат, но си е подходящ за есенно-зимния сезон и вечерите. Повече за аромата тук.


Откритието за месеца за мен определено е маската от DM. И преди съм пробвала техни маски, но никоя не ме е впечатлявала толкова много. Чудя се дали да и направя ревю, вие как мислите?! 




4. Golden Rose Color Expert Nail Polish/10
I always liked GR's nail polishes, but this series is my favorite. This month the color I wore too often was №10 - grayish purple shade with cold undertone. Beauty!


5. Next Gold EDT
And surprisingly a second month in a row a perfume present in my favorites. This is a very pleasant slightly sweet aroma, but is suitable for autumn/winter and evenings. More about the scent here.


The discovery of this month for me is definitely the mask from DM. I've tried their masks before, but none has impressed me this much. I wonder if I should do a review on it, what do you think?!



2 коментара:

  1. Страхотни любимци! :) Трябва да потърся тази маска от Balea. И аз много харесвам тази серия лакове не Golden Rose, но изобщо не се задържат на моите нокти, с какъвто и да е топ.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Маската си заслужава, а и ако случайно не ти хареса е на смешна цена. А за тази серия на GR - много странно, до миналата седмица бях с този от снимката и се задържа 5 дена без да мръдне. Даже бях без топ лак. :))

      Изтриване

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg