Random October Favourites ~ 2015


   Hey, lovelies! От два месеца не бях правила публикация с не козметичните ми любимци. Всъщност имах доста, но така и не успях да седна и да ги напиша. Да не говорим, че изпозабравих половината. 


1. Дрехи
Карираната риза в синьо и зелено я носих при всеки един удобен случай. Също много ме спасяваше и от студа на вън, защото не съм си взела зимното яке и ходя с коженото. Другата любима дреха е една наметка без копчета, с ресни в цвят camel. не мога да определя материята, но си е изкуствена. Не ь носила втората половина на месеца, защото се застуди.

2. Аромат
Много ми допада аромата на горски плодове, било то на свещи, душ гелове и т.н. Не знам защо ми е супер есенен. И нещото, което много често започнах да казвам - преди не ми харесваше. На снимката е под формата на свещ от DM, но за нея повече в друг пост.

3. Музика
Не съм спирала да слушам музика. Винаги, когато се глася или правя нещо далече от лаптопа обичам да си пускам от плейлистите в Youutube. Трите песни, които ще ви покажа са ми любими от скоро и не е много честно, ноо са страхотни.


   I hadn't writed about my random faves in about two months. Actually, I had quite the number, but I was never able to sit down and write them. Not to mention that forgot the half of them.


1. Clothing

The plaid shirt in blue and green I wore at every opportunity. Also it saved me from the cold wheather, because I have not taken my winter jacket with me and I go out with a leather one. Another favorite is a camel colored type of cardigan with no buttons . I've not worn it the second half of the month because the weather got cold.


2. Scent
Really like the scent of berries, be it candles, shower gels, etc. I do not know why feel it's super for autumn. And the thing that I'm saying too oftes - I didn't like it before. On the photo is in the form of a candle by DM, but more on that in another post.



3. Music

I have not stopped listening to music. Whenever I get ready or do something AFK I like to play the playlists in Youutube. The three songs that I will show you are my recent favorites and that's not fair, but they're soo great.







4. Филми/сериали 
Всъщност става дума за предаване, даже вече е към края си. Лошото е, че не само за сезона, а като цяло. Още от малка го следях по телевизора, след това започнах да го тегля на лаптопа. Става въпрос за ANTM(America's Next Top Model). Ако има и други запалени фенове на него, като мен - да драснат един коментар. ;D За мен сезона е силен, защото има 4 човека, които обожавам и искам да спечелят - Nyle, Lacey, Mikey, Mame. Изключено е да си избера само един. Само не знам Devin какво още прави там с еднаквото си изражение всеки път - вдигната вежда и пръст на устата. 

Кои са вашите любимци?


4. Movies/Series
Actually it's a show, and it's comming to an end. The bad thing is that not only the season, but as a show. From a little girl I followed it on TV, then I began to watch it on my laptop. It's ANTM (America's Next Top Model). If there are other big fans of it, like me - can scrabble a comment. ;D For me this season is strong, because there are 4 people who I adore and want to win - Nyle, Lacey, Mikey, Mame. It is impossible to choose just one. Just I do not know what Devin still doing there with his same expression every time - raised eyebrow and a finger to his mouth.

Share with me your monthly faves?!


0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Follow me!

Общо показвания

Who am I?

Здравейте! Аз съм Елвира, на 20 години (повече за мен в About).
За мен модата е вид изкуство. Да съчетаваш цветове, материи, подходящ аксесоар. А няма завършен тоалет без правилната прическа и грим.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
За контакти: oceanoffb@yahoo.bg
-------------------------------------------------- Hello! I'm Elvira, 20 years old (more about me in About).
For me the fashion is some kind of art. To combine colors, materials, patterns, suitable accessory. And there's no complete outfit without the right hairstyle and make up.
"Fashion changes, but style endures"
― Coco Chanel
For contacting me: oceanoffb@yahoo.bg